Ένας παιχνιδιάρης λαγός

Το Πάσχα πλησιάζει….Σε κανονικές μέχρι πριν λίγο συνθήκες, στο νηπιαγωγείο μας θα ξεκινούσαμε τις δημιουργίες μας …
Ε και; Τι κι αν δεν είμαστε όλοι μαζί στο νηπιαγωγείο;Εμείς προτείνουμε σε πείσμα των καιρών και των πρωτόγνωρων συνθηκών να ξενινήσουμε τις δημιουργίες μας. Τι πιό ταιριαστό απο έναν παιχνιδιάρη λαγό;
Πάρτε ότι χαρτιά βρίσκονται στο σπίτι( απο το κουτί των δημητριακών, απο τα διαφημιστικά φυλλάδια των σούπερ μάρκετ,απο εφημερίδες ,απο χάρτινες σακούλες) ,
ψαλίδι, και κόλλα (αν δεν σας βρίσκετε αυτή του εμπορίου ,ευκαιρία να ρωτήσετε απο το τηλ τον παππού και τη γιαγιά να σας πουν για την αλευρόκολα και δημιουργείστε….Θέλετε βοήθεια; Μια ιδέα απο το αγαπημένο μας Pinterest

Με χαρά θα περιμένουμε να θαυμάσουμε τις δημιουργίες σας…….
Μπορείτε να διαλέξετε μία και μόνο μία απο τις τρεις στάσεις του λαγού

Μένουμε σπίτι…. Παραμένουμε δημιουργικοί!

Mένουμε σπίτι, ασφαλείς και μακριά από τον ιό. Μένουμε σπίτι με τα αγαπημένα μας πρόσωπα και περνάμε δημιουργικά αλλά και χαλαρωτικά το χρόνο μας. Προσαρμοζόμαστε στις συνθήκες και διαμορφώνουμε το πρόγραμμα μας, όπως επιθυμεί ο καθένας μας. Γινόμαστε ευέλικτοι με βάση τα νέα δεδομένα.
Αξιοποιούμε το χρόνο που μένουμε στο σπίτι με δραστηριότητες και συνήθειες που είχαμε παραμελήσει, λόγω του ρυθμού της καθημερινότητας μας. Διαβάζουμε, ακούμε μουσική, συζητάμε, θυμόμαστε παλιά χόμπι ή ανακαλύπτουμε καινούργιους τρόπους απασχόλησης, παίζουμε…

Έτσι κι εμείς κάνουμε πράγματα που ξέρουμε καλά, αφού είμαστε καταπληκτικοί ζωγράφοι.

Κάνουμε κατασκευές και στολίζουμε για το Πάσχα!

Με τα χεράκια μας κάνουμε ωραία «γλυπτά» με την πλαστελίνη, ζωγραφίζουμε υπερήρωες και κεντάμε.
Δεν ξεχνάμε όμως και να γυμναστούμε!

Kαλή μας συνέχεια!

2 Απρίλη: Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου στα γενέθλια του μεγάλου Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, γιορτάζεται η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Το διάβασμα βοηθά τα παιδιά να αναπτύξουν τις γλωσσικές τους ικανότητες, να εμπλουτίσουν τη φαντασία τους, να καλλιεργήσουν την κριτική σκέψη, να αποκτήσουν μια ισορροπημένη συναισθηματική ανάπτυξη και μεγαλύτερη θέληση για μάθηση

Aγαπητοί γονείς, μπορείτε να ψάξετε στη βιβλιοθήκη της μάγισσας Σουμουτού να βρείτε ένα αγαπημένο βιβλίο και να το ακούσετε. Προσοχή, όμως, δεν ανοίγουν όλα τα βιβλία! Μόνο αυτά στα οποία ο κέρσορας γίνεται χεράκι!

http://www2.patakis.gr/25istories/?fbclid=IwAR33fZYgDadBV0F4BhJm-

Και τώρα, ώρα για παιχνίδι!
Ανακαλύψτε ποιο αγαπημένο μας βιβλίο κρύβεται μέσα σε αυτό το παζλ. Αυτό το βιβλίο μας αρέσει ιδιαίτερα να το διαβάζουμε στο σχολείο μας. Ζητήστε από τα παιδιά να σας το αφηγηθούν!

Δανειστική βιβλιοθήκη

Kάθε Παρασκευή δανειζόμαστε βιβλία από τη δανειστική βιβλιοθήκη του σχολείου.
Σήμερα, όμως, θα διαβάσουμε όλοι το ίδιο βιβλίο με διαφορετικό τρόπο!
Από την ιστοσελίδα του Μικρού Αναγνώστη http://www.mikrosanagnostis.gr/istoria_list.asp
επιλέγουμε το βιβλίο: «Πώς να καταβροχθίσετε ένα ουράνιο τόξο», της Γιολάντας Τσιαμπόκαλου.
Σίγουρα μετά από τόση βροχή, θα βγει ένα πανέμορφο ουράνιο τόξο.
Παιδιά, μπορείτε να ζωγραφίσετε ότι σας άρεσε από το παραμύθι, να κάνετε κολάζ ή κατασκευές, όπως όταν παίρνετε στο σπίτι σας το δημιουργικό κουτί!
Αγαπητοί μας γονείς ακούστε μαζί με τα παιδιά το παραμύθι και στείλτε μας στο viber ή στο messenger τις δημιουργίες σας!
Καλό Σαββατοκύριακο!!!

Ας ακούσουμε ένα μουσικό παραμύθι

Καλημέρα

Kαλή Σχολική Χρονιά

Καλή χρονιά λοιπόν μ’ένα τόσο επίκαιρο παραμύθι ,αφού ξέρουμε πόσο μας αρέσουν τα παραμύθια…….
“Μια φορά και έναν καιρό ο Σεπτέμβρης” το παραμύθι του αγιασμού
Κική Δημητριάδου, Νηπιαγωγός & συγγραφέα

Μια φορά κι έναν καιρό ο Σεπτέμβρης που ήταν ένα αγόρι, χορτασμένο ήλιο και παιχνίδι, και βέβαια με ωραίο χρώμα απ’ το καλοκαίρι, πείσμωσε. Καλοκάθισε στην άκρη του δρόμου που θα τον έφερνε στη γη κι αρνιόταν να πάει στον προορισμό του.

Πέσανε επάνω του όλοι για να τον μεταπείσουν. Πείσμα αυτός, ανένδοτος, δεν μιλούσε σε κανέναν! Τελευταίος τον πλησίασε ο μπαμπάς του ο Χρόνος: «Πες μου αμέσως τι συμβαίνει» του λέει. «Τι πράγματα είναι αυτά; Πρέπει να πας Σεπτέμβρη, ν΄ αρχίσει ο τρύγος, να ξεπροβοδιστούν τα χελιδόνια για το ταξίδι τους, να πάρουν το κιτρινοκόκκινο χρώμα τα φύλλα των δέντρων. Και βέβαια πρέπει να πας για ν’ ανοίξουν τα σχολεία παιδί μου! Χιλιάδες παιδιά περιμένουν! Πως μπορείς εσύ να τεμπελιάζεις;»
«Δεν είμαι τεμπέλης» άρχισε επιτέλους να μιλάει ο Σεπτέμβρης.
«Απλώς δεν βλέπω το λόγο για να πάω. Κοίτα τους ανθρώπους τριγύρω σου πατέρα. Ήταν ποτέ άλλοτε χειρότερα; Δες τους: Τόσο λυπημένοι και σκυθρωποί… Άρρωστοι χωρίς φάρμακα, άνθρωποι χωρίς δουλειές, πονοκεφαλιασμένοι από λογαριασμούς, τηλεθεατές που βλέπουν μετανάστες να τους καταπίνουν οι θάλασσες και νησιά να γίνονται στάχτη, άνθρωποι χωρίς ελπίδα, πες μου βρε μπαμπά, ποιος θα το καταλάβει αν ξεχαστούν τα χελιδόνια εδώ; Ποιος νοιάζεται για το φθινόπωρο και τα χρώματά του πια; Οι άνθρωποι μόνο την φτώχεια τους κοιτάνε τώρα. Δεν πάω πουθενά, εδώ θα μείνω…»
«Καλό μου αγόρι» του λέει ο πατέρας του, ο σοφός ο Χρόνος. «Δίκαιο έχεις, αλλά την ίδια στιγμή κάνεις και λάθος! Δεν γίνεται να τα ξεχνάς τα παιδιά που σε περιμένουν στα σχολειά. Και να σου πω και το πιο σημαντικό; Γιατί νομίζεις ότι υπάρχουν σχολεία Σεπτέμβρη μου; Για τους αριθμούς, τις γραμματικές και τις χημείες; Λάθος καλέ μου!
Για να γίνονται οι άνθρωποι, Άνθρωποι με το άλφα τους κεφαλαίο, γι αυτό υπάρχουν τα σχολεία. Για να μάθουν να σέβονται τη Ζωή, τη Φύση. Για να σέβονται το Δίκαιο, να σέβονται το γέλιο των παιδιών. Το σχολείο υπάρχει για να κάνει τα παιδιά ενεργούς πολίτες όταν μεγαλώσουν, όχι θλιβερούς τηλεθεατές με σταυρωμένα χέρια.
Σήκω Σεπτέμβρη μου και πήγαινε στο πόστο σου. Δεν υπάρχει άλλη ελπίδα καλέ μου. Τα παιδιά σε περιμένουν! Οι μεγάλοι άνθρωποι θα πρέπει να βρουν τον τρόπο για να συμμαζέψουν τη λύπη, το θυμό και τη φτώχια τους. Κι αν τους έχει μείνει και λίγο μυαλό μ’ όλα αυτά που τους βρήκαν, στα σχολεία πρώτα θ’ απλώσουν τα χέρια τους. Αυτά πρέπει να στηρίξουν όπως κι όσο μπορούν περισσότερο».
Άκουσε ο Σεπτέμβρης προσεκτικά τον μπαμπά του κι όπως κάθε καλό παιδί, υπάκουσε. Άλλωστε ο πατέρας είχε δίκαιο. Έτσι ακριβώς είχαν τα πράγματα. Μπήκε στη ζωή των ανθρώπων λοιπόν και στα ημερολόγιά τους. Γι αυτό και κατάφεραν σήμερα, παρόλα αυτά, ν’ ανοίξουν τα σχολεία.
Άντε καλοί μου, καλή μας χρονιά για να ζήσουμε όλοι καλά και τα παιδιά μας καλύτερα.
Αναδημοσίευση απο ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ ΠΕΛΛΑΣ

Θερμοπληξία: Τι πρέπει να προσέχουμε το καλοκαίρι;

 

Η θερμοπληξία είναι κατάσταση που συναντάται συχνά τους καλοκαιρινούς μήνες σε χώρες σαν τη δική μας όπου η θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος φτάνει σε υψηλά όρια.
Η υψηλή εξωτερική θερμοκρασία σε συνδυασμό με ένα κλειστό εσωτερικό χώρο όπου ο αερισμός είναι σχεδόν ανύπαρκτος και η ατμόσφαιρα γίνεται αποπνικτική είναι παράγοντες που οδηγούν σε θερμοπληξία.
Η εικόνα είναι ένας άνθρωπος ανήσυχος με πυρετό. Ο πυρετός προκύπτει αντιδραστικά σαν μηχανισμός εξισορρόπησης και προσαρμογής του οργανισμού με το εξωτερικό του χώρο που είναι ασφυκτικά ζεστός.
Συχνά συμβαίνει σε μικρά παιδιά με εικόνα πυρετού και αδιαθεσίας με γκρίνια.
Τα μικρά παιδιά λόγω της δίψας που νιώθουν απότέλεσμα του πυρετού και της ζέστης κλαίνε,έχουν ζαλάδες,ναυτία και ίσως κάνουν σπασμούς. Οι ενήλικες έχουν παρόμοια εικόνα με τρομερή δίψα,πυρετό,ζάλη,ναυτία. Τα μικρά παιδιά, οι ηλικιωμένοι και τα άτομα με πειραγμένη υγεία παθαίνουν ευκολότερα θερμοπληξία.
Σε αυτές τις περιπτώσεις ο ασθενής τοποθετείται σε σκιερό μέρος,σε δροσιά και αν είναι δυνατόν σε αεριζόμενο χώρο.Καλό είναι να αφαιρεθούν όσο πιο πολλά ρούχα γίνεται και να ελεγχθεί ο πυρετός του. Τον ραντίζουμε με λίγο νερό και του βάζουμε κρύες κομπρέσσες στο μέτωπο,στις μασχάλες,σε όλο το σώμα.Το ιδανικό θα ήταν να τυλίξουμε τον ασθενή σε ένα δροσερό και υγρό σεντόνι ή με ένα δροσερό ντούς. Δηλαδή να τον δροσίσουμε με κάθε τρόπο.Η θερμοπληξία προκαλεί μεγάλη εφίδρωση και το νερό που χάνεται πρέπει να αντικατασταθεί.Γι’αυτό πρέπει να δίνουμε πολύ νερό στον ασθενή και αν είναι δυνατό μέρος αυτού να είναι αλατισμένο (ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι σε ένα λίτρο νερό).
Γενικά οι θερμοπληξία είναι επικίνδυνη κατάσταση,ιδιαίτερα αν ο υψηλός πυρετός επιμένει. Στα μικρά παιδιά μπορεί να εμφανιστούν σπασμοί. Οπότε πέρα από τις πρώτες βοήθειες που προαναφέρθηκαν καλό είναι να ενημερώσουμε γιατρό ζητώντας τη βοήθειά του & όταν ο πυρετός επιμένει να πάμε σε νοσοκομείο ή κέντρο υγείας.

Καλό καλοκαίρι, μικροί & μεγάλοι μας φίλοι!

Τα παιδιά και οι Νηπιαγωγοί σας ευχόμαστε ολόψυχα

ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

γιατί…

το καλοκαιράκι  το γλυκό

μας έχει πάρει το μυαλό…………………

imagesCA4R9HU8

Αποχαιρετιστήρια πρόσκληση

Με την κα  Ανακύκλωση   untitled και πολύ παιχνίδι & τραγούδιsxolika_paixnidia600_157020_B5T356

θα αποχαιρετιστούμε για τις καλοκαιρινές μας διακοπές

την Παρασκευή 14 Ιουνίου

και

                                  ώρα 09.00π.μ

   πάντα στο αγαπημένο μας   Νηπιαγωγείο….

Τα παιδιά και οι Νηπιαγωγοί