ΤΟ ΝΕΡΟ
Το ΝΕΡΟ έγινε η αφορμή για ένα όμορφο ταξίδι μάθησης στο νηπιαγωγείο μας !
Τα παιδιά γνώρισαν τον κύκλο του νερού και ανακάλυψαν πώς αυτό μεταμορφώνεται και ταξιδεύει στη φύση,μέσα από την εξάτμιση,τα σύννεφα και τη βροχή.Στη συνέχεια αποτυπώσαμε όσα μάθαμε μέσα από ζωγραφιές,δημιουργώντας τον δικό μας κύκλο νερού με χρώματα και φαντασία.
Επιπλέον,παίξαμε με διάφορες σύνθετες “νερο-λέξεις” που μας οδήγησαν στη δημιουργία ενός “νερο-παραμυθιού”!


