Ποδηλατάδα

Οι μαθητές των Δ’, Ε’ και Στ’ τάξεων του 42ου Δ.Σ. Λάρισας, στο πλαίσιο της 8ης Πανελλήνιας ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, πραγματοποίησαν ποδηλατοδρομία στους ποδηλατόδρομους της Ν. Πολιτείας.