Μια γλυκιά αρχή για το 2026!

Με γιορτινή διάθεση και πολλά χαμόγελα ξεκινήσαμε τη νέα χρονιά στο νηπιαγωγείο μας μέσα από ευχάριστες και δημιουργικές δράσεις. Τα παιδιά πήραν μέρος με ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην ετοιμασία της βασιλόπιτας, γνωρίζοντας το παραδοσιακό έθιμο και τη σημασία του. Κατά τη διαδικασία, αναμείξαμε τα υλικά, υπολογίσαμε ποσότητες και συζητήσαμε για μυρωδιές και γεύσεις, ενισχύοντας την ομαδικότητα, τη συνεργασία και τη φαντασία. Η δράση μας απέκτησε ακόμη μεγαλύτερη αξία με τη συμμετοχή των μαμάδων, που αποδέχθηκαν την πρόσκληση και βρέθηκαν κοντά μας για να φτιάξουμε όλοι μαζί τη βασιλόπιτα. Με χαμόγελα, διάθεση συνεργασίας και πολλή αγάπη, μικροί και μεγάλοι ενώσαμε δυνάμεις, δημιουργώντας μια όμορφη και γιορτινή εμπειρία. Η παρουσία των γονέων ενίσχυσε το αίσθημα ασφάλειας και χαράς των παιδιών και ανέδειξε στην πράξη πόσο σημαντική είναι η συνεργασία σχολείου και οικογένειας. Μέσα από κοινές δράσεις, χτίζονται δυνατές σχέσεις, καλλιεργείται η εμπιστοσύνη και δημιουργούνται αναμνήσεις που μένουν αξέχαστες. Την επόμενη μέρα η βασιλόπιτα ήταν έτοιμη και συγκεντρωθήκαμε όλοι μαζί για να την κόψουμε. Ανταλλάξαμε ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία και χαρά και με ανυπομονησία περιμέναμε να δούμε ποιος θα ανακαλύψει το φλουρί. Η στιγμή γέμισε με ενθουσιασμό και τα παιδιά που στάθηκαν τυχερά χάρηκαν με ένα μικρό αναμνηστικό δώρο. Στο παρακάτω βίντεο ακολουθούν μερικά στιγμιότυπα.

Καλή Χρονιά και του χρόνου!!!