Ευχαριστίες
Τα παιδιά και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας ευχαριστούν θερμά τον κο. Γκανέτσο για την ευγενική δωρεά του που εμπλούτισε τη βιβλιοθήκη μας με επτά καινούρια υπέροχα βιβλία.
Τα παιδιά και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Νηπιαγωγείου μας ευχαριστούν θερμά τον κο. Γκανέτσο για την ευγενική δωρεά του που εμπλούτισε τη βιβλιοθήκη μας με επτά καινούρια υπέροχα βιβλία.
Ευχόμαστε σε όλους ένα δημιουργικό, ειρηνικό και χαρούμενο 2023.
Οι γονείς/κηδεμόνες που επιθυμούν να εγγράψουν τα παιδιά τους στο νηπιαγωγείο μας μπορούν να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 2265032214, κατά τις ώρες 12.00 π.μ.-1.00 μ.μ. ώστε να δοθούν διευκρινίσεις για τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να προσκομίσουν μετά το πέρας της ηλεκτρονικής εγγραφής και ως την 31 Μαΐου 2022, καθώς και όποια βοήθεια, εφόσον χρειάζεται.
ΣταΝηπιαγωγεία,για τοσχολικό έτος 2022-2023 θα φοιτήσουν νήπια και προνήπια γεννημένα το 2017 και το 2018, αντίστοιχα.Η φοίτηση όλων των νηπίων/προνηπίων είναι υποχρεωτική. Τα νήπια που έχουν κάνει εγγραφή από την προηγουμένη σχολική χρονιά 2021/22, επανεγγράφονται αυτόματα.
Οι εγγραφές των προνηπίων στα Νηπιαγωγεία πραγματοποιούνται ηλεκτρονικά, από 1 έως 20 Μαρτίου 2022. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου είναι εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Φωκίδας. Ο γονέας/κηδεμόνας υποβάλλει Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής, προκειμένου να κάνει εγγραφή προνηπίου/νηπίου που θα φοιτήσει για πρώτη φορά σε δημόσιο νηπιαγωγείο και το οποίο δεν είναι ήδη εγγεγραμμένο, σε άλλη σχολική μονάδα.
Η Ηλεκτρονική αίτηση Εγγραφής θα υποβληθεί για το Νηπιαγωγείο που ανήκει τονήπιο/προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr.
Η σχετική εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ εδώ: «Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2022-23»
Οι μαθητές μπορούν να φοιτήσουν στο προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις για το σχολικό έτος 2022-2023.
Πως καταλήγουν τα φαγητά στο πιάτο μας;
Από που προέρχονται τα υλικά για τη μαγειρική μας;
Πως μεγαλώνουν τα λαχανικά & τα άλλα φυτά που χρησιμοποιούμε στη διατροφή μας;
Και άλλα παρόμοια ερωτήματα κληθήκαμε να τα απαντήσουμε, πως; μα με τον καλύτερο τρόπο, μέσω της παρατήρησης!
Όταν είχε προχωρήσει αρκετά η ανάπτυξη των σπόρων, ζητήθηκε από τα παιδιά να καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους σε ένα φύλλο καταγραφής. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να το βρείτε & να το κατεβάσετε.
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Ηλία Βασιλείου- γεωπόνο, για την προφορά εργαλείων φύτευσης.
Στα πλαίσια του εργαστηρίου δεξιοτήτων με θέμα: “το παράπονο των ζώων”, οι μαθητές του νηπιαγωγείου πραγματοποίησαν περίπατο στο παρκάκι της μαρίνας Ιτέας.
Είχαμε συζητήσει τους τρόπους που μπορούμε να δείξουμε έμπρακτα την αγάπη μας προς το περιβάλλον & τα ζώα & είχαμε αποφασίσει να «υιοθετήσουμε» το αλσάκι στην μαρίνα Ιτέας και να πραγματοποιούμε περιβαλλοντικές δράσεις για τη φετινή χρονιά.
Η πρώτη δράση μας ήταν να κατασκευάσουμε με φυσικά & ανακυκλώσιμα υλικά ταΐστρες πουλιών για να βοηθήσουμε τα πουλάκια το χειμώνα που κάνει κρύο να βρίσκουν εύκολα τροφή.
|
|
Μέμορι με φυσικά υλικά | ||
Κουκουναροδρομίες | ||
Ευχαριστούμε πολύ το κατάστημα Pet Care (Ι. Δελλής) για την προσφορά της τροφής για τα πουλιά και την κυρία Σ. Αναγνωστάκου, πρόεδρο του λιμενικού ταμείου Φωκίδας που μας εξασφάλισε γάντια & σακούλες για τον καθαρισμό, μας παραχώρησε έναν υπάλληλο για να μας βοηθήσει και μας αποχαιρέτησε με όμορφα κεράσματα.
Η συγκεκριμένη δράση είναι μία εισαγωγική εμπειρία προγραμματισμού μέσω μιας unplugged δραστηριότητας. Το “ένα σπίτι για όλους” εμπνευσμένο από το ομότιτλο βιβλίο του Cristopher Corr καλεί τους μαθητές να εξασφαλίσουν ένα ασφαλές σπίτι/ καταφύγιο για κάθε ζώο του δάσους που κινδυνεύει είτε από φυσικές καταστροφές είτε από ανθρώπινες παρεμβάσεις.
Περιγραφή διαδικασίας:
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια την Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κώδικα & εντάχθηκε στο εργαστήριο δεξιοτήτων με θέμα: “το παράπονο των ζώων” που αφορά την προστασία & το σεβασμό του φυσικού χώρου των ζωών.
Στόχοι:
-Να καλλιεργήσουν τα παιδιά την κριτική σκέψη, την επικοινωνία & τη δημιουργικότητα.
-Να αναπτύξουν ένα δομημένο τρόπο σκέψης, να σκέφτονται αλγοριθμικά & να επιλύουν προβλήματα
-Να εξοικειωθούν με τη διαδικασία προγραμματισμού μέσω των καρτών cody roby.
Τα ονοματόδεντρά μας!
Παρατηρώντας προσεκτικά το όνομά τους από τα καρτελάκια τους τα παιδιά βάζουν στη σωστή σειρά τα γράμματα και φτιάχνουν το ονοματόδεντρό τους. Στη συνέχεια μετρούν πόσα γράμματα έχει & γράφουν τον αριθμό στο “φύλλωμα” του δέντρου τους.
Πόσες συλλαβές έχει το όνομά μου;
Κάθε στεφάνι & μία συλλαβή με τον αντίστοιχο αριθμό σε καρτέλα. Τα παιδιά χτυπούν πρώτα με παλαμάκια τις συλλαβές από το όνομά τους & στη συνέχεια πηδούν σε κάθε στεφάνι λέγοντας σε κάθε πήδο & μία συλλαβή.
Μετά καταγράφουν σε πινακάκι το αποτέλεσμα και κάνουμε συγκρίσεις. Ποιος όνομα έχει τις πιο πολλές συλλαβές, ποιο έχει τις πιο λίγες; ποια ονόματα έχουν ίδιο αριθμό;
Γραμματοψεκάσματα!
Ποιο είναι το αρχικό γράμμα στο όνομά μου; Πήραμε το ψεκαστικό & το πετύχαμε….έλαμψε ο πίνακας από καθαριότητα!
Με το αρχικό μας γράμμα παρέα….ποζάρουμε!