Αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών στο Νηπιαγωγείο

Το νηπιαγωγείο εισάγει τα παιδιά στην πρώτη θεσμοθετημένη βαθμίδα της
εκπαίδευσης. Ως σχολικός θεσμός αποτελεί μέρος του εκπαιδευτικού συστήματος, αλλά έχει
τα δικά του ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, τις αρχές και το πλαίσιο λειτουργίας του, τα οποία
διαμορφώνουν τη φυσιογνωμία του.

Το νηπιαγωγείο παρέχει ένα δυναμικό ξεκίνημα στη
σχολική εκπαίδευση των παιδιών, με μακροπρόθεσμα οφέλη για τα ίδια και την κοινωνία.
Δημιουργεί συνδέσεις με τα περιβάλλοντα στα οποία ζει και δραστηριοποιείται το παιδί, με
γνώμονα την προαγωγή της μάθησης, της ανάπτυξης και της ευημερίας του. Ιδιαίτερα
σημαντική είναι η συνεργασία με το οικογενειακό περιβάλλον, το οποίο έχει πρωταρχικό
ρόλο στη ζωή των παιδιών και είναι άμεσα συνυφασμένο με τη λειτουργία και τους στόχους
του νηπιαγωγείου. Η καθολική, ποιοτική εκπαίδευση στο νηπιαγωγείο θέτει τα θεμέλια για
την ανάπτυξη των παιδιών, την κοινωνικοποίηση και την καλλιέργεια βασικών ικανοτήτων
που καθορίζουν τη μετέπειτα σχολική πρόοδο. Παράλληλα, συμβάλλει στην αντιμετώπιση
ζητημάτων ή περιορισμών που υφίστανται σε σχέση με τη γνωστική, κοινωνική και
συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών, υποστηρίζοντας τον αντισταθμιστικό ρόλο του
σχολείου.
Η φυσιογνωμία του νηπιαγωγείου προσδιορίζεται από το Πρόγραμμα Σπουδών, το
οποίο αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα εργασίας. Καθοδηγείται από την ανάγκη για τον
αναπροσανατολισμό της εκπαίδευσης, σύμφωνα με τους αναδυόμενους στόχους και τις
εκτιμώμενες απαιτήσεις της κοινωνίας του μέλλοντος. Λαμβάνοντας υπόψη τις νέες
κοινωνικές συνθήκες και τις επιστημονικές εξελίξεις, το Πρόγραμμα Σπουδών του
νηπιαγωγείου:
− στηρίζεται σε σύγχρονες θεωρητικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη και τη μάθηση των
παιδιών,
− λαμβάνει υπόψη τις οδηγίες διεθνών οργανισμών και εκπαιδευτικών φορέων, καθώς και
τα πορίσματα εμπειρικών ερευνών για την προσχολική εκπαίδευση,
− ανταποκρίνεται στις συνθήκες που διαμορφώνει η σύγχρονη ελληνική κοινωνική και
εκπαιδευτική πραγματικότητα, στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής προοπτικής της,
− αντανακλά τις εθνικές προτεραιότητες και στόχους για την προσχολική εκπαίδευση,
− αξιοποιεί λειτουργικά, εξελίσσει και συμπληρώνει τα προηγούμενα Προγράμματα
Σπουδών του νηπιαγωγείου διασφαλίζοντας την απαιτούμενη συνέχεια,
− υιοθετεί το μοντέλο του ανάστροφου εκπαιδευτικού σχεδιασμού, όπου στο σημείο
εκκίνησης βρίσκονται οι ικανότητες που αναμένεται να αναπτυχθούν,
− υπόκειται σε διαμορφωτικές διαδικασίες, καθώς εμπλουτίζεται και επικαιροποιείται,
αξιοποιώντας το ψηφιακό περιβάλλον και τον πολυτροπικό χαρακτήρα της μάθησης,
− έχει υψηλές αλλά και ρεαλιστικές προσδοκίες για όλα τα παιδιά και δίνει έμφαση στον
κομβικό ρόλο των νηπιαγωγών για να λάβουν τα κατάλληλα για την ηλικία τους εφόδια και
να αναπτύξουν τις ικανότητες που απαιτούνται, ώστε να καταστούν, εν τέλει, δημιουργικοί
άνθρωποι και συνειδητοί πολίτες του τόπου τους, του έθνους τους, της Ευρώπης και της
οικουμένης.

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ

🐾 Γιορτάσαμε την Παγκόσμια Ημέρα Ζώων! 🐾

Την Παρασκευή 3 Οκτωβρίου, στο 3ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης, περάσαμε μια υπέροχη μέρα γεμάτη… ζώα! 🦁🐶🐢

Αρχικά, είδαμε πολλές εικόνες από διάφορα ζώα — της στεριάς, της θάλασσας, του αέρα, αλλά και από δεινοσαύρους που ενθουσίασαν τα παιδιά! Μιλήσαμε για το πού ζουν, τι τρώνε και πώς μπορούμε όλοι να τα φροντίζουμε. ❤️

Στη συνέχεια, παρακολουθήσαμε δύο όμορφα βίντεο:
🎥 Το πρώτο μιλούσε για ένα αδέσποτο σκυλάκι στα Χανιά, που βρήκε αγάπη και φροντίδα.
🎥 Το δεύτερο είχε τίτλο “The Present”, και μας έδειξε μια τρυφερή ιστορία για ένα παιδάκι με αναπηρία που δέχεται ένα σκυλάκι επίσης με αναπηρία. Μέσα από την ιστορία μιλήσαμε για την αγάπη, τη διαφορετικότητα και τη φιλία.

Τα παιδιά συμμετείχαν με ενθουσιασμό, εξέφρασαν τα συναισθήματά τους και κατάλαβαν πως όλα τα ζώα έχουν ανάγφίλο τηκη από φροντίδα, σεβασμό και αγάπη! 🐕🐈🐇

ΟΙ ΟΘΟΝΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ

Ο Δρ Οβίδιο, Παιδονευρολόγος, προειδοποιεί για μια σιωπηλή τραγωδία που εκτυλίσσεται σήμερα στα σπίτια μας.
Υπάρχει μια σιωπηλή τραγωδία που εκτυλίσσεται σήμερα στα σπίτια μας και αφορά τα πολυτιμότερα κοσμήματά μας: τα παιδιά μας. Τα παιδιά μας βρίσκονται σε καταστροφική συναισθηματική κατάσταση!. Τα τελευταία 15 χρόνια, οι ερευνητές μας χάρισαν όλο και πιο ανησυχητικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με μια οξεία και σταθερή αύξηση της παιδικής ψυχικής ασθένειας που τώρα φτάνει σε διαστάσεις επιδημίας:
Τα στατιστικά στοιχεία δεν λένε ψέματα:
• 1 στα 5 παιδιά έχει προβλήματα ψυχικής υγείας
• Παρατηρήθηκε αύξηση 43% στη ΔΕΠΥ
• Έχει παρατηρηθεί αύξηση 37% στην εφηβική κατάθλιψη
• Παρατηρήθηκε αύξηση 200% στο ποσοστό αυτοκτονιών σε παιδιά ηλικίας 10 έως 14 ετών
Τι συμβαίνει και τι κάνουμε λάθος;.
Τα παιδιά σήμερα υπερδιέγερση και υπερ-προικίζονται με υλικά αντικείμενα, αλλά στερούνται τις βασικές αρχές μιας υγιούς παιδικής ηλικίας, όπως:
• Συναισθηματικά διαθέσιμοι γονείς
• Σαφώς καθορισμένα όρια
• Ευθύνες
• Ισορροπημένη διατροφή και επαρκής ύπνος
• Κίνηση γενικά αλλά ιδιαίτερα σε εξωτερικό χώρο
• Δημιουργικό παιχνίδι, κοινωνική αλληλεπίδραση, ευκαιρίες αδόμητου παιχνιδιού και χώροι βαρεμάρας
Από την άλλη πλευρά, αυτά τα τελευταία χρόνια είναι γεμάτα με παιδιά:
• Ψηφιακά αφηρημένοι γονείς
• Γονείς που συγχωρούν και ανεκτικοί που αφήνουν τα παιδιά να «κυβερνούν τον κόσμο» και να είναι αυτοί που φτιάχνουν τους κανόνες
• Μια αίσθηση δικαιώματος, ότι αξίζεις τα πάντα χωρίς να τα κερδίζεις ή να είσαι υπεύθυνος για την απόκτησή τους
• Κακός ύπνος και ανισόρροπη διατροφή
• Ένας καθιστικός τρόπος ζωής
• Ατελείωτα ερεθίσματα, τεχνολογικές νταντάδες, άμεση ικανοποίηση και απουσία βαρετών στιγμών
Τι να κάνω;
Αν θέλουμε τα παιδιά μας να είναι ευτυχισμένα και υγιή άτομα, πρέπει να ξυπνήσουμε και να επιστρέψουμε στα βασικά. Είναι ακόμα δυνατόν! Πολλές οικογένειες βλέπουν άμεση βελτίωση μετά από εβδομάδες εφαρμογής των παρακάτω συστάσεων:
• Βάλτε όρια και να θυμάστε ότι είστε ο καπετάνιος του πλοίου. Τα παιδιά σας θα νιώθουν πιο ασφαλή ξέροντας ότι έχετε τον έλεγχο του τιμονιού.
• Προσφέρετε στα παιδιά έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής γεμάτο με αυτό που ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ τα παιδιά, όχι μόνο αυτό που ΘΕΛΟΥΝ. Μη φοβάστε να πείτε «όχι» στα παιδιά σας αν αυτό που θέλουν δεν είναι αυτό που χρειάζονται.
• Παρέχετε θρεπτικά τρόφιμα και περιορίστε το πρόχειρο φαγητό.
• Περνάτε τουλάχιστον μία ώρα την ημέρα σε εξωτερικούς χώρους κάνοντας δραστηριότητες όπως: ποδήλατο, πεζοπορία, ψάρεμα, παρακολούθηση πουλιών/εντόμων
• Απολαύστε ένα καθημερινό οικογενειακό δείπνο χωρίς smartphones ή τεχνολογία να τους αποσπά την προσοχή
• Παίξτε επιτραπέζια παιχνίδια ως οικογένεια ή αν τα παιδιά είναι πολύ μικρά για επιτραπέζια παιχνίδια, αφήστε τα να οδηγήσουν τα συμφέροντά τους και αφήστε τα να είναι αυτά που
• Συμμετέχετε τα παιδιά σας σε κάποια εργασία ή δουλειές του σπιτιού ανάλογα με την ηλικία τους (δίπλωση ρούχων, ταξινόμηση παιχνιδιών, κρέμασμα ρούχων, ξεπακετάρισμα ψώνια, στρώσιμο τραπεζιού, τάισμα του σκύλου κ.λπ. )
• Εφαρμόστε μια συνεπή ρουτίνα ύπνου για να εξασφαλίσετε ότι το παιδί σας κοιμάται αρκετά Τα ωράρια θα είναι ακόμα πιο σημαντικά για τα παιδιά σχολικής ηλικίας.
• Διδάξτε την ευθύνη και την ανεξαρτησία. Μην τους υπερπροστατεύετε από οποιαδήποτε απογοήτευση ή οποιοδήποτε λάθος. Κάνοντας λάθη θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε ανθεκτικότητα και να μάθετε να ξεπερνάτε τις προκλήσεις της ζωής,
• Μην κουβαλάτε το σακίδιο των παιδιών σας, μην παίρνετε τα σακίδια τους, μην τους παίρνετε τις εργασίες που ξέχασαν, μην ξεφλουδίζετε τις μπανάνες ή τα πορτοκάλια τους αν μπορούν να το κάνουν μόνα τους (4-5 ετών). Αντί να τους δίνεις τα ψάρια, μάθε τους πώς να ψαρεύουν.
• Μάθε τους να περιμένουν και να καθυστερούν την ικανοποίηση.
• Δώστε ευκαιρίες για «βαρεμάρα», γιατί η πλήξη είναι η στιγμή που ξυπνά η δημιουργικότητα. Δεν αισθάνεται υπεύθυνος που διασκεδάζει πάντα τα παιδιά.
• Μην χρησιμοποιείτε την τεχνολογία ως θεραπεία για την πλήξη, ούτε να την προσφέρετε στο πρώτο δευτερόλεπτο της αδράνειας.
• Αποφύγετε τη χρήση τεχνολογίας κατά τη διάρκεια των γευμάτων, σε αυτοκίνητα, εστιατόρια, εμπορικά κέντρα. Χρησιμοποιήστε αυτές τις στιγμές ως ευκαιρίες κοινωνικοποίησης εκπαιδεύοντας τους εγκεφάλους να ξέρουν πώς να λειτουργούν όταν έχουν διάθεση: «βαρεμάρα»
• Βοηθήστε τους να δημιουργήσουν ένα «βαζάκι βαρεμάρας» με ιδέες δραστηριότητας για όταν βαριούνται.
• Να είστε συναισθηματικά διαθέσιμοι για να συνδεθείτε με τα παιδιά και να τους διδάξετε αυτορρύθμιση και κοινωνικές δεξιότητες:
• Κλείστε τα τηλέφωνα τη νύχτα όταν τα παιδιά πρέπει να πάνε για ύπνο για να αποφύγουν τον ψηφιακό περισπασμό.
• Γίνε συναισθηματικός ρυθμιστής ή προπονητής για τα παιδιά σου. Μάθε τους να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τις δικές τους απογοητεύσεις και θυμό.
• Μάθε τους να χαιρετούν, να παίρνουν σειρά, να μοιράζονται χωρίς τίποτα, να λένε ευχαριστώ και παρακαλώ, να αναγνωρίζουν το λάθος και να ζητούν συγγνώμη (μην τους πιέζεις), να είναι πρότυπο όλων αυτών των αξιών που ενσταλάζεις.
• Συνδεθείτε συναισθηματικά – χαμογελάστε, αγκαλιάστε, φιλήστε, γαργαλήστε, διαβάστε, χορέψτε, πήδα, παίξτε ή συρθείτε μαζί τους.
Άρθρο γραμμένο από τον Δρ. Luis Rojas Marcos, Ψυχίατρο.

Έναρξη σχολικής χρονιάς, Αγιασμός.

 

enarxh scholikhs chronias

Αγαπητοί  γονείς και κηδεμόνες,

σας ενημερώνουμε ότι ο Αγιασμός, για τη σχολική χρονιά 2025-26, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Σεπτεμβρίου 2025, και ώρα 10:45, στον χώρο του Νηπιαγωγείου.

Λήξη χρονιάς και αποχαιρετισμός

Αποχαιρετισμός με Χαμόγελα στο 3ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης

Καθώς η σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος της, στο 3ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης κλείσαμε έναν ακόμη κύκλο γεμάτο γνώση, δημιουργία, αγκαλιές και παιδικά χαμόγελα. Ήταν μια χρονιά πλούσια σε εμπειρίες, δράσεις και αγάπη, που άφησε τις πιο γλυκές αναμνήσεις σε μικρούς και μεγάλους.


🎉 Η Αποχαιρετιστήρια Γιορτή – 29 Μαΐου

Στις 29 Μαΐου, πραγματοποιήθηκε η αποχαιρετιστήρια γιορτή της χρονιάς. Τα παιδιά, γεμάτα ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση, παρουσίασαν ότι έμαθαν μέσα παό τα εργαστήρια δεξιοτήτων, σκορπίζοντας συγκίνηση και περηφάνια σε γονείς και εκπαιδευτικούς.

Μας θύμισαν, για ακόμη μια φορά, πόσο πολύ έχουν εξελιχθεί μέσα στη χρονιά – και μας υπενθύμισαν τη μαγεία που κρύβει η παιδική ηλικία.


🌳 Εκδήλωση στο Πάρκο Αγίου Αθανασίου – 11 Ιουνίου

Λίγες μέρες μετά, την Τρίτη 11 Ιουνίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων διοργάνωσε μια υπέροχη δράση στο Πάρκο του Αγίου Αθανασίου.

Η εμψυχώτρια κα Βαρδακά γέμισε τον χώρο με θετική ενέργεια, μουσική και πολλά δημιουργικά παιχνίδια! Τα παιδιά έτρεξαν, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και έζησαν μοναδικές στιγμές μέσα στη φύση. Το πάρκο γέμισε παιδικά γέλια, πολύχρωμες δραστηριότητες και… απεριόριστη χαρά!

Ήταν μια γιορτή ανοιχτή, ξέγνοιαστη, γεμάτη φως και καλοκαιρινό αέρα – μια ιδανική στιγμή για να κλείσουμε τη χρονιά με τον πιο χαρούμενο τρόπο.


💖 Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά:

  • Τους γονείς, για την εμπιστοσύνη και τη στήριξή τους.

  • Τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, για την ακούραστη προσπάθεια και τη διοργάνωση αυτής της ξεχωριστής δράσης.

  • Την κα Βαρδακά, για το πάθος και την αγάπη που έδειξε στα παιδιά μας.


🧡 Καλή Πρόοδο & Καλό Καλοκαίρι!

Στους μικρούς μας αποφοίτους ευχόμαστε καλή συνέχεια στο επόμενο βήμα της ζωής τους – το Δημοτικό! Να συνεχίσετε να ονειρεύεστε, να προσπαθείτε και να γεμίζετε τον κόσμο γύρω σας με χαρά.

Καλό καλοκαίρι σε όλους, με ξεκούραση, παιχνίδι, δημιουργικότητα και… άφθονα παγωτά! 🍦

Με αγάπη,
Οι Νηπιαγωγοί του 3ου Νηπιαγωγείου Κοζάνης

Ημέρα μνήμης ποντιακού ελληνισμού

Αφιέρωμα στον Ποντιακό Ελληνισμό στο Νηπιαγωγείο μας

Την Τρίτη 20-5-2025  είχαμε τη χαρά και την τιμή να πραγματοποιήσουμε στο νηπιαγωγείο μας ένα ξεχωριστό αφιέρωμα στον Ποντιακό Ελληνισμό, με σκοπό να γνωρίσουν τα παιδιά μας τη μακραίωνη ιστορία, την παράδοση και τον πολιτισμό του Πόντου.

Η εμπειρία ήταν μοναδική, γεμάτη εικόνες, ήχους, γεύσεις και αφηγήσεις που μας ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο!

🎻 Η επίσκεψη της μαμάς νηπίου

Μια μαμά νηπίου, ήρθε με χαρά να μας μιλήσει για τις παραδοσιακές ποντιακές φορεσιές. Μας έδειξε και δύο  αυθεντικές στολές, που ευγενικά έφερε μαμά άλλου νηπίου, εξηγώντας στα παιδιά πώς ντύνονταν οι άντρες και οι γυναίκες στον Πόντο. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν από τα έντονα χρώματα και τα ιδιαίτερα κεντήματα.

Στη συνέχεια, μας παρουσίασε την ποντιακή λύρα και ακούσαμε τον χαρακτηριστικό της ήχο. Με μεγάλη προσοχή και ενθουσιασμό, τα παιδιά την άκουσαν να παίζει ένα μικρό σκοπό. Ήταν μια υπέροχη ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με τη μουσική παράδοση του Πόντου!

Τέλος, μας μίλησε για τα  παραδοσιακά ποντιακά εδέσματα, όπως τα ωτία, τα πισία και το σιρόν. Τα παιδιά  δοκίμασαν πισία που προσέφερε μαμά νηπίων και μοιράστηκαν τις εντυπώσεις τους.

📜 Η αφήγηση 

Στο αφιέρωμά μας συμμετείχε και ο παππούς νηπίων του σχολείου μαςforesies toy Pontoy mathainontas gia th lyra Pontiakh lyra Paroysiash istorikon gegonoton ο οποίος μας μίλησε με συγκίνηση για την ιστορία του Ποντιακού Ελληνισμού. Αναφέρθηκε στα χρόνια της ακμής του Ελληνισμού στον Εύξεινο Πόντο, αλλά και στις δύσκολες στιγμές που βίωσαν οι Πόντιοι με τον ξεριζωμό και τη γενοκτονία.

Με απλό και κατανοητό τρόπο για τα παιδιά, μας εξήγησε γιατί είναι σημαντικό να θυμόμαστε και να τιμούμε τους προγόνους μας και πώς η μνήμη αυτή περνά από γενιά σε γενιά.

🎨 Δραστηριότητες στην τάξη

Με αφορμή αυτές τις επισκέψεις, τα παιδιά ζωγράφισαν παραδοσιακές φορεσιές, άκουσαν ποντιακή μουσική και δημιούργησαν μια μικρή γωνιά αφιερωμένη στον Πόντο στην τάξη μας.

Η ημέρα αυτή ήταν γεμάτη συναισθήματα, γνώση και ενσυναίσθηση. Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και τους παππούδες που συμμετείχαν και στήριξαν το αφιέρωμά μας.

Η παράδοση ζει μέσα από τη μνήμη και τη γνώση – και στο νηπιαγωγείο μας φροντίζουμε να την κρατάμε ζωντανή με αγάπη και σεβασμό. 💛

Το Ταξίδι του BeeBot στη Γειτονιά του 3ου Νηπιαγωγείου

Τα παιδιά του 3ου Νηπιαγωγείου ξεκίνησαν μια συναρπαστική περιπέτεια με τον μικρό τους φίλο, τον BeeBot! Ο BeeBot είναι ένα χαριτωμένο ρομποτάκι που βοηθά τα παιδιά να μάθουν παίζοντας. Αυτή τη φορά, το ταξίδι του BeeBot έγινε… στη γειτονιά μας!

Με τη βοήθεια των παιδιών, ο BeeBot εξερεύνησε τα σοκάκια, τα πάρκα και τα όμορφα σημεία γύρω από το σχολείο μας. Με προσεκτικά βήματα και προγραμματισμένες κινήσεις, πέρασε από το σχολείο, το γειτονικό πάρκο, το φούρνο της γειτονιάς και την εκκλησία του Αγίου Αθανασίου.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, τα παιδιά έμαθαν να δίνουν σωστές οδηγίες στον BeeBot, αναπτύσσοντας τη λογική σκέψη και τη συνεργασία. Με κάθε βήμα, ο μικρός ρομποτάκι τους έδειχνε πώς να προγραμματίζουν και να επιλύουν προβλήματα μέσα από το παιχνίδι.

Το ταξίδι του BeeBot μας έφερε πιο κοντά στη γειτονιά μας, μας έκανε να γνωρίσουμε καλύτερα το περιβάλλον μας και φυσικά, να διασκεδάσουμε πολύ!

Είμαστε έτοιμοι για την επόμενη περιπέτεια με τον BeeBot!

ΑΚΡΟΣΤΙΧΙΔΕΣ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ

ΜΗΤΕΡΑ 🌷
(Ακροστιχίδα)

Μαζί σου μαθαίνω τι σημαίνει αγάπη
Η καρδιά σου πάντα ζεστή, σαν φωτιά
Τρυφερότητα γεμάτη, κάθε στιγμή
Είσαι η φίλη μου, η πρώτη στη ζωή
Ράκος δεν γίνεται ποτέ η αγκαλιά σου
Αγάπη που κρατάει για πάντα ζωντανή!

ΑΝΟΙΞΗ 🌼
(Ακροστιχίδα)

Ανθίζουν τα λουλούδια με χρώματα ζωής
Νότες κελαηδισμάτων γλυκαίνουν τη σιωπή
Ουράνια τόξα μετά από βροχή
Ιδέες για παιχνίδι κάτω από τη σκιά
Ξεχειλίζει χαρά στις καρδιές των παιδιών
Η Άνοιξη ήρθε… κι όλα ξαναρχίζουν!

ΤΡΙΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ 🌟
(Ακροστιχίδα)

Τόπος χαράς και παιχνιδιού
Ρίζες μαθαίνουν τα παιδιά με αγάπη
Ιδέες και φαντασία ανθίζουν εδώ
Τραγούδια, χοροί και γέλια ακούγονται
Ομόνοια και φιλία δένουν τις καρδιές

Νέα όνειρα γεννιούνται κάθε μέρα
Η αγκαλιά μας ζεστή και φιλόξενη
Παιχνίδι και μάθηση χέρι-χέρι
Ιστορίες ζωντανεύουν στο μυαλό μας
Αγάπη για γνώση και ζωή
Γνώσεις που ταξιδεύουν μακριά
Ωραίες στιγμές γεμάτες χαμόγελα
Γλυκές αναμνήσεις φτιάχνουμε μαζί
Ελπίδα και φως για το μέλλον
Ικανότητες που αναπτύσσονται με χαρά
Ομορφες μέρες στο 3ο Νηπιαγωγείο!