Η γιορτή της 17ης Νοεμβρίου στο σχολείο μας

Κουκλοθέατρο… με την Τενεκεδούπολη !!!DSC01549DSC01566DSC01561

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Εργασίες και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *