Η νεράιδα των πρώτων βοηθειών
Τη Δευτέρα 04 Μαΐου οι μαθητές/τριες του Νηπιαγωγείου μας, συμμετείχαν σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα σημαντικό όχι μόνο για τώρα, αλλά για όλη τους τη ζωή.
Η νεράιδα των πρώτων βοηθειών ήρθε να μας ενημερώσει για το τι πρέπει να κάνουμε σε περίπτωση ατυχήματος. Μας μίλησε για το επάγγελμα του διασώστη, τα τηλέφωνα έκτακτης ανάγκης, αλλά και για τις πρώτες βοήθειες που πρέπει να χορηγήσουμε σε ασθενείς ή τραυματίες.
Μέσα από τη χρήση βίντεο, θεατρικού παιχνιδιού και μουσικής, οι μαθητές/τριες μας απομνημόνευσαν τις σημαντικές πληροφορίες που ελπίζουμε να μη χρειαστεί να τις χρησιμοποιήσουν!


