Την Πέμπτη 23 Απριλίου, ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας Βιβλίου, το σχολείο μας γέμισε χαρά, φαντασία και δημιουργικότητα, καθώς είχαμε τη μεγάλη χαρά να φιλοξενήσουμε τη συγγραφέα Μαρία Συλαϊδή, η οποία κατάγεται από τα Λεχαινά Ηλείας.
Η όμορφη αυτή συνάντηση πραγματοποιήθηκε και με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου), η οποία συνέπεσε χρονικά λίγο πριν τις πασχαλινές διακοπές, και έτσι προσπαθήσαμε να συνδυάσουμε και τις δύο σημαντικές ημέρες αφιερωμένες στο βιβλίο και τη φιλαναγνωσία.
Η κυρία Συλαϊδή παρουσίασε στα παιδιά, με έναν μοναδικό διαδραστικό τρόπο, το βιβλίο της «Ληστεία στην Γκούφλαντ».
Οι μικροί μας μαθητές μεταμορφώθηκαν σε αληθινούς ντετέκτιβ! Αναζήτησαν στοιχεία, έκαναν υποθέσεις, συνεργάστηκαν και με μεγάλο ενθουσιασμό προσπάθησαν να λύσουν το μυστήριο της ληστείας του τσελεμεντέ από το ζαχαροπλαστείο της μαντάμ Κοκό.
Στη συνέχεια, συζήτησαν με τη συγγραφέα, μοιράστηκαν τις σκέψεις τους, είπαν τι θα άλλαζαν στην ιστορία και άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη. Η όμορφη αυτή συνάντηση ολοκληρώθηκε με ζωγραφιές εμπνευσμένες από τους ήρωες και τις αγαπημένες σκηνές του βιβλίου.
Ήταν μια εμπειρία γεμάτη γνώση, παιχνίδι και συγκίνηση, που έφερε τα παιδιά πιο κοντά στον μαγικό κόσμο των βιβλίων. Ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα για την παρουσία της, την αγάπη της και το όμορφο ταξίδι που μας χάρισε! ❤️📖




