Πρόκειται για ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε στο νηπιαγωγείο μας στο πλαίσιο των καινοτόμων σχολικών δραστηριοτήτων. Το πρόγραμμα πραγματοποιήθηκε κατά τη σχολική χρονιά 2013-14 από το ολοήμερο και το α’ κλασικό τμήμα και τις νηπιαγωγούς Σιδηροπούλου Χριστίνα και Φωτίου Δήμητρα. Στόχος του προγράμματος ήταν να αναπτύξουν τα παιδιά κοινωνικές δεξιότητες συνύπαρξης μέσα στην ομάδα, να κατανοήσουν καλύτερα τον εαυτό τους, να αποκτήσουν ενσυναίσθηση, να εκφράζουν τα αρνητικά συναισθήματά τους με κοινωνικά αποδεκτό τρόπο.
- Με το θυμόμετρο μετράμε, εκφράζουμε και ελέγχουμε το θυμό μας. Ίσως έτσι και να τον προλαβαίνουμε…
- Ζωγραφίζω τον θυμό μου και μιλάω γι’ αυτόν…
- Για την κατασκευή του θυμόμετρου χρησιμοποιήθηκαν ανακυκλώσιμα υλικά. Τα παιδιά σχεδίασαν την κλίμακα των συναισθημάτων τους από την γαλήνη έως την οργή ζωγραφίζοντας φατσούλες θυμωμένες, οργισμένες, ήρεμες…