Ταξιδεύοντας με τα χρώματα και τα σχήματα!

0BF34203 EB28 483D 8B48 88C76511FD46

Χρώματα και σχηματα! Αγαπημένο θέμα των παιδιών! Αυτήν την εβδομάδα λοιπόν στο νηπιαγωγείο μας τα νηπιακια μας έμαθαν να ξεχωρίζουν τα χρώματα και να αναγνωρίζουν τα σχήματα…

Αρχίσαμε με συζήτηση για να εκμαιεύσουμε τις ήδη υπάρχουσες γνώσεις των παιδιών..

Διαβάσαμε το παραμύθι «Τα μαγικά Χρώματα » της Ζαραμπούκα..

F8CB55E5 A76B 479B A955 5D85E8D22C9D

Στη συνέχεια έπειτα από μια εξόρμηση στην τάξη μας συγκεντρώσαμε αρκετά παιχνίδια και ξεκινήσαμε την ομαδοποίηση τους με βάση το χρώμα…

8006F5E3 D0B4 4848 B987 EA13D591A2FF

BADA253A E3F4 435D 861C 6100B516BBE6

A60F9FE4 0876 4BC9 A8E2 465E736C38B1

BC1FFA28 CA67 485B 9310 AA7362D3DF55

BC1FFA28 CA67 485B 9310 AA7362D3DF55 4C537AB4 ECA1 4108 A7EE FCF64354CB32

DAD42927 BC8C 418F A92D 9AA8884E0343

4BB31094 8B57 4A48 8599 7B9DA603D0C3

1951DAE6 7329 4BB7 8B2B 46537C6D052F 21811D1F 87DA 415F 8085 F11F78B72B0D

Φτιαξαμε και τα υπέροχα δεντράκια μας με τα σχήματα!

AE587587 B788 48BB BB54 48C61E19D8C5

Μάθαμε βάφοντας τα χεράκια μας πως γίνονται οι μίξεις χρωμάτων και ανακαλύψαμε πως δημιουργούνται τα χρώματα έχοντας μόνο τα βασικά…

0BF34203 EB28 483D 8B48 88C76511FD46

Τέλος, κάποια παιδάκια δημιούργησαν αυθόρμητα και επηρεασμένα από το θέμα μας μικρά έργα τέχνης!

A4885D37 6B05 4376 A909 60926A3F59F8 BFDDDD32 8058 410A BC28 81D308CD17DC

Παγκόσμια Ημέρα Ζώων !

57895B6A A410 4F1D AC4D D5852B0A2FEE

4 Οκτωβρίου και η μέρα είναι αφιερωμένη στα αγαπημένα μας ζωάκια που σήμερα έχουν την τιμητική τους!

Ξεκινήσαμε όπως πάντα με συζήτηση.. Τα παιδιά μας μίλησαν για τα ζωάκια που έχουν στο σπίτι τους, πως τα φροντίζουν, τι ανάγκες έχουν, πως παίζουν μαζί τους… Αγαπημένο θέμα των παιδιών τα ζώα και ήταν πολύ πρόθυμα να μιλήσουν γι αυτά!
Διαβάσαμε ιστορίες από εικονολεξα… http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2012/10/blog-post.html?m=1

  684EBB66 B6A2 4C6E 8F50 6EC874B74010
25A9800B 56AA 4F4E A3AD 60FC47665467
4720CACD 6DF4 4082 9984 EB8EA596C68D

Στη συνέχεια όσα παιδάκια έφεραν ένα ζωάκι από το σπίτι μας το παρουσιασαν, μας μίλησαν γι αυτό, για τα χαρακτηριστικά του και δέχτηκαν ερωτήσεις για το ζωάκι από την υπόλοιπη παρεούλα.. Έπειτα, κάναμε ομαδοποιήσεις με βάση τον αριθμό των ποδιών τους, το χρώμα ή κάποιο άλλο χαρακτηριστικό πχ αν έχουν κέρατα και παίξαμε με τους ήχους που κάνει κάθε ζωάκι από αυτά…

88DF9674 2223 414C 9C46 18F12578408C

Η συζήτηση μας συνεχίστηκε με τα δικαιώματα των ζώων (τα παιδάκια μας είχαν καταπληκτικές ιδέες και προτάσεις) και τις υποχρεώσεις που έχουμε εμείς απέναντι τους. Αναφερθήκαμε και σε ζωάκια που βρίσκονται σε εξαφάνιση και τις αιτίες που συμβαίνει αυτό..

http://taniamanesi-kourou.blogspot.com/2012/10/blog-post_2.html?m=1

48FC8986 1A2C 464C BAF7 429297DA6725

4E6191CD 3460 4E8F 8BDA 6E294B5ADC95

E3E5B0F6 F480 496C B51B AAA7563C95E43F46BE38 5C5A 4F1B B688 D32CF172BE06C5173829 1D57 48F9 8262 4FE3444CF2EC

Τέλος, φτιάξαμε όλοι μαζί μια ομαδική εργασία και στη μέση γράψαμε το σύνθημα που σκέφτηκαν τα παιδάκια μας:

‘Τα ζώα τα αγαπάμε και ποτέ δεν τα πληγώνουμε!!’

E37D825C E8AC 42CC 98A3 DB74113B0B48

57895B6A A410 4F1D AC4D D5852B0A2FEE

 

Χρόνια πολλά Γιαγιά και Παππού!

3D2A1B0C F062 4B5F B5AC 77D31C196086

Η μέρα μας σήμερα ήταν αφιερωμένη στον παππού και τη γιαγιά με αφορμή την παγκόσμια ημέρα τρίτης ηλικίας…

Ξεκινήσαμε με συζήτηση και τα παιδιά μας μιλήσανε για τον παππού και την γιαγιά, για τα ονόματα τους, που μένουν και γενικά για την μοναδική αυτή σχέση αγάπης…

Διαβασαμε ιστορίες από εικονολεξα.

7BB7C95C B35B 4E23 86EC C9DA739BA17E 4414A7B5 4A87 499C A93C 47EC15381173

Αλλά και το παραμύθι με τίτλο ‘Ο παππούκας μου’.

6A6F89E2 5633 4E34 A7FD 54511E2DAC66

Παρατηρήσαμε πίνακες του Γιώργου Ιακωβίδη στους οποίους απεικονίζεται αυτή η ξεχωριστή σχέση μεταξύ των ηλικιωμένων και των παίδων..

AEF427FF 7BD9 4AD8 9B3E 1E5E59614D24

3D2A1B0C F062 4B5F B5AC 77D31C196086 B41CCA83 8489 4FD3 81E7 93232A639ECD 3CEBEBEA 1820 4F98 89A0 4FFDDFD1A5E3 C711A3C3 BA4A 4B72 8B01 47CD7BFBA28C

Στη συνέχεια τραγουδήσαμε για τον παππού και τη γιαγιά.

47550F67 490B 4007 B114 61198C7A4CF5E87B15AF 3D92 42DE 9476 9EDFCA0A3440

Και τέλος φτιάξαμε κι εμείς τη δική μας κάρτα για να την χαρίσουμε στην γιαγιά και τον παππού…

Χρόνια πολλά σε όλα τα άτομα τρίτης ηλικίας!

Σας αγαπάμε!

0DB03EB3 C558 4B46 9B4A 14190086D30DA1BA93A7 673E 4BB8 A8EF 42A305AFA2A67CDEB14F 64E9 448C 8D29 E19AB03DE0DCD395C58F 82D6 42FA B8B9 E839C5F5FF95

Ο Τσέστερ και το μαγικό φιλάκι στο σχολείο μας!

The Kissing Hand Screen2

Το σχολείο ξεκίνησε! Κάποια μικρά παιδάκια όμως δυσκολεύονται λίγο παραπάνω να αποχωριστούν τη μαμά τους το πρωί… Για να νιώσουμε λίγο καλύτερα τις πρώτες μέρες στο νηπιαγωγείο διαβάσαμε την ιστορία του Τσέστερ , του μικρού ρακούν που δεν ήθελε να πάει στο σχολείο και να αποχωριστεί τη μαμά του.

The Kissing Hand Screen2

 Ο Τσέστερ το μικρό Ρακούν, στάθηκε στην άκρη του δάσους και έκλαιγε… “Δεν θέλω να πάω σχολείο αύριο”, είπε στην μαμά του. Θέλω να μείνω σπίτι μαζί σου…και να παίζω με τους φίλους μου… και να παίζω με τα παιχνίδια μου… να διαβάζω τα βιβλία μου… να κάνω λίγο κούνια στην ωραία μου κούνια στο δέντρο. Σε παρακαλώ να μείνω σπίτι μαζί σου;;;”

Παρακολουθήσαμε την ιστορία του Τσέστερ και σε ηλεκτρονική μορφή όλοι μαζί..

IMG 1397

   Η ιστορία του Τσέστερ μας γοήτευσε και αφού ζωγραφίσαμε κι εμείς το χεράκι μας βάλαμε στο κέντρο του το μαγικό φιλάκι μας για τη μαμά και το πήραμε σπίτι μας…

IMG 1398   IMG 1400

Τέλος, ζητήσαμε από τις μανούλες να μας στείλουν κι αυτές το μαγικό φιλάκι τους έτσι ώστε να συντροφεύει τα παιδάκια τους τις ώρες που είναι στο σχολείο!

IMG 14011

 

Αγιασμός

Οι εκπαιδευτικοί του 3ου Νηπιαγωγείου Γυθείου σας καλωσορίζουμε και σας ευχόμαστε καλή σχολική χρονιά! Σας περιμένουμε την Δευτέρα 12/9/2022 και ώρα 9:30 πμ για τον καθιερωμένο αγιασμό μας. Τα παιδιά
εισέρχονται στο χώρο του σχολείου και αποχωρούν συνοδευόμενα από τους
γονείς τους.
Με εκτίμηση
Οι νηπιαγωγοί

ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΩΝ – ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2022-2023

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
3 ο  ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΥΘΕΙΟΥ
ΤΗΛ.: 2733022010 ΚΙΝ:6942693283

ΕΓΓΡΑΦΗ ΝΗΠΙΩΝ – ΠΡΟΝΗΠΙΩΝ  ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Από 1  έως 20 Μαρτίου   2022

Για την καλύτερη κι έγκαιρη ενημέρωσή σας για τη διαδικασία εγγραφής των παιδιών
σας στο Νηπιαγωγείο, σας γνωρίζουμε τα παρακάτω:
 Στο Νηπιαγωγείο για το σχολικό έτος 2022-23 εγγράφονται όσα νήπια γεννήθηκαν
το έτος 2018.
 Η αίτηση εγγραφής γίνεται ηλεκτρονικά.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της υπ’αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767)ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και
Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης οι αιτήσεις εγγραφών
στα δημόσια νηπιαγωγεία γίνονται ως εξής:
 Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή
του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
 Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία
«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση
των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων
Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

 Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο
γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού
τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

 Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα
ακόλουθα:
 α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή(παρ. 2 του
άρθρου 2 της ΚΥΑ53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο
Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα
των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία
εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα.
Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για
το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο
η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει
μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε
με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με
ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
 β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή
μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο
συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η
διεύθυνση κατοικίας,

 γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό
Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
 δ) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση
τους από τη σχολική μονάδα και
 ε) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για
την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».
Ιδιαίτερη προσοχή

Κάθε μέρα και από 11:30 με 12:15 μ.μ. και για το διάστημα

από 1  έως 20 Μαρτίου   2022

οι γονείς θα πρέπει να προσκομίσουν στη σχολική μονάδα κατόπιν τηλεφωνικού ραντεβού με την

Προϊστάμενη  του Νηπιαγωγείου το:

 Αίτηση εγγραφής και τα δικαιολογητικά για το προαιρετικό ολοήμερο πρόγραμμα ή/και το τμήμα

πρόωρης υποδοχής.

 Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ)
 Βιβλιάριο Εμβολίων του νηπίου, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι
έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
 Γνωμάτευση από Κ.Ε.Δ.Α.Σ.Υ. εφόσον υπάρχει, σε περίπτωση μαθητής/τριας με αναπηρία ή
ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Με εκτίμηση