Το πιο ωραίο μπλε!!
Ημέρες θάλασσας 2026 στο νηπιαγωγείο μας!
Η γιορτή της Μητέρας
Προσκληση σε ενημερωτική εκδήλωση για τη μετάβαση στο νηπιαγωγείο.
Αγαπητοί γονείς,
Σας προσκαλούμε σε μια ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώνει η ΔΙΠΕ Πειραιά σε συνεργασία με την Αντιδήμαρχο Παιδείας και τη Διεύθυνση Βρενονηπιακών Σταθμών Πειραιά με θέμα τη μετάβαση των παιδιών από τον παιδικό σταθμό στο νηπιαγωγείο. Σας περιμένουμε για να λύσουμε μαζί όποια απορία τυχόν έχετε για την ομαλή σχολική μετάβαση του παιδιού σας.
Μέλισσα
Πάσχα!
Καλοσωρίζουμε την Άνοιξη!!
Καλώς μας ήρθες Άνοιξη με τα υπέροχα χρώμματα , τα λουλούδακια και τα ζουζουνάκια.
Τα ζουζουνάκια του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν τις δικές τους ανοιξιάτικες χειροτεχνίες γεμάτες χρώμματα !!
Απόκριες και Σαρακοστή στο νηπιαγωγείο μας!
Περιμέναμε πως και πως τις απόκριες! Βάλαμε τις στολές μας, χορέψαμε στο πάρτι μας, πετάξαμε σερμπατίνες, Φτίαξαμε μάσκες αποκριάτικες!
Έπειτα ήρθε η σειρά της Καθαράς Δευτέρας με τους πολύχρωμους χαρταετούς και της Κυράς Σαρακοστής με τα εφτά της ποδαράκια! Αναβιώσαμε και μεις αυτο το παλιό έθιμο ψήνοντας τις δικές μας Σαρακοστές.























































































































































