Σχετικά

9 σχόλια στο άρθρο

“Σχετικά”

  1. 17 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 18:04      Απάντηση ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ Έγραψε:

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!


  2. 17 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 18:10      Απάντηση ΚΟΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ Έγραψε:

    kalhspera


  3. 17 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 18:16      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    Βράβευση εκπαιδευτικών και σχολικών ομάδων για τη δράση τους στο πλαίσιο του Δικτύου “Φύση Χωρίς Σκουπίδια”

    Αγαπητοί φίλοι,

    Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης* προτίθεται να βραβεύσει:

    Α) εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για τη συνεχή δράση τους στη διαχείριση των απορριμμάτων και την ευαισθητοποίηση σχολικών ομάδων ή/και της τοπικής κοινωνίας. Οι εκπαιδευτικοί θα μεταφέρουν την εμπειρία τους και το πώς οι δράσεις τους, σε σχέση με τη διαχείριση των φυσικών πόρων, επηρέασαν τους ίδιους καθώς και τους μαθητές τους αλλά και την τοπική κοινωνία.
    Β) σχολικές ομάδες (εκπαιδευτικών και μαθητών) για τη δράση τους στο πλαίσιο του Δικτύου «Φύση Χωρίς Σκουπίδια». Οι δράσεις θα παρουσιαστούν από τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς.

    Η Εκδήλωση προγραμματίζεται να γίνει στις 22 Οκτωβρίου 2016, στην Αθήνα (ο ακριβής τόπος της εκδήλωσης θα ανακοινωθεί με νεότερη επιστολή στους ενδιαφερόμενους).

    Τρόποι παρουσίασης των δράσεων: Προφορική ανακοίνωση (Power Point), Αναρτημένη ανακοίνωση (Poster), ταινία, δραματοποίηση, παιχνίδι… ή άλλος τρόπος παρουσίασης.

    Εκδήλωση ενδιαφέροντος: Έως και τις 23 Σεπτεμβρίου.

    Πληροφορίες. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με την ΕΕΠΦ, στο E-mail: education@eepf.gr, τηλέφωνο: 210-3224944 (εσωτερικό 113, κα Στεφανία Δρίτσα), FAX: 210-3225285, σημειώνοντας «Για την Εκδήλωση βράβευσης της 22 Οκτωβρίου».
    ΤΟ 3Ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΟΦΙΚΩΝ ΑΠΟΒΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΟΝΑΔΑ ΜΑΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2013-14


  4. 17 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 18:17      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ , ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!


  5. 17 Σεπτεμβρίου, 2016 στις 18:39      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    Το 4ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο με θέμα “Η μουσική των παλιών μετάλλων”, το οποίο πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Θεματικού Δικτύου ΠΕ “Φύση χωρίς Σκουπίδια” θα διεξαχθεί στο Πολυδύναμο Κέντρο του 7ου Διαμερίσματος Δ. Αθηναίων, το Σάββατο 9 Απριλίου 2016. Παράλληλα θα οργανωθεί Έκθεση δημιουργιών από παλιά μεταλλικά αντικέιμενα ή/και εξαρτήματα τους.

    Στο Συνέδριο θα παρουσιάσουν οι ίδιοι οι μαθητές τις εργασίες τους με προφορική ανακοίνωση και poster ή μόνο poster και θα συμμετάσχουν μαζί με τους εκπαιδευτικούς σε βιωματικά εργαστήρια.

    Το 3ο νηπιαγωγείο Μεγάρων συμμετείχε με θέμα ζωντανεύοντας τα κλασσικά παραμύθια με κατασκευές από ανακυκλ΄ωσιμα υλικά.


  6. 9 Απριλίου, 2017 στις 17:34      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    Τα «σκουπίδια» γράφουν ιστορία
    Διαγωνισμός συγγραφής περιβαλλοντικής ιστορίας

    Στο πλαίσιο του Εθνικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
    “Φύση χωρίς Σκουπίδια”, Άλλοι πετούν άλλοι πεινούν.

    Αγαπητοί εκπαιδευτικοί,

    Τα περιβαλλοντικά προγράμματα μας δίνουν υλικό για συζήτηση, για προβληματισμό, για δράση. Διεγείρουν την φαντασία μας. Δημιουργούμε. Διεκδικούμε. Πλάθουμε ήρωες και ταξιδεύουμε μαζί τους.

    Η σχολική χρονιά 2016-2017 σε λίγο φτάνει στο τέλος της και στη φάση της σύνθεσης των αποτελεσμάτων των δράσεών σας, η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), μέσα από το Φύση χωρίς Σκουπίδια, Άλλοι πετούν άλλοι πεινούν, στέλνει μια πρόσκληση-πρόκληση προς εσάς και τους/τις μαθητές/τριές σας, τους ενεργούς πολίτες των περιβαλλοντικών ομάδων, για τη συγγραφή μιας περιβαλλοντικής ιστορίας.

    Μιας περιβαλλοντικής ιστορίας που θα συγγραφεί από μαθητές/τριες ή μαθητική ομάδα με συντονιστή/τρια εκπαιδευτικό, με κεντρικό ήρωα ένα «σκουπίδι», το οποίο μπορεί να είναι ακόμα και ένα κομμάτι παλιού αντικειμένου από τα υλικά που ανακυκλώνετε ή επαναχρησιμοποιείτε. Η ιστορία θα προσεγγίζει θετικά και με μηνύματα ελπίδας και αισιοδοξίας το περιβάλλον, τους φυσικούς πόρους και τις ανθρώπινες αξίες, μιας και τα μέλη των περιβαλλοντικών ομάδων είναι μέρος της λύσης σε οποιοδήποτε περιβαλλοντικό, κοινωνικό πρόβλημα.

    Οι ιστορίες, που θα επιλεχθούν, θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της ΕΕΠΦ, με στόχο
    να προβληματίσουν και να ευαισθητοποιήσουν τους σημερινούς μαθητές- αυριανούς ενεργούς πολίτες για τα περιβαλλοντικά προβλήματα και να τους ενεργοποιήσουν σε αναζήτηση βιώσιμων λύσεων. Παράλληλα, οι ιστορίες θα αποτελέσουν κίνητρο για δημιουργική έκφραση, ζωγραφική, θεατρική παράσταση. Θα αποτελέσουν το υλικό ενός ηλεκτρονικού βιβλίου.

    Δικαίωμα συμμετοχής:
    Μαθητές- μαθήτριες ή Ομάδα μαθητών/τριών με συντονιστή/τρια Εκπαιδευτικό

    Κατηγορίες σχολείων:
    Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο, Λύκειο

    Τεκμηρίωση συμμετοχής μαθητών:
    Ονοματεπώνυμο/α συγγραφέως/έων
    Σχολείο φοίτησης
    Τάξη φοίτησης
    Ονοματεπώνυμο συντονιστή/τριας εκπαιδευτικού

    Αριθμός λέξεων:
    Προσχολική- Πρωτοβάθμια: 250-1000 λέξεις
    Δευτεροβάθμια: 500-1200 λέξεις

    Κριτήρια:
    Α) Η αφηγηματική υπερδομή (χωροχρονικό πλαίσιο, ήρωες, αρχική κατάσταση, πρόβλημα, δράση των ηρώων, εμπόδια στη λύση, αποτέλεσμα προσπαθειών, κορύφωση της δράσης, λύση προβλήματος, η επόμενη ημέρα)
    Β) Η φαντασία, η δημιουργικότητα και η πρωτοτυπία
    Γ) Η ζωντάνια του λόγου- το πλούσιο λεξιλόγιο
    Δ) Η σύνδεση με ανθρώπινες αξίες και το περιβάλλον
    Ε) Η αισιόδοξη λύση, τα μηνύματα ελπίδας
    ΣΤ) Η παρότρυνση σε δράση

    Ημερομηνία για δηλώσεις συμμετοχής
    Έως 15 Μαΐου 2017
    στην Ηλεκτρονική Φόρμα: https://goo.gl/forms/NWUqReM2Yl9A7pph1
    ή στη διεύθυνση education@eepf.gr της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης, σε έγγραφο (doc) με τον γενικό τίτλο Διαγωνισμός συγγραφής περιβαλλοντικής ιστορίας

    Ημερομηνία υποβολής τελικών κειμένων:
    Έως 15 Ιουνίου 2017

    Ανακοίνωση βραβείων στην ιστοσελίδα της ΕΕΠΦ:
    30 Ιουνίου 2017

    Η Επιτροπή Κρίσης του Διαγωνισμού θα αποτελείται από τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής του Δικτύου “Φύση χωρίς Σκουπίδια” και δύο συγγραφείς παιδικού βιβλίου. Η Επιτροπή θα αξιολογήσει τις περιβαλλοντικές ιστορίες και θα επιλέξει τις καλύτερες για παρουσίαση σε ειδική εκδήλωση κατά τη νέα σχολική χρονιά 2017-2018.

    Πληροφορίες:
    Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα:
    210 3224944 εσωτερικό 113 (Θεοδώρα Πολυζωίδου, Γραμματεία Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΕΕΠΦ)
    210- 6081742, 6944452313 (Μαρία Ρουσσομουστακάκη)


  7. 9 Απριλίου, 2017 στις 17:35      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    Πρόσκληση εκπαιδευτικών για συμμετοχή στη «Φωλιά ιδεών» για το περιβάλλον
    Η Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ) και η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής, στο πλαίσιο του Εθνικού Δικτύου «Φύση Χωρίς Σκουπίδια” που συντονίζουν, προσκαλούν τους εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης να συμμετάσχουν στη «Φωλιά Ιδεών».
    Η «Φωλιά Ιδεών» είναι μια φωλιά κατάθεσης, ένα σπίτι φιλοξενίας, αλλά και επώασης, ανάπτυξης ιδεών και υλοποίησης δράσεων, ένα δίκτυο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητικών ομάδων.
    Σκοπός της συγκεκριμένης δράσης είναι η διέγερση ενδιαφέροντος εκπαιδευτικών και μαθητών για νέες προτάσεις, ιδέες, καινοτόμες δράσεις από και προς εκπαιδευτικούς και μαθητές και η υποστήριξη των εκπαιδευτικών και των σχολικών ομάδων που δραστηριοποιούνται ή επιθυμούν να δραστηριοποιηθούν στους τομείς της Προστασίας του Περιβάλλοντος, της Βιώσιμης Διαχείρισης των Φυσικών Πόρων, των Ανθρώπινων Αξιών και της Αξιοπρεπούς Διαβίωσης σε ένα υγιές περιβάλλον.
    Μέσα από αυτή τη δράση επιδιώκεται η συνεργασία σχολικών ομάδων με τις Τοπικές Αρχές και την τοπική κοινωνία για την υποστήριξη των Σχεδίων Δράσης, καθώς και οι διασχολικές συνεργασίες. Εκπαιδευτικοί και μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που επιθυμούν να αναπτύξουν τις ιδέες τους, να αλληλεπιδράσουν, να συνεργαστούν με άλλες σχολικές ομάδες και να πάρουν πρωτοβουλίες σε σχέση με τις ανθρώπινες αξίες και το περιβάλλον αποτελούν την ομάδα στόχο της συγκεκριμένης δράσης.
    Ειδικότερα η «Ιδέα», ο Σκοπός και οι Στόχοι της μαζί με το «Σχέδιο Δράσης», θα υποβάλλονται στην Συντονιστική Επιτροπή του Δικτύου «Φύση χωρίς Σκουπίδια», θα αξιολογούνται από την Παιδαγωγική Ομάδα του Δικτύου και θα καταθέτονται στη «Φωλιά Ιδεών», που θα λειτουργεί στον διαδικτυακό ιστότοπο της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης. Ο καταθέτης θα διατηρεί την πατρότητα της ιδέας και, ταυτόχρονα, με βάση τις δεσμεύσεις της «Φωλιάς Ιδεών» που θα έχει αποδεχθεί, θα επιτρέπει την προώθηση της ιδέας, τη διάχυσή της ως καλή πρακτική και θα επιδιώκει τη συνεργασία με άλλες σχολικές ομάδες.
    Μετά την κατάθεση της “Ιδέας” ο δημιουργός της θα προσπαθήσει να τη διαδώσει, να βρει και άλλους “εταίρους” που θα υλοποιήσουν την “Ιδέα” η/και θα αποδεχθεί μετά από επιλογή του προτεινόμενες συνεργασίες. Έτσι, θα δημιουργηθούν μικρά δίκτυα σχολικών ομάδων που υλοποιούν παράλληλα την ίδια “Ιδέα”, την εξελίσσουν, την αναπτύσσουν, την προσαρμόζουν στο τοπικό τους περιβάλλον. Κάθε σχολική ομάδα που υλοποιεί μια “Ιδέα” θα αναρτά τις σχετικές δράσεις στην ιστοσελίδα/ιστολόγιο του σχολείου της και θα στέλνει στην ΕΕΠΦ τον σύνδεσμο της ανάρτησης, για να τον αναρτά η ΕΕΠΦ στην ειδική σελίδα της “Φωλιάς”. Μπορεί επίσης να στείλει το υλικό, όπου θα αναφέρεται υποχρεωτικά ο τίτλος της ιδέας, το σχολείο και η ομάδα-δημιουργός και καταθέτης, και η ΕΕΠΦ θα την αναρτά στη σελίδα της Φωλιάς.
    Ξεκινώντας από τη φετινή χρονιά 2017, αλλά στοχεύοντας στο μέλλον, θα αναπτυχθεί η «Φωλιά Ιδεών» ως ένα σπίτι φιλοξενίας, αλλά και επώασης, ανάπτυξης ιδεών και υλοποίησης δράσεων, ένα δίκτυο συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητικών ομάδων.
    Επιλεγμένες προτάσεις – ιδέες θα ανακοινωθούν σε ειδική εκδήλωση που θα διοργανωθεί στο πρώτο τρίμηνο της σχολικής χρονιάς 2017-2018. Κάθε ιδέα θα παρουσιαστεί από τους εκπαιδευτικούς και τους εκπροσώπους της σχολικής ομάδας που τη δημιούργησε καθώς και το δίκτυο των ομάδων που την υλοποίησε.
    Υπόδειγμα «Ιδέας» παρατίθεται στο Παράρτημα.
    Η κατάθεση Ιδεών θα γίνεται ηλεκτρονικά στη φόρμα https://goo.gl/forms/ieWJQV57Z3Smti0n2.
    Συμπληρώνετε τα απαραίτητα στοιχεία και πατάτε submit.
    Στη συνέχεια αποστέλλετε την ιδέα σας με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση education@eepf.gr της Ελληνικής Εταιρίας Προστασίας της Φύσης, σε έγγραφο (doc) με μέγιστο αριθμό 600 λέξεων. Θα περιλαμβάνει: τον Τίτλο της Ιδέας, το Σχολείο, τους Δημιουργούς της, τον Σκοπό, τους παιδαγωγικούς της Στόχους, το Σχέδιο Δράσης στη σχολική και τοπική κοινότητα και τον τρόπο Αξιολόγησής της. Κριτήρια για την αξιολόγηση της “Ιδέας”, την καταχώρησή της στη “Φωλιά” και τη διασφάλιση της πατρότητας, θα είναι: η πρωτοτυπία της, η εφαρμοστικότητά της, η σαφήνεια των στόχων της, ο βαθμός συμμετοχής των μαθητών, ο βαθμός εμπλοκής της τοπικής κοινωνίας για την υλοποίησή της, ο βαθμός συνεργασιών που αναπτύσσεται με άλλες ομάδες.
    Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα: ΕΕΠΦ 2103224944 εσωτερικό 113, Μαρία Ρουσσομουστακάκη 210 6081742 & 6944452313, Αλεξάνδρα Τσίγκου 2131600830 & 6937280948.
    Για τη σχολική χρονιά 2016-2017 η κατάθεση ιδεών ξεκινά τον Απρίλιο 2017 και θα ολοκληρωθεί στις 30 Μαΐου 2017. Η ανεύρεση “εταίρων” και η υλοποίηση των ιδεών μπορεί να ξεκινήσει είτε από την ώρα της δημοσιοποίησης της ιδέας είτε με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.


  8. 9 Απριλίου, 2017 στις 17:39      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    Πρόσκληση συμμετοχής στον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα: «Μην κλαις Ειρήνη…»
    10/02/2017 18:58
    ΝΕΑΠΑΙΔΙΑΜΑΘΗΤΕΣΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
    Προέλευση: ΜΟΤΣΙΟΛΑΣ ΣΙΔΕΡΗΣ
    Πηγή

    Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης δια της Υπεύθυνης
    Πολιτιστικών Θεμάτων, κας Βιργινίας Αρβανιτίδου, σε συνεργασία με το 2ο Δημοτικό Σχολείο Πεύκων δια της εκπαιδευτικού – συγγραφέως κας Κυριακής Μιζαμίδου προκηρύσσει τον 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού με θέμα: «Μην κλαις Ειρήνη…
    ».

    Ο διαγωνισμός αποτελεί συνέχεια των τεσσάρων τοπικών μαθητικών διαγωνισμών συγγραφής παραμυθιού, που υλοποιήθηκαν από το 2012 ως και το 2016 και έτυχαν μεγάλης αποδοχής και ανταπόκρισης από παιδιά και εκπαιδευτικούς της οικείας Διεύθυνσης.
    Ο 1ος Πανελλήνιος Μαθητικός Διαγωνισμός Συγγραφής Παραμυθιού απευθύνεται σε μαθητικές ομάδες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων της χώρας και σκοπός του είναι να εμπνεύσει τα παιδιά να στοχαστούν, να ονειρευτούν και να μιλήσουν για την Ειρήνη είτε ως πανανθρώπινη διαχρονική αξία ή ως επίκαιρο ζητούμενο ή ακόμα και ως φυσικό πρόσωπο, δημιουργώντας τις δικές τους παραμυθιακές ιστορίες.
    Στον διαγωνισμό γίνονται δεκτές ομαδικές συμμετοχές με τις εξής προδιαγραφές:
    •Κάθε παραμύθι μπορεί να έχει έκταση μέχρι και 1000 λέξεις και πρέπει να υποβληθεί σε αρχείο Word, σελίδα A4, 1 διάστιχο, κανονικά περιθώρια, γραμματοσειρά Bookman old style, μέγεθος 12.
    •Κάθε παραμύθι μπορεί να εικονογραφείται με 1 έως και 3 ζωγραφιές, που θα υποβληθούν σε αρχείο .jpg και ξεχωριστά από το κείμενο.
    •Ο τίτλος του παραμυθιού «Μην κλαις Ειρήνη… » δύναται να εμπλουτιστεί με υπότιτλο ελεύθερης έμπνευσης.
    •Η υποβολή των παραμυθιών θα πραγματοποιηθεί μέχρι και την Παρασκευή 7 Απριλίου 2017 στην ηλεκτρονική διεύθυνση:diagonismosparamythiou@gmail.com μαζί με το έντυπο – αίτηση συμμετοχής.
    •Οι κατηγορίες του διαγωνισμού είναι τέσσερις και αφορούν:
    i.Μαθητές και μαθήτριες Νηπιαγωγείων
    ii.Μαθητές και μαθήτριες Α’ & Β’ τάξης Δημοτικού Σχολείου
    iii.Μαθητές και μαθήτριες Γ’ & Δ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου
    iv.Μαθητές και μαθήτριες Ε’ & Στ’ τάξης Δημοτικού Σχολείου
    •Κάθε σχολική μονάδα μπορεί να υποβάλει το μέγιστο δύο συμμετοχές σε κάθε κατηγορία.
    •Όλες οι μαθητικές ομάδες που θα συμμετάσχουν θα λάβουν έπαινο.
    •Τα παραμύθια που θα διακριθούν θα εκδοθούν σε μορφή e-book από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης.
    •Η αξιολόγηση των παραμυθιών θα γίνει με διαδικασία ανώνυμης κρίσης από κριτική επιτροπή που στελεχώνουν Σχολικοί Σύμβουλοι, η αφηγήτρια παραμυθιών κα Ανθή Θάνου και συγγραφείς παιδικής λογοτεχνίας.
    Νέα και ανακοινώσεις σχετικά με την εξέλιξη του διαγωνισμού θα αναρτώνται στον ιστότοπο:https://contestfairytale.wordpress.com/


  9. 3 Απριλίου, 2020 στις 15:21      Απάντηση 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Έγραψε:

    λόγω έκτακτων συνθηκών τα σχολεία μένουν κλειστά.
    Έτσι ανεβάζω εργασίες και υλικό προς απασχόλησης των παιδιών.
    Η Προϊσταμένη του 10ου Νηπιαγωγείου Ελευσίνας Πουλή Σπυριδούλα
    με χαρά μοιράζεται μαζί μας ένα παραμύθι που έγραψε για να το
    “δουλέψει” εξ αποστάσεως με τους μαθητές της. Σας το αποστέλλω
    και την ευχαριστώ θερμά!

    Ελευσίνα, 26/3/2020

    10ο Νηπιαγωγείο Ελευσίνας
    ‘’ Ένας πονηρός ιός,
    ήθελε να γίνει βασιλιάς’’

    (εικ. από gr.Dreamstime.com)

    (εικ. από Ζωγραφίζω.com)
    Μια φορά και έναν καιρό, σε μία ήσυχη πόλη την Ελευσίνα ζούσαν πολλά παιδιά. Γι΄αυτό
    και υπήρχαν πολλά όμορφα σχολειά. Σε ένα από αυτά, που το ονόμαζαν 10ο Νηπιαγωγείο
    φοιτούσαν πολλά παιδάκια …. όμορφα, έξυπνα, δυνατά, ταλαντούχα και υπάκουα.
    Πήγαιναν κάθε μέρα με χαρά να συναντήσουν τους φίλους/συμμαθητές και τις δασκάλες
    τους, και όλοι μαζί έφτιαχναν τις πιο όμορφες ημερήσιες περιπέτειες… Περνούσαν
    υπέροχα ώσπου …. Ξαφνικά, κάπου εκεί έξω στον πλανήτη σε μια μακρινή χώρα στο παλάτι του βασιλιά
    Ουχάν, γεννήθηκε ένας ιός. Ήταν άτακτος, πονηρός, αδύναμος και μικρός. Τόσο μικρός
    που δε φαινόταν καν …. Είχε όμως μία τρομερή ιδέα, ήθελε να γίνει αυτός ο βασιλιάς
    όλου του κόσμου!!!Πώς θα το κατάφερνε όμως αυτό αφού ήταν τόσο αδύναμος και μικρός;; Ολόκληρες μέρες
    και νύχτες σκεφτόταν … Μα φυσικά, του ήρθε η ιδέα!! Το βράδυ που κοιμόταν όλοι στο
    παλάτι, θα άρπαζε το βασιλικό στέμμα, την κορόνα του βασιλιά Ουχάν. Αυτό και έκανε
    λοιπόν. Φόρεσε την κορόνα και ονόμασε τον εαυτό του βασιλιά Κορονοϊό. Χωρίς να χάνει
    χρόνο, ξεκίνησε ένα μακρινό ταξίδι σε όλο τον πλανήτη.
    Πήγε σε όλες τις χώρες του κόσμου. Από όπου περνούσε τρόμαζε τους ανθρώπους,
    μικρούς και μεγάλους. Οι άνθρωποι φοβήθηκαν. Κλείστηκαν στα σπίτια τους. Τα σχολεία
    και οι παιδικές χαρές έκλεισαν. Στους δρόμους δε κυκλοφορούσε κανείς.Αυτό δεν άρεσε καθόλου στα παιδιά. Ο Κορονοϊός είχε χαρά, πολύ μεγάλη χαρά. Τα είχε
    σχεδόν καταφέρει. Πίστευε ότι κανείς τους δε θα τον νικούσε… Έτσι, συνέχισε το ταξίδι του
    και έφτασε στην Ελλάδα. Πήγε σε πολλές πόλεις. Τους τρόμαξε όλους. Στο τέλος, έφτασε
    στην Ελευσίνα.Ήταν ο τελευταίος στόχος του. Αν κατάφερνε να τρομάξει και εκεί όλους τους ανθρώπους,
    θα γινόταν ο πιο ευτυχισμένος ιός. Θα γινόταν βασιλιάς όλου του κόσμου. Το σχέδιό του
    ήταν όμορφα φτιαγμένο. Δεν είχε υπολογίσει όμως, ότι σε αυτή την πόλη υπήρχαν οι
    μαθητές του 10ου Νηπιαγωγείου οι οποίοι ήταν δυνατοί, γενναίοι και πιο έξυπνοι από
    εκείνον. Τα παιδιά όταν έμαθαν ότι έφτασε ο Κορονοϊός στην πόλη τους, συγκεντρώθηκαν
    και συμφώνησαν πως όλοι μαζί θα κατάστρωναν το πιο ευφάνταστο σχέδιο για να τον
    εξοντώσουν. Αποφάσισαν στην αρχή να τον ξεγελάσουν και να τον κάνουν να πιστέψει
    πως σε αυτή την πόλη δε ζει κανείς. Έδωσαν οδηγίες και στους μεγάλους. Μπαμπάδες,
    μαμάδες, παππούδες, γιαγιάδες, αδελφάκια, θείοι, θείες, ξαδελφάκια να κρυφτούν και εκείνοι μέσα στα σπίτια. Το σύνθημα ήταν ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.
    Ο Κορονοϊός τριγυρνούσε στους δρόμους της Ελευσίνας για να βρει ανθρώπους να τους
    τρομάξει. Μάταια όμως. Σκέφτηκε ότι σε αυτή την πόλη μάλλον δεν υπήρχαν κάτοικοι …
    Τα παιδιά κατάφεραν να τον ξεγελάσουν. Λυπημένος όπως ήταν, ξάπλωσε στη τσουλήθρα
    του Νηπιαγωγείου. Θα κοιμόταν και την άλλη μέρα θα συνέχιζε. Έπρεπε οπωσδήποτε να
    βρει έναν άνθρωπο και εδώ να τον τρομάξει. Αυτό σκέφτηκε και αποκοιμήθηκε … Τότε οι
    μαθητές του Νηπιαγωγείου,οι οποίοι είχαν ετοιμάσει το πιο έξυπνο σχέδιο, συναντήθηκαν όλοι μαζί στη τσουλήθρα
    που κοιμόταν ο Κορονοϊός και ………….
     Δώσε το τέλος της ιστορίας που σου αρέσει!!!
     Ζωγράφισε ότι σου άρεσε από την ιστορία.
    Με αγάπη (εικ. από Amazon.com)
    κα Σπυριδούλα ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
     Τις εικόνες δανείστηκα από τα sites που αναφέρω δίπλα και έπειτα από τυχαία αναζήτηση στο
    διαδίκτυο.
     Την ιστοριούλα τη δημιούργησα με αφορμή την παραμονή των μαθητών στα σπίτια τους λόγω
    κορονοϊού.
     Μέσω της διαδικασίας που σας προτείνω, στόχος είναι η δημιουργική απασχόληση των παιδιών αλλά
    και η συντήρηση ομαδικότητας και επικοινωνίας (που με τόσο κόπο είχαμε κτίσει έως τώρα μέσα στις
    τάξεις μας).


Γράψτε απάντηση στο 3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΕΓΑΡΩΝ Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Kατηγορίες

Τι κάνουμε;

Το 3ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων βρίσκεται στην οδό Μαραθώνος 1 , συστεγαζόμενο με το 6ο Νηπιαγωγείο Μεγάρων, δίπλα από το 3ο Δημοτικό σχολείο. Υπάρχει δυνατότητα 3ων προγραμμάτων σύμφωνα βέβαια και με τις εγγραφές ανά έτος:

  • 8:15-13:00(κλασικό πρόγραμμα)
  • 8:15-16:00 (ολοήμερο πρόγραμμα)
  • 7:45-16:00 (ολοήμερο πρόγραμμα με πρωινή ζώνη)

Οι θεματικές που αναπτύσσουμε εντάσσονται στον ετήσιο προγραμματισμό του σχολείου και αποβλέπουν στην ανάπτυξη ολόπλευρα του νηπίου.

επιδαπέδιο αλφαβητάρι

InShot 20240329 173803247


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων