Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης Σχολικής Μονάδας 2023-2024
Καλοκαιρινή Γιορτή 2023-2024
Η φετινή σχολική χρονιά έκλεισε με τον καλύτερο τρόπο. Οι καλοκαιρινές μας γιορτές μας ταξίδεψαν. από το φεγγάρι μέχρι τα ελληνικά νησιά και στις αναμνήσεις μιας ολόκληρης χρονιάς. Τόσο τα παιδιά όσο και οι γονείς χόρεψαν, διασκέδασαν και το ευχαριστήθηκαν πολύ. Τα παιδιά πήραν όλες τις καλοκαιρινές τους σακούλες με τις κατασκευές, αλλά έφαγαν και παγωτά. Ευχαριστούμε και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την συνεργασία και τα αναμνηστικά δώρα που χάρισε στα παιδιά του σχολείου και τους εκπαιδευτικούς. Ευχόμαστε σε όλους Καλό Καλοκαίρι!!! Ραντεβού ξανά τον Σεπτέμβριο!!!
Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2023-2024
Σχέδιο Δράσης Σχολικής Μονάδας 2023-2024
Προστατέψτε το δάσος, είναι πηγή ζωής!
Με την τέταρτη ενότητα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Υποθεματική: Κλιματική αλλαγή-Φυσικές Καταστροφές, Πολιτική Προστασία, με τίτλο: «Προστατέψτε το δάσος, είναι πηγή ζωής» (Απρίλιος-Μάιος), ολοκληρώθηκαν με επιτυχία τα εργαστήρια δεξιοτήτων για την φετινή σχολική χρονιά(2023-2024). Σε αυτό το εργαστήριο, τα παιδιά μέσα από ενδιαφέρουσες ομαδικές δραστηριότητες, κατασκευές, ψηφιακά παιχνίδια στον υπολογιστή και κατάλληλα εκπαιδευτικά βίντεο ενημερώθηκαν για το δάσος, για τους κινδύνους που αντιμετωπίζει, αλλά για τα μέτρα προστασίας του, για την φωτιά και τις πυρκαγιές που απειλούν τα δάση και πως τα προστατεύουμε από αυτές. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα το δασικό οικοσύστημα και έμαθαν γιατί είναι σημαντικό να φροντίζουμε και να προστατεύουμε την φύση και τον πλανήτη μας. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες από ορισμένες δραστηριότητες, που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων:
Το Δάσος πριν και μετά την φωτιά (Τμήμα Φλοίας).
Ομαδική αφίσα παιδιών για την προστασία του δάσους (Τμήμα Φλοίας).
Συννεφόλεξο με τις απαντήσεις των παιδιών για το τι έμαθαν για το Δάσος.
Ομαδική κατασκευή παιδιών για το δάσος (Παράρτημα).
Καλό Πάσχα!
Οι μικροί εξερευνητές και τα μνημεία της Ευρώπης!
Η τρίτη θεματική ενότητα από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων: ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ- ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ & ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ Υποθεματική: STEM/ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ με τίτλο: “Οι Μικροί Εξερευνητές” (Φεβρουάριος-Μάρτιος), ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Τα παιδιά μέσα από ενδιαφέρουσες δραστηριότητες, ομαδικές κατασκευές, παιχνίδια στον υπολογιστή, ψηφιακές εφαρμογές και λογισμικά, ταξίδεψαν και γνώρισαν μερικά σημαντικά μνημεία της Ευρώπης(Ακρόπολη,Πύργος Άιφελ, Ατόμιουμ, Σιμπέλιους). Έγιναν και οι ίδιοι εξερευνητές και με την βοήθεια της ξεναγού Αφοριδίτης, γνώρισαν το επάγγελμα της ξεναγού, έλυσαν γρίφους,ζωγράφισαν τα μνημεία, αναζήτησαν τα ίδια πληροφορίες στο διαδίκτυο με την βοήθεια των γονιών τους, για τα μνημεία και τα παρουσίασαν στην τάξη. Περιγιήθηκαν εικονικά σε αυτά, έμαθαν πότε χτίστηκαν και από τι υλικά κατασκευάστηκαν, εντόπισαν στο χάρτη τις χώρες και τα μνημεία αντίστοιχα, έπαιξαν διαδικτυακά παζλ στον υπολογιστή και έγιναν και οι ίδιοι μηχανικοί και αρχιτέκτονες κατασκευάζοντας τα δικά τους μνημεία, τα οποία παρουσίασαν στο τέλος του εργαστηρίου και έφτιαξαν την δική τους ταξιδιωτική γωνιά. Παρακάτω ακολουθούν κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες από ορισμένες δραστηριότητες, που υλοποιήθηκαν στα πλαίσια των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων:
Παρουσίαση πληροφοριών, που αναζήτησαν τα παιδιά για τα μνημεία, στην τάξη.
Αντιστοίχιση της σημαίας κάθε χώρας και του μνημείου.
Εντοπισμός των χωρών και των μνημείων στο χάρτη.
Δημιουργία ιστοριογραμμής των μνημείων.
Παίζοντας διαδικτυακά puzzle(Jigsaw puzzles) στον υπολογιστή με τα μνημεία.
Κατασκευή μνημείων από τα παιδιά.
Δημιουργία ομαδικής αφίσας των μνημείων και της ταξιδιωτικής γωνιάς μας στην τάξη.
Τμήμα 1 (Φλοίας)
2 Απριλίου – Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου στις 2 Απριλίου, έφτιαξαν τα παιδιά του πρώτου τμήματος (Φλοίας) το δικό τους ομαδικό παραμύθι με τίτλο “Φίλοι για πάντα”.
Οι μικροί συγγραφείς σκέφτηκαν αρχικά από μια λέξη ο καθένας. Στη συνέχεια καλούνταν να δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη πρόταση με τη λέξη αυτή, συνεχίζοντας την ιστορία από το σημείο που τη σταμάτησε ο προηγούμενος μαθητής. Έτσι σχηματίσανε το δικό τους παραμύθι.
Στο τέλος, έγιναν και εικονογράφοι, ζωγραφίζοντας τις εικόνες της ιστορίας τους.
Καλή απόλαυση!