Δείτε πρώτα το βίντεο στον παρακάτω σύνδεσμο και απαντήστε στις ερωτήσεις που ακολουθούν
- Που ζούσαν τα 2 μικρόβια; Πως είναι τα ονόματά τους;
- Ποιους φίλους είχαν τα 2 μικρόβια; Πείτε όσα ονόματα φίλων θυμάστε
- Πως λέγανε τις δασκάλες τους στο σχολείο; Τι τους έλεγαν να προσέχουν;
- Πως συμπεριφερόταν ο κορονοϊός; Ήταν σωστή η συμπεριφορά του;
- Τι έφαγε για μεσημεριανό; Τι έγινε μόλις το έφαγε;
- Τι δώρο του έφερε η αδερφή του; Τι έγινε μόλις το δοκίμασε ο κορονοϊός;
- Άκουγε ο κορονοϊός τι του έλεγαν όλοι;
- Τι έγινε μετά; Τι συνέπειες είχε η συμπεριφορά του κορονοϊού;
- Τι κόλπο σκέφτηκαν τα παιδιά για να πιάσουν τον κορονοϊό;
- Τι έκαναν τα παιδιά όταν έπιασαν το μικρόβιο; Τι του είπαν;
Θέλετε κι εσείς να ζωγραφίσετε τον κορονοϊό μέσα στο βάζο; Αν θέλετε ζωγραφίστε και τους φίλους του τριγύρω να προσπαθούν να τον βοηθήσουν. Πείτε σε κάποιον μεγάλο να γράψει τα ονόματα των φίλων του για να τα παρουσιάσουμε στην τάξη.
Ωρα για τραγούδι
Τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ,
συνεχώς μόλις εγώ το θυμηθώ,
κι έτσι έχω πάντα εγώ υγιή οργανισμό,
τα χεράκια μου να πλύνω δεν ξεχνώ.
Τα χεράκια μου κοντά μου τα κρατώ,
δεν τα βάζω μες το στόμα μου λεπτό,
δεν τα βάζω ούτε στη μύτη,
τα ματάκια δε ζουλώ,
τα χεράκια μου κοντά μου τα κρατώ.
Κι άμα μου’ρθει εμένα φτέρνισμα τρελλό,
Ή να βήξω δυνατά και κουραστώ,
Το χεράκι μου γυρίζω,
Στον αγκώνα μου βουτώ
Και τους φίλους μου προσέχω π’αγαπώ.
Χαρτομάντηλα κοντά μου έχω εγώ,
Τη μυτούλα μου σκουπίζω, προσπαθώ,
Κι άμα μέσα τους φυσήξω
Μες τον κάδο τα πετώ
Και τα χέρια μου θα πλύνω στο λεπτό
Δείτε το ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΛΥΝΩ εικονογραφημένο