ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ:Η ΚΥΡΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΑΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΟ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ MOUSE.
TO ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΠΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΓΚΙ(ΜΕΣΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ) ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΕ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ Δ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕ ΤΟ ΡΟΜΠΟΤ ΝΑ ΣΥΛΛΕΞΕΙ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥΝ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΒΡΗΚΕ, ΕΠΕΙΤΑ ΚΟΛΛΟΥΣΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΣΤΟ Δ.
ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΣΥΝΘΕΣΗ ΛΕΞΕΩΝ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΤΟΜΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΓΡΑΜΜΕΝΕΣ ΣΤΟ ΠΑΝΟ-ΤΕΛΟΣ ΖΩΓΡΑΦΙΖΑΝ ΣΤΟ ΧΑΡΤΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑΝ.





















