Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2023-2024

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2023-2024

Σχέδιο Δράσης:
“Η Δυναμική των Σχέσεων μεταξύ Μαθητών και Εκπαιδευτικών στο Σχολικό Περιβάλλον”
Άξονας:
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Στόχος Βελτίωσης:
1. Οικοδόμηση ειλικρινούς επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών, διαμόρφωση κλίματος συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης ώστε οι μαθητές να κατακτήσουν κανόνες υγιούς επικοινωνίας, να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη και να βρίσκουν λύση στο πρόβλημά τους, να καλλιεργήσουν την επιχειρηματολογία τους, να μάθουν να ονοματίζουν τα συναισθήματά τους, να αποδέχονται και να διαχειρίζονται το διαφορετικό, να πορεύονται με βάση κανόνες και ρουτίνες.
2. Οικοδόμηση και ενίσχυση ενός κλίματος αποδοχής, εμπιστοσύνης και συμπερίληψης τόσο για τους μαθητές που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες όσο και για εκείνους που προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικοπολιτισμικά περιβάλλοντα.
3. Εξασφάλιση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την ενίσχυση της παιδαγωγικής σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή με τον Σύλλογο Διδασκόντων να αναλαμβάνει συλλογική και ενεργή δράση για ισότιμη ανάπτυξη και διατήρηση του κλίματος συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης.
Αναγκαιότητα – Στόχοι:

Μετά τις δυσκολίες που προκάλεσε ο covid-19, οι εκπαιδευτικοί Γενικής και Ειδικής Αγωγής που τοποθετήθηκαν στην σχολική μας μονάδα, διαπίστωσαν από τις πρώτες κιόλας μέρες λειτουργίας του σχολείου δυσκολίες τόσο στην προσαρμογή στην καθημερινότητα του σχολείου σχεδόν του συνόλου των νηπίων Α’ και Β’ ηλικίας και δυσκολίες στην διαχείριση του συναισθήματος τους όσο και ιδιαίτερες δυσκολίες που σχετίζονται με εκπαιδευτικά θέματα και κοινωνικές δεξιότητες (δυσκολία διαχείρισης διαπροσωπικών σχέσεων, συναισθηματική ανωριμότητα, έλλειψη ορίων/τήρησης κανόνων και επομένως μη αποφυγή συγκρούσεων, έλλειψη ομαδικού πνεύματος και συνεργασία/συντονισμός σε ομαδικές δραστηριότητες).

Η προαναφερθείσα συνθήκη επέβαλλε την δόμηση ουσιαστικής σχέσης αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικών – μαθητών μέσα από:

  1. Ουσιαστική Συνεργασία με τους γονείς,

  2. Δυναμική ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία προκειμένου να διευκολυνθεί αλλά και να γίνει πιο αποτελεσματική και πιο ελκυστική η κατάκτηση της γνώσης,

  3. Καλλιέργεια δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την εξασφάλιση συνεργατικών μορφών μάθησης και διδασκαλίας, ενίσχυση του κινήτρου για μάθηση, αύξηση της προσοχής των παιδιών, βελτίωση του ελέγχου της παρορμητικότητας, μείωση της υπερκινητικότητας,

  4. Προσαρμογή της παιδαγωγικής πρακτικής με βάση το Νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για την καλλιέργεια της συνεργατικότητας, της συναισθηματικής ενδυνάμωσης και την επίτευξη μαθησιακών στόχων,

  5. Εποικοδομητική και παραγωγική συνεργασία με την εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ 60.ΕΑΕ καθώς παρέχεται πλέον η δυνατότητα εξωτερίκευσης και ενδυνάμωσης των διαπροσωπικών σχέσεων, δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, υποστήριξης, ασφάλειας και φροντίδας μέσα από συμπεριληπτικές/ενταξιακές δράσεις τόσο για παιδιά που προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικοοικονομικοπολιτισμικά περιβάλλοντα όσο και για παιδιά μη τυπικής ανάπτυξης που αντιμετωπίζουν μαθησιακές και όχι μόνο δυσκολίες,

  6. Ενεργό, ουσιαστικό, συνεργατικό και δυναμικό Σύλλογο Διδασκόντων.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

 

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023

Συλλογικός Προγραμματισμός Σχολικής Μονάδας 2022-2023

Σχέδιο Δράσης:
Σχέση μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών: Μια δυναμική σχέση για την ενίσχυση του παιδαγωγικού πλαισίου με στόχο την ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών.
Άξονας:
Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών
Στόχος Βελτίωσης:
1. Οικοδόμηση ειλικρινούς επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικών – μαθητών με κλίμα συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης.
2. Εξασφάλιση των απαραίτητων προϋποθέσεων για την ενίσχυση της παιδαγωγικής σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή με τον Σύλλογο Διδασκόντων να αναλαμβάνει συλλογική και ενεργή δράση για την ανάπτυξη και διατήρηση του κλίματος συνεργασίας, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης.
Αναγκαιότητα – Στόχοι:
Μετά τις δυσκολίες των προηγούμενων ετών λόγω της εσωστρέφειας που προκάλεσε ο covid-19 με το κλείσιμο των σχολείων και τα μέτρα για την αποφυγή της διάδοσης του, αλλά και το γεγονός ότι στην σχολική μας μονάδα δεν υπήρξε συνέχεια λόγω μη μόνιμης κάλυψης θέσεων, οι εκπαιδευτικοί που ανέλαβαν φέτος, διαπίστωσαν από τις πρώτες κιόλας μέρες λειτουργίας του σχολείου δυσκολίες τόσο στην προσαρμογή στην καθημερινότητα του σχολείου των νηπίων Α’/Β’ ηλικίας καθώς και την μη ύπαρξη διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των παιδιών (άσχετα αν κάποια νήπια ήταν και πέρυσι στο ίδιο σχολείο και ίσως και στο ίδιο τμήμα) όσο και ιδιαίτερες δυσκολίες στην προσαρμογή των γονέων στα νέα σχολικά δεδομένα της μετά covid εποχής.

Παρότι τα νήπια ξεκάθαρα έδειξαν την επιθυμία τους να γνωριστούν μεταξύ τους και να αλληλοδράσουν, εντούτοις παρατηρήθηκαν ιδιαίτερες δυσκολίες που σχετίζονται με εκπαιδευτικά θέματα και κοινωνικές δεξιότητες όπως είναι: δυσκολία διαχείρισης διαπροσωπικών σχέσεων, συναισθηματική ανωριμότητα, έλλειψη ορίων/τήρησης κανόνων και επομένως μη αποφυγή συγκρούσεων, έλλειψη ομαδικού πνεύματος και συνεργασία/συντονισμός σε ομαδικές δραστηριότητες. Η προαναφερθείσα συνθήκη επιτάσσει την δόμηση ουσιαστικής σχέσης αλληλεπίδρασης εκπαιδευτικών – μαθητών μέσα από:

  1. Καλλιέργεια δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την εξασφάλιση συνεργατικών μορφών μάθησης και διδασκαλίας
  2. Προσαρμογή της παιδαγωγικής πρακτικής με βάση πάντα ΔΕΠΠΣ/ΑΠΣ για την καλλιέργεια της συνεργατικότητας και της συναισθηματικής ενδυνάμωσης
  3. Εποικοδομητική και παραγωγική συνεργασία με την εκπαιδευτικό κλάδου ΠΕ23-Ψυχολόγων καθώς μας παρέχεται η δυνατότητα εξωτερίκευσης και ενδυνάμωσης των διαπροσωπικών σχέσεων (Εκπαιδευτικοί, μαθητές, οικογένεια) για την δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, υποστήριξης, ασφάλειας, και φροντίδας
  4. Ενεργό, ουσιαστικό, συνεργατικό και δυναμικό Σύλλογο Διδασκόντων.



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

Σχολικό Έτος 2023-2024

Κατά το σχολικό έτος 2023-2024 υπηρετούν στη σχολική μας μονάδα οι παρακάτω εκπαιδευτικοί:

Μαντζουράνη Κλεοπάτρα (ΠΕ 60) : Προϊσταμένη 
Πρωϊνό Υποχρεωτικό Τμήμα 1 
Λεπτοκαρίδη Θεοδούλα (ΠΕ60) : Πρωϊνό Υποχρεωτικό Τμήμα 2
Καρπαθάκη Αικατερίνη (ΠΕ60) : Ολοήμερο Τμήμα 1
Τσαλίκη Στυλιανή (ΠΕ60) : Ολοήμερο Τμήμα 2
Τύρλα Ουρανία (ΠΕ60,50) : Εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Παλαιολόγου Μαρία (ΠΕ06) : Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας

(περισσότερα…)

We are Stars – Οι δράσεις μας!

WE ARE STAS COVER

We are Stars’ Promotional Video!

We are Stars’ Certificates!

WE ARE STARS CERTIFICATES 2

Self Esteem Collaborative Puzzle!

 

Μετάβαση στο padlet.com

Dream Jar!

Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2024!

Ενδοσχολική Επιμόρφωση_2023-2024

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ 2023 2024

Η ασφάλεια των μαθητών αποτελεί προτεραιότητα για κάθε σχολική μονάδα. Τα μικροατυχήματα, οι ξαφνικές αδιαθεσίες και οι επείγουσες καταστάσεις είναι περιστατικά που μπορούν να συμβούν οποιαδήποτε στιγμή στο σχολικό περιβάλλον. Σε αυτές τις κρίσιμες στιγμές, η γνώση και η έγκαιρη παροχή Πρώτων Βοηθειών μπορούν να κάνουν τη διαφορά, διασφαλίζοντας την υγεία και την ασφάλεια των παιδιών.

Ωστόσο, πολλές φορές οι εκπαιδευτικοί νιώθουν αβέβαιοι για το πώς πρέπει να αντιδράσουν σε τέτοιες περιπτώσεις. Για τον λόγο αυτό, η διοργάνωση ενδοσχολικών επιμορφώσεων στις Πρώτες Βοήθειες είναι ζωτικής σημασίας, ώστε να παρέχεται στο προσωπικό η απαραίτητη εκπαίδευση και αυτοπεποίθηση για να ανταποκριθεί αποτελεσματικά σε καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Άμεση και σωστή αντιμετώπιση ατυχημάτων (τραυματισμοί, αιμορραγίες, λιποθυμίες, πνιγμονές).
Εξοικείωση με τη χρήση απινιδωτή (AED) σε περίπτωση καρδιακής ανακοπής.
Γνώση βασικών πρωτοκόλλων για αλλεργικές αντιδράσεις και άλλες επείγουσες καταστάσεις.
Καλλιέργεια ψυχραιμίας και αυτοπεποίθησης στους εκπαιδευτικούς ώστε να μπορούν να διαχειριστούν κρίσιμες στιγμές.
Δημιουργία μιας κουλτούρας πρόληψης και αλληλοϋποστήριξης στο σχολείο.

_______________________________________________________________________________________

ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ3 2

ΕΕΠΕΚ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Έναρξη Σχολικού Έτους 2023-2024, Αγιασμός και Ενημέρωση Γονέων

Αγαπητοί γονείς,  

Σας ευχόμαστε μια καλή και δημιουργική νέα σχολική χρονιά!

Σας ενημερώνουμε ότι:

             Ο καθιερωμένος Αγιασμός για την έναρξη του σχολικού έτους 2023-2024 θα γίνει τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου και ώρα 08:30 π.μ. στον αύλειο χώρο του 3ου Νηπιαγωγείου Κερατέας.

            Αμέσως μετά τον Αγιασμό, θα ακολουθήσει σύντομη ενημέρωση για τον τρόπο λειτουργίας της σχολικής μονάδας από την Τρίτη 12/09/2023 και κατόπιν αυτού γονείς και μαθητές θα αποχωρήσουν.

Με εκτίμηση,

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 3ου Νηπιαγωγείου Κερατέας

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΕΡΑΤΕΑΣ 2023 2024 1

Διαδικτυακή Συνάντηση με το 2ο Νηπιαγωγείο Μαλίων – Κρήτης

Τα παιδιά συμμετείχαν στην παραγωγή του παρακάτω υλικού με τις ζωγραφιές τους, την ψηφιοποίηση αυτών των ζωγραφιών και τον ηχητικό εμπλουτισμό τους, με την χρήση μηχανής αναζήτησης για να βρούμε τα μνημεία και τέλος να αποθηκεύσουμε τις εικόνες. Η επιλογή της μουσικής έγινε επίσης από τα παιδιά μέσα από μια μουσική γκάμα πο τους δόθηκε. Απολαύστε τα!

ΕΓΓΡΑΦΕΣ Μαθητριών/τών στο Νηπιαγωγείο για το Σχολικό Έτος 2023-2024

https://blogs.sch.gr/3nipker/files/2023/03/1.-ΕΞΕ-15035-2023-«Εγγραφές-μαθητών-τριών-στα-Νηπιαγωγεία-για-το-σχολικό-έτος-2023-24».pdf

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2023.

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και για να γίνουν δεκτές  χρειάζονται την έγκριση του Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής. 

Στην περίπτωση αυτή η εγγραφή πραγματοποιείται στο εγγύτερο της κατοικίας του μαθητή νηπιαγωγείο στο οποίο υπάρχει κενή θέση.

Οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια νηπιαγωγεία γενικής παιδείας γίνονται μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr) με υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής από τους γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους , σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2023-24, μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2019

Τα Νηπιαγωγεία δέχονται όλες τις αιτήσεις προνηπίων που έχουν γεννηθεί κατά τη διάρκεια του έτους αυτού.

Νήπια που δεν έχουν εγγραφεί και φοιτήσει στο νηπιαγωγείο και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 6 ετών (την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής) εγγράφονται στο δημοτικό με απόφαση του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, που εκδίδεται ύστερα από σύμφωνη γνώμη του οικείου ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. ή του/της οικείου/ας Συντονιστή/στριας Εκπαιδευτικού Έργου Νηπιαγωγών, διαφορετικά εγγράφονται στο νηπιαγωγείο,

Σε κάθε περίπτωση δεν εγγράφεται ούτε δύναται να επαναφοιτήσει στο νηπιαγωγείο μαθητής που την 31η Δεκεμβρίου του έτους εγγραφής ή επαναφοίτησης έχει συμπληρώσει την ηλικία των επτά (7) ετών.

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

  1. Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία
    «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με τη χρήση των
    κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας
    Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  2. Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
    Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του. 
  3. Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας

Σε περιπτώσεις γονέων/κηδεμόνων που αδυνατούν να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr), η αίτηση μπορεί να υποβληθεί με παρουσία στο Νηπιαγωγείο. 

Για την υποστήριξη μαθητών/τριών, των οποίων οι γονείς/κηδεμόνες ανήκουν σε ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, όπως πολύτεκνοι / τρίτεκνοι / μονογονεϊκές οικογένειες, γονείς με χρόνιες παθήσεις ή ενταγμένοι σε πρόγραμμα απεξάρτησης ή φυλακισμένοι καθώς και πολίτες τρίτων χωρών που διαμένουν σε κέντρα ή σε δομές φιλοξενίας του ελληνικού κράτους ή της Ύπατης Αρμοστείας του Ο.Η.Ε., δίνεται η δυνατότητα
καταχώρισης αίτησης με όσα στοιχεία είναι διαθέσιμα από τον γονέα/κηδεμόνα.

Πριν την τελική οριστικοποίηση της αίτησης απαιτείται η έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.

Μετά την οριστική υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες των νηπίων/προνηπίων θα χρειαστεί να προσκομίσουν στη σχολική
μονάδα και εντός της προσθεμίας που ορίζει η Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου: 

α) Αίτηση εγγραφής για το τμήμα πρόωρης υποδοχής, για το Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα και για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου.
β) Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή (Α.Δ.Υ.Μ.)
γ) Βιβλιάριο υγείας του/της μαθητή/τριας, ή άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών.
δ) Γνωμάτευση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητή/τριας με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. (Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του/της μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές)
ανάγκες.

Μετά την υποβολή της αίτησης, οι γονείς/κηδεμόνες λαμβάνουν ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχουν δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής τους για την πορεία της.

Σχολικό Έτος 2022 – 2023

Κατά το σχολικό έτος 2022-2023 υπηρετούν στη σχολική μας μονάδα οι παρακάτω εκπαιδευτικοί:

Μαντζουράνη Κλεοπάτρα (ΠΕ 60) : Αναπληρώτρια Προϊσταμένη 
Ολοήμερο Τμήμα
Μούκα Μαρία (ΠΕ60) : Πρωϊνό Υποχρεωτικό Τμήμα 1
Μαρκάκη Άννα (ΠΕ60) : Πρωϊνό Υποχρεωτικό Τμήμα 2
Αλαξαντωνάκη Ερασμία (ΠΕ06) : Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας
Λαμπρινού Χρυσούλα (ΠΕ23) : Ψυχολόγος