ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!! Η δ/ντρια και οι εκπαιδευτικοί του 42ο Δημοτικού Σχολείου Λάρισας σας εύχονται καλή χρονιά και ευτυχισμένο το 2016 .