Οι Τρεις Ιεράρχες είναι οι προστάτες των γραμμάτων και των μαθητών, ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος, ο Βασίλειος ο Μέγας και ο Γρηγόριος ο Νανζιανζηνός.Τους τιμούμε σε όλα τα σχολεία για την προσφορά και το έργο τους στις 30 Ιανουαρίου.
Με αυτή τη ζωγραφιά τους τιμήσαμε και εμείς!
