Οκτ 29 2014

Άρθρα του/της 41ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΑΣ

Δραστηριότητες Αθλητικής Ημέρας

 

 

 

 

 

 

 

Στα πλαίσια της αθλητικής ημέρας με θέμα:«όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι», πραγματοποιήσαμε στο σχολείο μας κάποιες δράσεις.

Στόχος των δράσεων ήταν η ανάδειξη του μηνύματος της ημέρας, όπως η αποδοχή της διαφορετικότητας και της σωματικής αναπηρίας, η ευαισθητοποίηση των παιδιών σε αυτές τις έννοιες και η καλλιέργεια του πνεύματος της συνεργασίας και της συλλογικότητας.

Δημιουργήθηκε πολύπλευρο κυλιόμενο πρόγραμμα με στόχο όλα τα παιδιά να συμμετάσχουν σε όλες τις δράσεις.

Πραγματοποιήθηκαν τα ακόλουθα:

Προβολή ταινιών

Α΄ΤΑΞΗ: «Τα παιδιά του Παραδείσου»

Β΄ΤΑΞΗ: «Dolfhin’s tale»

Γ΄ΤΑΞΗ: « Ο λαθρεπιβάτης» – «Όταν το βλέπεις, μικραίνει»

Δ΄ΤΑΞΗ: «Τα παιδιά της χορωδίας»

Ε΄και ΣΤ΄ ΤΑΞΕΙΣ: « Μπίλι Έλιοτ»

Κινητικές δραστηριότητες

Α΄ τάξη – 3 τμήματα

Σκυταλοδρομία μικτών ομάδων. Στόχος: η ανάδειξη της συνεργασίας, της ομαδικότητας και της ευγενούς άμιλλας ανεξάρτητα από ατομικές διαφορές ή ιδιαιτερότητες.

Β τάξη -2 τμήματα

Δρομική άσκηση δύο ομάδων σε ζευγάρια: κάθε ζευγάρι διέτρεχε ορισμένη απόσταση μέσα σε ένα στεφάνι. Στόχος:συνεργασία σε επίπεδο ζευγαριού και μεγαλύτερης ομάδας

Γ τάξη – 2 τμήματα

Σκυταλοδρομία βασικών αγαθών: τα παιδιά αντί σκυτάλης μετέφεραν υλικά (πλαστικές τροφές ,είδη φαρμακείου, βιβλία) που αντιπροσώπευαν τα τρία βασικά αγαθά :τροφή ,υγεία ,παιδεία. η μια ομάδα με εμπόδια, η άλλη χωρίς και με αλλαγή ρόλων στη συνέχεια. Στόχος: κατανόηση κοινωνικών δικαιωμάτων για όλους , έννοια κοινωνικού αποκλεισμού.

Δ τάξη – 2 τμήματα

Παιχνίδι-«γνωρίζω τους συμμαθητές μου?»

Δρομικό παιχνίδι:οι μαθητές της κάθε ομάδας με τη σειρά τρέχουν σε σημείο όπου είναι ανακατεμένα χαρτάκια με πληροφορίες για  κάθε συμμαθητή τους (χώρα/πόλη γέννησης, χόμπι, σωματικό χαρακτηριστικό) και προσπαθούν να βρουν ποιος είναι.

Στόχος; Συνειδητοποιώ πόσο καλά γνωρίζω το διπλανό μου, αποδοχή ανεξάρτητα διαφορών.

Ε τάξη-3 τμήματα

Ναρκοπέδιο:  τα παιδιά σε τρεις ομάδες ζευγαριών. στο κάθε ζευγάρι ο ένας με δεμένα μάτια. με τη βοήθεια του ζευγαριού πρέπει να περάσουν το ναρκοπέδιο (χώρος διάσπαρτος με εμπόδια).Αλλαγή ρόλων. Στόχος: ευαισθητοποίηση και αποδοχή ατόμων με αναπηρία, εμπιστοσύνη.

ΣΤ τάξη-3 τμήματα

Αγώνας βόλεϊ: Καθιστό βόλεϊ και μετά ΄Όρθιο  Βόλεϊ.

Στόχος: ευαισθητοποίηση και αποδοχή ατόμων με αναπηρίες, μπαίνοντας για λίγο στη θέση τους.

Συζήτηση- αναστοχασμός

Στην τάξη ακολούθησε συζήτησημε για τις εντυπώσεις των παιδιών από όσα έκαναν ή παρακολούθησαν κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων.

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δραστηριότητες Αθλητικής Ημέρας




Λυπούμαστε αλλά δεν επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων προς το παρόν.