
Το φθινόπωρο στο νηπιαγωγείο αποτελεί μια ευκαιρία για τα παιδιά να εξερευνήσουν τον φυσικό κόσμο, να μάθουν μέσα από τις αλλαγές της φύσης και να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους. Οι δραστηριότητες μας , εστιάσαν σε όλες τις πτυχές αυτής της εποχής ( φρούτα , φύλλα ,χρώματα κ.α ) , της γνώσης και της δημιουργία
Προφορικός & Γραπτός Λόγος
Τα παιδιά εμπλουτίζουν το λεξιλόγιό τους με εποχιακές έννοιες , περιγράφουν εικόνες, εμπειρίες και φαινόμενα και συμμετέχουν ενεργά σε συζήτησεις.
Παίξαμε με το γράμμα “Φ,φ “.Το φωνάξαμε , το ψιθυρίσαμε , το αναγνωρίσαμε οπτικά , το σχηματίσαμε και βρήκαμε λέξεις που αρχίζουν απο “Φ,φ ” όπως η λέξη φθινόπωρο .


Φυσικές Επιστήμες – Περιβάλλον
Τα νήπια παρατηρούν και περιγράφουν τις αλλάγες στο φυσικό περιβάλλον ,αναγνωρίζουν τα χαρακτηριστικά της εποχής (καιρός, φύλλα, καρποί).Γνωρίζουν τους φθινοπωρινούς καρπούς (σταφύλι, μήλο, κάστανο) ,παρατηρούν τα φύλλα και συλλέγουν φθινοπωρινά υλικά

Μαθηματικά – Πρώτες Μαθηματικές Έννοιες
Τα νήπια ταξινομούν φύλλα και φρούτα ως προς το μέγεθος, σχήμα ή χρώμα , μετρούν, αναγνωρίζουν ποσότητες και να κάνουν απλές συγκρίσεις.



Ζώα και Άνθρωπος
Τ α παιδιά γνωρίζουν τις συνήθειες των ζώων το φθινόπωρο , συζήτουν για ζώα που μαζεύουν τροφή ή πέφτουν σε χειμερία νάρκη και έτσι κατανοήσουν την έννοια της προσαρμογής στο περιβάλλον.


Δημιουργία και Έκφραση
Τα παιδιά χρησιμοποιούν ποικιλία φυσικών υλικών και δημιουργούν
Καλλιεργούν τη λεπτή κινητικότητα και εκφράζονται μέσα από χρώματα, σχήματα και υφές
.


