Επίσκεψη Οδοντίατρου του Γ.Ν.Ι στο 3ο Νηπιαγωγείο
Σήμερα Τετάρτη 22/05/2024 υποδεχθήκαμε στο νηπιαγωγείο μας την οδοντίατρο του Γ.Ν.Ι ,κυρία Δερμιτζάκη Κατερίνα, στο πλαίσιο του προγράμματος “Στοματικής Υγείας” που οργανώνει η 7η ΥΠΕ. Η οδοντίατρος μίλησε στα παιδιά για την σημασία της καθημερινής φροντίδας των δοντιών, τα ενημέρωσε για το σωστό τρόπο καθαρισμού τους και την σωστή διατροφή που συμβάλλει στην διατήρηση των υγειών δοντιών, καθώς και για την αξία της πρόληψης με την τακτική επίσκεψη στον οδοντίατρο για έλεγχο.
Έπειτα οι μαθητές μας εφάρμοσαν τις οδηγίες της οδοντιάτρου για σωστό βούρτσισμα σε μια ψεύτικη οδοντοστοιχία που τους έφερε για το σκοπό αυτό
Τέλος, πραγματοποιήθηκε προληπτικός οδοντιατρικός έλεγχος των δοντιών των μαθητών μας με την συγκατάθεση των γονέων και ενημέρωση των γονέων με ατομικά σημειώματα.
Ευχαριστήσαμε την οδοντίατρο κυρία Δερμιτζάκη για τα όσα σημαντικά μας είπε χαρίζοντάς της αφίσες από τα νήπια.
Πρόγραμμα: Ομαλή μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό σχολείο
Στο πλαίσιο του προγράμματος ομαλής μετάβασης από το νηπιαγωγείο στο δημοτικό σχολείο πραγματοποιήθηκε σήμερα 17/5/2024 επίσκεψη του 3ου Δημοτικού σχολείου Ιεράπετρας στο νηπιαγωγείο μας. Υποδεχθήκαμε τους μαθητές των δύο τμημάτων της Α’ δημοτικού μέσα στις τάξεις μας, όπου οι μαθητές του νηπιαγωγείου και του δημοτικού μίλησαν για τις ρουτίνες της τάξης τους, εντόπισαν ομοιότητες και διαφορές και συμμετείχαν από κοινού σε ρουτίνες του νηπιαγωγείου, όπως η προσευχή και το ημερολόγιο της τάξης.
Έπειτα βγήκαμε στην αυλή όπου παίξαμε όλοι μαζί παιγνίδια γνωριμίας και παιγνίδια συνεργασίας.
Και μετά από τόσο παιχνίδι, ΠΕΙΝΑΣΑΜΕ!!!!
Επίσκεψη του 3ου Νηπιαγωγείου στο 3ο Δημοτικό σχολείο
Σήμερα 21/05/2024, πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο 3ο Δημοτικό σχολείο Ιεράπετρας, όπου οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων της Α Δημοτικού μας ξενάγησαν σε όλους τους χώρους του σχολείου, ώστε τα νήπια να γνωρίσουν το σχολείο που θα φοιτήσουν την νέα σχολική χρονιά.
Επίσκεψη 2η στο 3ο Δημοτικό
Σήμερα 28/05/2024 οι μαθητές μας μαζί με τα παιδιά της πρώτης δημοτικού και με τις εκπαιδευτικούς του δημοτικού γνώρισαν πώς είναι μία μέρα μέσα στην τάξη. Έμαθαν τις ρουτίνες, σύγκριναν ομοιότητες και διαφορές και παρακολούθησαν από κοινού μάθημα Μελέτης Περιβάλλοντος.
Έπειτα έφτιαξαν κατασκευή καρδούλα με τα ονόματα των νηπίων και των παιδιών της πρώτης ώστε όταν τα νήπια έρθουν στο νέο σχολείο να τις βρουν και στολίσαμε τον πίνακα της τάξης.
Χαρίσαμε στους νέους μας φίλους και στις κυρίες καραβάκια για να τους ευχαριστήσουμε για το όμορφο ταξίδι στο νέο σχολείο
Τέλος, η αναμνηστική φωτογραφία που θα μας συνοδεύει το καλοκαίρι και η υπόσχεση πως θα ανταμώσουμε ξανά τον Σεπτέμβριο.
Ευχαριστούμε πολύ τον Διευθυντή του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ιεράπετρας, κύριο Μπαρμπεράκη Εμμανουήλ , τις Εκπαιδευτικούς της Α΄ Δημοτικού, Κυρίες: Βογιατζή Ειρήνη και Παρσωτάκη Βέτα(Α΄2 Τμήμα), Πιστακούδη Μαρία και Περβολαράκη Μαρία(Α΄1 Τμήμα) για την άψογη συνεργασία και την φιλοξενία τους στο σχολείο.
Τους ευχόμαστε Καλό Καλοκαίρι και περιμένουμε με ανυπομονησία τις νέες μας κοινές δράσεις. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο!!!
Σχέδιο Δράσης Σχ. Μονάδας 2023-2024: Φυσικά Φαινόμενα
Υλοποίηση
Ασχοληθήκαμε αρχικά με την βροχή και την καταιγίδα επειδή είναι ένα φαινόμενο εμφανές στην καθημερινή ζωή, είναι ορατό στα παιδιά και έχουν εμπειρίες από τις εναλλαγές του καιρού(συζητήσεις και Μ.Μ.Ε).
Α’ Τρίμηνο: Bροχή- Καταιγίδα
1)Διερευνήθηκαν οι αρχικές ιδέες των παιδιών για το θέμα(εννοιολογικός χάρτης)
2)Εννοιολογικός χάρτης για την βροχή και ανάδειξη κυριότερων αντιλήψεων των παιδιών όπως προέκυψαν από τις διαφορετικές αντιλήψεις που εξέφρασαν μέσω συνέντευξης .
3)Σχεδιαστικά έργα των παιδιών
“Ζωγράφισε μια μέρα με βροχή και μία με καταιγίδα”
“Πώς φαντάζεσαι την βροχή και πώς την καταιγίδα”
Ψυχοκινητικό παιχνίδι: μουσικοκινητικό δρώμενο με κορδέλες για την αναπαράσταση βροχής και καταιγίδας. Συζήτηση εμπειριών
Καταγραφή ερωτημάτων για το τι θέλουν να μάθουν μέσω συζήτησης
Β) Μελέτη νέων εμπειριών
Ανάγνωση βιβλίων σχετικά με την βροχή και τον κύκλο του νερού
Δραματοποίηση<<Το ταξίδι της σταγόνας>>
Χειροτεχνία “Ο Κύκλος του νερού”
Φύλλο εργασίας “Το ταξίδι της σταγόνας”
Ομαδική εργασία “Σύννεφο”
Επιτραπέζια παιχνίδια με την βροχή
Πειράματα
Πείραμα ο κύκλος του νερού- σακουλάκι
Πείραμα βρασμού- εξάτμισης- συμπύκνωσης
Πείραμα σύννεφου- συμπύκνωση- εξάτμιση -κατακρήμνιση
Παρακολούθηση πειράματος συμπύκνωσης- εξάτμισης νερού από επιστήμονα Φυσικής
Φύλλα εργασίας “Αποτύπωση πειραμάτων”-Κύκλος του νερού”
Από την βροχή στην καταιγίδα
Παιχνίδι ταξινόμησης εικόνων(σταγόνα, ψιχάλισμα, βροχή, μπόρα ,καταιγίδα)
Παιχνίδι διάκρισης “Μάντεψε τον ήχο” και παιχνίδι μίμησης ήχων βροχής(σταγόνα, ψιχάλισμα, βροχή, μπόρα ,καταιγίδα)
Εκπαιδευτικά βίντεο για τον κεραυνό και την καταιγίδα
Ήχος καταιγίδας
Πείραμα για την κατανόηση του φαινομένου της πλημμύρας-σφουγγάρι που γεμίζει από νερό και όταν δεν έχει άλλη χωρητικότητα, πλημμυρίζει.
Πείραμα για την απορροφητικότητα του εδάφους- γλαστράκι με χώμα και γλαστράκι με χώμα και φυτό
Παρακολούθηση παρουσίασης power point για τις πλημμύρες , τα αίτια φυσικά και ανθρωπογενή και συζήτηση με τα παιδιά
Φύλλο εργασίας για την αντίληψη αιτιών πλημμύρας
Ομαδική εργασία “Πλημμυρισμένη πόλη”- Τι νιώθεις βλέποντας την;
Φύλλο εργασίας” Καταστροφή από πλημμύρα”
Παρακολούθηση βίντεο “O Μπέρντι και η πλημμύρα” αποτελέσματα και συναισθήματα που προκαλεί η βροχή- καταιγίδα- πλημμύρα.
Playmobil ταινία Πλημμύρα! – Οικογένεια Οικονόμου:
‘Παιχνίδι εικόνων καταιγίδας- πλημμύρας και έκφρασης συναισθημάτων
Φύλλο εργασίας αποτύπωσης συναισθημάτων για την πλημμύρα
Η πλημμύρα μέσω της τέχνης(συναισθήματα και τρόποι βοήθειας και αριθμοί άμεσης ανάγκης)-Φύλλα εργασίας
Μέτρα προστασίας από καταιγίδα- κεραυνό- πλημμύρα
Πίνακας αναφοράς “Μέτρα προστασίας από πλημμύρες”
Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Ψηφιακή κάρτα για καταιγίδες
Ψηφιακή κάρτα για κεραυνούς
Οδηγίες Προστασίας από καταιγίδες και πλημμύρες, ακραία καιρικά φαινόμενα
https://civilprotection.gov.gr/odigies-prostasias/kataigides
Βίντεο προστασίας από πλημμυρικά φαινόμενα
Προστασία από πλημμυρικά φαινόμενα – Ενημερωτικό TV σποτ Υπ.Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας
Πλημμύρες: Πώς να παραμείνω ασφαλής; ΚΕΠΕΑ-ΚΠΕ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
Διασταύρωση δρόμου με χείμαρρο – Οδηγίες προστασίας Υπουργείο κλιματικής κρίσης και Πολιτικής Προστασίας
Ακούσαμε την σειρήνα έκτακτης ανάγκης στα κινητά
Η Σειρήνα έκτακτης ανάγκης και το SMS στα κινητά – 112
https://www.youtube.com/watch?v=KvMAONd-LmI
Oμαδική εργασία – κατασκευή αφίσας “Μέτρα Προστασίας” από πλημμύρες
Φύλλο εργασίας εργασίας για προστασία από πλημμύρες
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Τ.Π.Ε. “Απαραίτητα αντικείμενα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης”
https://www.ready.gov/kids/games/data/bak-english/index.html
Ευαισθητοποίηση για τους ανθρώπους που πλήττονται μέσω διαδικτυακής συνάντησης με νηπιαγωγεία των Τρικάλων που επλήγησαν και σχολιασμός των απαντήσεων των παιδιών. Νηπιαγωγείο Ταξιαρχών- Πατουλιάς-Πετροπόρου.
Ανταλλαγή εικαστικών δημιουργιών μεταξύ των παιδιών μας και των παιδιών των νηπιαγωγείων Τρικάλων
Νηπιαγωγείο Πατουλιάς
Νηπιαγωγείο Ταξιαρχών
Νηπιαγωγείο Πετροπόρου
Δωρεά Η/Υ για την κάλυψη ανάγκης ενός εκ των άνωθεν νηπιαγωγείων που καταστράφηκε, με την συνδρομή του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας.
https://blogs.sch.gr/niptaxiarchtri/?repeat=w3tc
Δημιουργία εφημερίδας για τα μέτρα προστασίας και αντιμετώπισης της καταιγίδας-πλημμύρας και διανομή στους γονείς και στους κατοίκους της πόλης μας
Αξιολόγηση της δράσης
Φύλλο εργασίας “Βρες και κόλλησε το σωστό και το λάθος” για την προστασία από την πλημμύρα
Β΄ Τρίμηνο: Αέρας
1)Διερευνήθηκαν οι αρχικές ιδέες των παιδιών για το θέμα(εννοιολογικός χάρτης) μέσω συνέντευξης και συζήτησης εμπειριών από την καθημερινή ζωή των παιδιών.
Σχεδιαστικά έργα των παιδιών
“Πώς φαντάζεσαι τον αέρα”
Καταγραφή ερωτημάτων για το τι θέλουν να μάθουν μέσω συζήτησης .
Β) Μελέτη νέων εμπειριών
Ανάγνωση βιβλίων και παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο σχετικά με τον αέρα
Πειράματα για τις ιδιότητες του αέρα
“Ο Αέρας έχει όγκο”- πείραμα με σακούλες
“H Δύναμη του αέρα”
1)Πείραμα φύσημα με εκπνοή, με καλαμάκι, με μέσο παραγωγής αέρα(πιστολάκι μαλλιών)
Φύλλο αποτύπωσης πειράματος με το σύννεφο
2) Πείραμα μπαλόνια με ξύδι και σόδα
“Ο Αέρας έχει βάρος”- Πείραμα με ζυγαριά και μπαλόνια
Παρακολούθηση πειραμάτων για τον αέρα από επιστήμονα Φυσικό με την συμμετοχή και των νηπίων
Παρακολούθηση εκπαιδευτικού βίντεο -Πείραμα για την δύναμη και του βάρους του αέρα
Κατασκευή ανεμόμυλου
Από τον αέρα μέχρι τον ανεμοστρόβιλο
Παρουσίαση power point με τα είδη του ανέμου και την έντασή του.
eidi_anemoy_-_mpoforhttps://blogs.sch.gr/3nipieralas/files/2024/05/eidi_anemoy_-_mpofor-1-1.pdf
Φύλλο εργασίας “Είδη ανέμου”
“Πώς φαντάζεσαι τον ανεμοστρόβιλο;”
Παρακολούθηση ανεμολογίου live (ροές αέρος)
https://www.meteo.gr/anemologio.cfm
“Μικροί μετεωρολόγοι”- Αναγνώριση και ονομασία ανέμου(φορά) από ανεμολόγιο του meteo.gr live και αποτύπωση σε γεωγραφικό χάρτη με βελάκια και αριθμούς .
Φύλλο εργασίας αποτύπωσης της φοράς του αέρα και της έντασης
Κατασκευή ανεμολογίου με το οποίο τα παιδιά παρακολουθούσαν καθημερινά την ένταση και την φορά του αέρα
Παρακολούθηση βίντεο για τους ανεμοστρόβιλους
Εκπαιδευτικά παιχνίδια Τ.Π.Ε
Προσομοιώσεις δυνατών ανέμων
https://ssec.si.edu/storm-smart?fbclid=IwAR2sTHAAIOGgC1nzXl5gIJXzCBIcGIYjKEOrOwmOm9jswn1jdaQVzwhjaHo
Ανεμοστρόβιλος
https://scijinks.gov/tornado-simulation/
Αξιολόγηση της δράσης
Ζωγράφισε πώς θα προστατευτείς ανάλογα με την ένταση του ανέμου
Τσέκαρε το σωστό
Γ΄ Τρίμηνο: Σεισμός
1)Διερευνήθηκαν οι αρχικές ιδέες των παιδιών για το θέμα(εννοιολογικός χάρτης) μέσω συνέντευξης και συζήτησης εμπειριών από την καθημερινή ζωή των παιδιών.
Σχεδιαστικά έργα των παιδιών
“Αν ο σεισμός είχε μορφή ,πώς θα ήταν;”
Καταγραφή ερωτημάτων για το τι θέλουν να μάθουν μέσω συζήτησης
Β) Μελέτη νέων εμπειριών
Ανάγνωση βιβλίων , παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο για τη γη και το εσωτερικό της
“Η δομή του εσωτερικού της γης”
Φύλλα εργασίας για τη δομή του εσωτερικού της γης” Τί κρύβει μέσα της η γη;”
Κατασκευή εσωτερικού της γης με πλαστελίνη
Παρακολούθηση slideshare για τις λιθοσφαιρικές πλάκες , μετακίνησή τους που δημιουργούν τους σεισμούς
https://www.slideshare.net/slideshow/ss-255331504/255331504
Φύλλο εργασίας ” Η γη και οι λιθοσφαιρικές πλάκες- Ζωγράφισε, κόψε και κόλλησε”
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Τ.Π.Ε.” Τεκτονικές πλάκες”
https://www.amnh.org/explore/ology/earth/plates-on-the-move2/game?fbclid=IwAR1Yslk8aJYZL5VBLvFAFK1dWO6XyN_DxLAACydJaiyz6VxOcDCgorbaRH4
Παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο για τον σεισμό
Πείραμα με τουβλάκια για τον σεισμό
Εκπαιδευτικό παιχνίδι Τ.Π.Ε για τον σεισμό
Το παιχνίδι του Σεισμού
https://www.brainpop.com/games/earthquakegame/
Παρακολούθηση εκπαιδευτικών βίντεο για το τσουνάμι
Μέτρα προστασίας από τον σεισμό
ΟΑΣΠ” Μέτρα προστασίας για παιδιά”
Ενημερωτικό TV σποτ Υπ.Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας
Ενημερωτικό TV σποτ Υπ.Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας
Παρακολούθηση εκπαιδευτικού βίντεο για τα μέτρα προστασίας από τον σεισμό
“Ψηφιακή αφίσα για τσουνάμι”
https://civilprotection.gov.gr/sites/default/files/tsounami.pdf
Διαδικτυακό σεμινάριο του ΟΑΣΠ με σκοπό την ενημέρωση των παιδιών και την κατανόηση των μέτρων προστασίας από τον σεισμό (Δεν πραγματοποιήθηκε λόγω τεχνικών προβλημάτων από την υπηρεσία του ΟΑΣΠ)
Φύλλα εργασίας “Μέτρα προστασίας από το σεισμό”
Πριν τον σεισμό
Κατά την διάρκεια του σεισμού
Μετά τον σεισμό
Κατασκευή αφίσας και ενημερωτικού φυλλαδίου με τα μέτρα προστασίας από το σεισμό
Συμμετοχή του σχολείου μας στην άσκηση σεισμού “Μίνως” που πραγματοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της Κρήτης
Επίσκεψη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Ιεράπετρας με την συνδρομή γονέα πυροσβέστη, όπου ενημέρωσαν τα παιδιά με οδηγίες προστασίας από τα φυσικά φαινόμενα που υλοποιήσαμε και πώς η Πυροσβεστική Υπηρεσία επεμβαίνει και αντιμετωπίζει συνέπειες που υπάρχουν μετά τον σεισμό καθώς και τον εξοπλισμό που χρησιμοποιεί.
Επίσκεψη του σχολείου μας στο γραφείο Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Ιεράπετρας όπου ενημερωθήκαμε για μέτρα προστασίας από έντονα φυσικά φαινόμενα και είδαμε στον χάρτη τα σημεία καταφυγής της πόλης μας.
Διανομή αφίσας και ενημερωτικού φυλλαδίου από τα παιδιά για την προστασία από το σεισμό σε γονείς, κατοίκους της πόλης και διάφορους φορείς.
Αστυνομία Πυροσβεστική Πολιτική Προστασία
Πολίτες Καταστήματα
Στο Radio Lasithi και στον δημοσιογράφο κ. Τουρλούκη Δημήτρη
Γονείς του σχολείου μας
Συνολική Αξιολόγηση του Σχεδίου Δράσης
Δημιουργία εννοιολογικού χάρτη που αποτυπώνει τις γνώσεις που απέκτησαν τα νήπια μετά την ολοκλήρωση του σχεδίου
Άσκηση Μίνωας 2024
‘Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε στην άσκηση σεισμού με την ονομασία “Μίνωας” που οργανώθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης και πραγματοποιήθηκε στις 23/4/2024, στο πλαίσιο πρόληψης, ετοιμότητας και προστασίας από τους σεισμούς.
Ακολουθήσαμε τις οδηγίες και τα μέτρα προστασίας κατά την διάρκεια του σεισμού και καλυφθήκαμε κάτω από τραπεζάκια ή καλύψαμε κεφάλι και αυχένα.
Φτιάξαμε τρένο και ακολουθήσαμε το σχέδιο διαφυγής της σχολικής μονάδας και καταφύγαμε στον προκαθορισμένο χώρο συγκέντρωσης όπου έγινε η καταμέτρηση των μαθητών.
Πάσχα 2024
Οι πασχαλινές μας κατασκευές
Πασχαλινά κουλουράκια από τον κύριο Γιώργο Χουρδάκη, εκπαιδευτικό του ΕΕΕΕΚ Ιεράπετρας , τους μαθητές του και τους μικρούς μας ζαχαροπλάστες.
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Χουρδάκη και τους μαθητές του που κάθε χρόνο ανταποκρίνονται στο κάλεσμά μας.
Τέλος η παραδοσιακή βαφή των αυγών
KΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!
25η Μαρτίου
25η Μαρτίου στο νηπιαγωγείο με κατασκευή παραδοσιακών ποδιών από τις μικρές μαθήτριες μας
Παρουσίαση θεατρικών δρώμενων και από τα δύο τμήματα
Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου
Το Κρυφό Σχολείο
Αναπαράσταση ιστορικών γεγονότων της επανάστασης του 1821 με ήρωες την Μπουμπουλίνα, τις Σουλιώτισσες κ.λ.π
Η γιορτή μας έκλεισε με χορό
” Να ‘τανε το 21″, Σιγανό και Καλαματιανό
Απόκριες- Τσικνοπέμπτη στο 3ο Νηπιαγωγείο
Τσικνοπέμπτη και οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς του νηπιαγωγείου μας συμμετείχαν στην μικρή μας αποκριάτικη γιορτή με χαρά, κέφι, χορό, πολλά παιχνίδια και βεβαίως τα απαραίτητα για την ημέρα τσικνίσματα.
Από όλα είχε φέτος η γιορτή μας:
Μασκαράδες και γαιτανάκι
Παιχνίδι του κρυμμένου Θησαυρού όπου συμμετείχαν μεγάλοι και μικροί και άλλα παιχνίδια.
Βαφτήκαμε, μόνο που αυτή τη φορά άλλαξαν οι ρόλοι. Οι μικροί μαθητές σε ρόλο make up artist έβαψαν τους εκπαιδευτικούς.
Χορέψαμε και διασκεδάσαμε
Και βέβαια τηρήσαμε το έθιμο του τσικνκίσματος και μετά από τόση διασκέδαση… απολαύσαμε τα εδέσματα.
Ευχαριστούμε πολύ τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και όλους τους γονείς του νηπιαγωγείου μας για την συμμετοχή τους στην γιορτή και για τα εδέσματα που προσέφεραν.
Συμμετοχή του 3ου Νηπιαγωγείου στον Μαθητικό Δημιουργικό Διαγωνισμό Αστέρι της Ευχής
Το Make-A-Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) υλοποιεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Αστέρι της Ευχής και παρακινεί τους μαθητές όλων των βαθμίδων να αξιοποιήσουν δημιουργικά το χάρτινο αστέρι και να πάρουν μέρος στο διαγωνισμό που προκηρύσσεται.
O διαγωνισμός κατατείνει στην ενίσχυση της συμμετοχής στις δράσεις του οργανισμού και στην ευαισθητοποίηση των μαθητών για τους σκοπούς που αυτός υπηρετεί, πάντοτε εντός του εκπαιδευτικού πλαισίου που διέπει τη λειτουργία των αντίστοιχων σχολικών μονάδων. Στόχος είναι η ευαισθητοποίηση όλων των παιδιών και η συμμετοχή στην έκφραση των δικών τους αντιλήψεων, των αισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης προς τα παιδιά ευχής
Οι μικροί μαθητές του 3ου Νηπιαγωγείου συμμετέχουν στον διαγωνισμό φτιάχνοντας το δικό τους “Αστέρι της Ευχής”, στέλνοντας το δικό τους μήνυμα και τις δικές τους ευχές σε κάθε ένα παιδί του Μake a Wish.
Γιατί οι παιδικές ευχές στα αστέρια πραγματοποιούνται πάντα και βγαίνουν αληθινές!!!




























































































































































































‘












































































































































