Τμήμα Ένταξης -Πατιού Ιωάννα
1ο Πρωινό Τμήμα- Φιλιππίδου Αγγελική
Καλό μήνα σε όλους με υγεία και αγάπη στις καρδιές!!!
1ο Πρωινό Τμήμα- Φιλιππίδου Αγγελική
Τμήμα Ένταξης -Πατιού Ιωάννα
Ολοκληρώσαμε το θέμα για τη διατροφή, πως αλλιώς;;; Φτιάχνοντας το δικό μας ψωμί! Ελάτε μαζί μας σε ένα υπέροχο γευστικό ταξίδι….

Η συνταγή είναι έτοιμη να ξεκινήσει….


Ζυμώσαμε….
Φουρνίσαμε….
Και φυσικά φάγαμε το πιο νόστιμο σχολικό ψωμάκι του κόσμου!!!
1ο Πρωινό Τμήμα- Φιλιππίδου Αγγελική
Τμήμα Ένταξης -Πατιού Ιωάννα
Στα πλαίσια της υγιεινής διατροφής, μιλήσαμε για την αξία του ψωμιού, κ πως παρασκευάζεται. Από το σπόρο στο σιτάρι, μετά στο αλεύρι και τέλος στο ψωμί!
Στη συνέχεια φυτέψαμε κ εμείς τους δικούς μας σπόρους (φακές κ φασόλια), για να δούμε πως μεγαλώνουν τα φυτά!
Πάρτε μια γεύση…
1ο Πρωινό Τμήμα- Φιλιππίδου Αγγελική
Τμήμα Ένταξης -Πατιού Ιωάννα
Με αφορμή το σχέδιο δράσης Υγιεινή Διατροφή για τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, μιλήσαμε και για την διαφορετικότητα, για μήλα κόκκινα και για μήλα πράσινα! Διαφορετικά εκ πρώτης όψεως ως προς το χρώμα, αλλά ίδια στο εσωτερικό! Όπως και οι άνθρωποι, όπως και εμείς!
1ο Πρωινό Τμήμα- Φιλιππίδου Αγγελική
Τμήμα Ένταξης -Πατιού Ιωάννα
Στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και συγκεκριμένα στο σχέδιο δράσης: Υγιεινή Διατροφή, αποφασίσαμε να φτιάξουμε μια σούπερ νόστιμη φθινοπωρινή φρουτοσαλάτα!!!
Πρωτα παίξαμε το παιχνίδι: Μάντεψε το φρούτο που ενθουσίασε τα παιδιά!


Μετά κόψαμε τα φρούτα για να δούμε το εσωτερικό τους και τα μυρισαμε!

Και στο τέλος, όπως ήταν αναμενόμενο…τα δοκιμάσαμε!
Κάναμε και λίγα μαθηματικά, με το μισό και το ολόκληρο!
Μμμμμ, ήταν η πιο νόστιμη φρουτοσαλάτα που δοκιμάσαμε!
Εκπαιδευτική επίσκεψη στη δημοτική Πινακοθήκη. Δείτε την ανάρτηση της ψηφιακής εφημερίδας Στο Νησί εδώ!