Επιμορφώσεις, διαδικτυακές επιστημονικές εκδηλώσεις, σεμινάρια, κ.ά. (Δ.Ο.Ε., Δ.Π.Ε Θεσπρωτίας, ΠΔΕ Ηπείρου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε., ΙΕΠ, Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κλπ.)

06/05/2025, ΠΔΕ Ηπείρου, «Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για Διευθυντές/ντριες, Υποδιευθυντές/ντριες και Προϊσταμένους/νες Σχολικών Μονάδων Π.Ε. και Δ.Ε Ηπείρου

21/05/2025: Εθνικός Οργανισμός Υποστήριξης της δράσης eTwinning/Ι.Τ.Υ.Ε./Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., 1η Διαδικτυακή Ημερίδα eTwinning με θέμα: «Αξιοποίηση του BeeBot στη Σχολική Τάξη και σε Συνεργατικά Σχολικά Προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

18/05/2025: Δ.Ο.Ε., Εκπαιδευτικά σχολικά προγράμματα για τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, με καθολική πρόσβαση  και πλήρη χρηματοδότηση

06/05/2025, Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ), σε συνεργασία με τη UNICEF, «Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο για Διευθυντές/ντριες, Υποδιευθυντές/ντριες και Προϊσταμένους/νες Σχολικών Μονάδων Π.Ε. και Δ.Ε Ηπείρου, Εργαλειοθήκες: “Τροφή για Δράση”: εργαλειοθήκες για παιδιά, εκπαιδευτικούς και γονείς/φροντιστές

04/05/2025: Δ.Ο.Ε., Το σχολείο ως μορφωτικό/πολιτιστικό κέντρο της κοινότητας. Σχολικές βιβλιοθήκες, Λογοτεχνία

16/03/2025: Δ.Ο.Ε., Σύγχρονες προσεγγίσεις για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση

04/03/2025, Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, Τελική συνάντηση & προετοιμασία για τη δράση

23/02/2025: Δ.Ο.Ε., Διοίκηση, Σχολείο, Σύλλογοι Διδασκόντων. Γραφειοκρατικοποίηση ή δημοκρατική, συλλογική συγκρότηση;

15/02/2025: Δ.Ο.Ε., Ποια παιδαγωγική για την εκπαίδευση των μαθητών/τριών στη δημοκρατία την εποχή της τεχν. νοημοσύνης;

10/02/2025, Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., Επιμόρφωση για την αξιοποίηση της ειδικής ψηφιακής πλατφόρμας εκ μέρους των μελών ομάδων δράσης, στελεχών εκπαίδευσης και αποδεκτών αναφορών για περιστατικά εκφοβισμού και ενδοσχολικής βίας σε επίπεδο σχολικής μονάδας και Δ/νσης Εκπ/σης

05/02/2025, Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης, Ενώνουμε τις φωνές μας ενάντια στον εκφοβισμό με ένα τραγούδι

02/02/2025: Δ.Ο.Ε., Ανισότητες, σχολική αποτυχία. Ατομική ευθύνη ή κοινωνικό ζήτημα;

26/01/2025: Δ.Ο.Ε., Εκπαιδευτική κοινότητα. Επικοινωνία και συνεργασία ή πλατφόρμες και ποινικοποίηση;

29/11/2024: Ι.Ε.Π.,  Σχολείο για Όλους: Ενδυναμώνοντας τη Συμπερίληψη στην Εκπαίδευση και την Κοινωνία

18/12/2023: Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε., 2ο Σεμινάριο: “Κλιματική Κρίση και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση” στο: α) https://www.youtube.com/watch?v=oVwoRpyulzI&t=2s

και β) https://www.youtube.com/watch?v=WqzO1OjfVyA

23/11/2023: Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε., 1ο Σεμινάριο: “Εκπαίδευση για τις πλημμύρες ’’

29/09/2023: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ανάδειξη της εκπαιδευτικής συμβολής της έρευνας και των εννοιών της εξέλιξης – διαδικτυακή ενημέρωση

27/09/2023: ΠΔΕ Ηπείρου, «Ανάπτυξη Παρεμβάσεων Αγωγής Υγείας για Μαθητικό Πληθυσμό 2023 – 2024».

04/09/2023: ΠΔΕ Ηπείρου, 1ο Επιστημονικό συμπόσιο – Διοίκηση και Ηγεσία στην εκπαίδευση

26/05/2023: Δ.Ο.Ε., Σχολικοί χώροι και κτιριακές υποδομές στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

14/05/2023: Δ.Ο.Ε., Συνεργατική διδασκαλία για ένα δημοκρατικό σχολείο. Έρευνες, πρακτικές και ερωτήματα

10/05/2023: Δ.Ο.Ε., Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τα σχολικά εγχειρίδια και τα αναλυτικά προγράμματα

07/05/2023: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Έρευνα/επιστημονικές προσεγγίσεις 

05/05/2023: Δ.Ο.Ε., Οι απόψεις των εκπαιδευτικών για τις επιμορφωτικές τους ανάγκες. ερευνητικά δεδομένα και επιστημονικές προσεγγίσεις

02/04/2023: Δ.Ο.Ε., Το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου και οι ανάγκες των παιδιών προσχολικής ηλικίας

26/03/2023: Δ.Ο.Ε., Σχολική «αποτυχία» και σχολική διαρροή. Εκπαιδευτικές, πολιτικές και κοινωνικές παράμετροι

14/04/2024: Δ.Ο.Ε.,  Συνέχιση του αγώνα για την υπεράσπιση του Δημόσιου Σχολείου, ενάντια στην κατηγοριοποίηση – εμπορευματοποίηση, 5η κεντρική δράση για το 2024

19/03/2023: Δ.Ο.Ε., Διεθνής εμπειρία από συλλογικά, δημοκρατικά και συνεργατικά εκπαιδευτικά
μοντέλα και η εμπειρία από τις εξετάσεις τύπου PISA

13/02/2024, Π.Ε.ΕΚ.Π.Ε., 3ο Σεμινάριο: “Ακραία καιρικά φαινόμενα και Κλιματική κρίση»” στο: https://www.youtube.com/@peekpe/streams

19/02/2023: Δ.Ο.Ε., Yποχρηματοδότηση των σχολείων. Έμμεση και άμεση ιδιωτικοποίηση. Ο ρόλος των Σχολικών Επιτροπών