ΤΟ ΝΕΡΟ

Το ΝΕΡΟ έγινε η αφορμή για ένα όμορφο ταξίδι μάθησης στο νηπιαγωγείο μας !

Τα παιδιά γνώρισαν τον κύκλο του νερού και ανακάλυψαν πώς αυτό μεταμορφώνεται και ταξιδεύει στη φύση,μέσα από την εξάτμιση,τα σύννεφα και τη βροχή.Στη συνέχεια αποτυπώσαμε όσα μάθαμε μέσα από ζωγραφιές,δημιουργώντας τον δικό μας κύκλο νερού με χρώματα και φαντασία.

IMG b538352e192046f8d0e53d157141bd66 V

Επιπλέον,παίξαμε με διάφορες σύνθετες “νερο-λέξεις” που μας οδήγησαν στη δημιουργία ενός “νερο-παραμυθιού”!

 

IMG 200849d82a7c04ec691fa2b694ae1d93 VIMG 8425b87bece6946df3bea4ea78f4f7c4 V