Με αφορμή το κουνούπι και την κατσαρίδα από τα έντομα μαθαίνουμε το Κκ. Το πλάθουν με πλαστελίνη ,με το σώμα τους με τα παιχνίδια του σχολείου με μαρκαδόρους με αλεύρι και ότι αλλού βάλει το μυαλουδάκι μας .Κατακτάμε τη γνώση μέσα από το παιχνίδι και τη φαντασία μας.
Μαθαίνω το γράμμα Ιι
Στο νηπιαγωγείο γνωρίσαμε το γράμμα Ιι! Τα παιδιά παρατήρησαν πώς γράφεται, είπαν λέξεις που ξεκινούν από όπως ινδιάνος,ιπποπόταμος,ιγκλού και προσπάθησαν να το σχηματίσουν με χρώματα και παιχνίδια,με πλαστελίνη.
Μέσα από δημιουργικές δραστηριότητες, τραγούδια και ζωγραφιές, τα παιδιά εξασκήθηκαν στην αναγνώριση του γράμματος και διασκέδασαν μαθαίνοντας. Το Ιι έγινε η αφορμή για ένα όμορφο ταξίδι στη γλώσσα και τη φαντασία!
Πολύχρωμες σβούρες από ανακυκλώσιμα υλικά στα πλαίσια etwinning προγράμματος!
Πολύχρωμες σβούρες από ανακυκλώσιμα υλικά στα πλαίσια etwinning προγράμματος!
Σήμερα στο σχολείο μας δημιουργήσαμε πολύχρωμες σβούρες χρησιμοποιώντας ανακυκλώσιμα υλικά και μετατρέψαμε απλά αντικείμενα σε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι γεμάτο χρώμα και φαντασία. Τα παιδιά συμμετείχαν με μεγάλο ενθουσιασμό στη διαδικασία της κατασκευής, διακοσμώντας τις σβούρες τους με μοναδικό τρόπο και δίνοντάς τους τη δική τους ξεχωριστή πινελιά.
Όταν οι σβούρες μας ήταν έτοιμες, η χαρά στην τάξη ήταν απερίγραπτη! Οι μικροί μας μαθητές ξετρελάθηκαν να τις δοκιμάζουν, να τις γυρίζουν ξανά και ξανά και να παίζουν όλοι μαζί, γεμίζοντας τον χώρο με γέλια, ενέργεια και χαμόγελα. Μέσα από τη δράση αυτή τα παιδιά διασκέδασαν, ανέπτυξαν τη δημιουργικότητά τους και γνώρισαν με όμορφο τρόπο την αξία της ανακύκλωσης.
Πρόγραμμα μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό!
Σήμερα οι μαθητές μας επισκέφθηκαν το 8ο Δημοτικό Σχολείο Μυτιλήνης, στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο. Τα παιδιά γνώρισαν τις αίθουσες, τους χώρους του σχολείου και την καθημερινότητα των μαθητών της Α’ τάξης, αποκτώντας μια πρώτη εικόνα για τη νέα σχολική βαθμίδα.
Μέσα σε ένα ζεστό και φιλικό κλίμα συμμετείχαν σε κοινές δραστηριότητες με τα πρωτάκια, συνεργάστηκαν, έπαιξαν, αντάλλαξαν σκέψεις και πήραν μέρος σε αθλητικές δράσεις και δημιουργικές στιγμές μέσα στην τάξη και στην αυλή του σχολείου.
Η επίσκεψη αυτή βοήθησε τα παιδιά να νιώσουν μεγαλύτερη ασφάλεια και εξοικείωση με το νέο περιβάλλον, γεμίζοντάς τα χαρά, ενθουσιασμό και ανυπομονησία για το ξεκίνημά τους στο δημοτικό σχολείο.
“Το δάσος είναι πηγή ζωής”
Στην τάξη μας ταξιδέψαμε στο δάσος ,στο πλαίσιο των Εργαστηριών δεξιοτήτων αλλά και των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων ,μέσα από παραμύθια, τραγούδια, κατασκευές και δημιουργικά παιχνίδια. Παίξαμε παιχνίδια στον υπολογιστή, με την beebot κυκλοφορήσαμε ανάμεσα στα δέντρα ως που μάθαμε τον αριθμό της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας 199 . Παρατηρήσαμε φύλλα,κάναμε ταξινομήσεις ζωγραφίσαμε δέντρα, αφίσες ,φτιάξαμε ζωάκια του δάσους και μιλήσαμε για την προστασία του και την αξία της ανακύκλωσης και της φροντίδας της φύσης.Μας έκανε επίσκεψη η Πυροσβεστική Υπηρεσία , φυτέψαμε τα δικά μας φυτά.
Το δάσος μας διδάσκει συνεργασία, σεβασμό και αγάπη για τη γη μας. Μέσα από τη βιωματική μάθηση, τα παιδιά αναπτύσσουν τη φαντασία τους και γίνονται μικροί εξερευνητές της φύσης!
ΠΑΡΑΜΥΘΟΗΜΕΡΑ
Μια ξεχωριστή δράση έλαβε τέλος στο νηπιαγωγείο μας.






























































































