Κατηγορία: ΔΡΑΣΕΙΣ

Εθελοντικές εργασίες βελτίωσης προαύλιου χώρου

Οι εργασίες βελτίωσης του προαύλιου χώρου μας ξεκίνησαν τη δεύτερη εβδομάδα των διακοπών του Πάσχα και ολοκληρώθηκαν αρχές Ιουνίου.

 

Βάφτηκαν  από την αρχή όλα τα επιδαπέδια παιχνίδια με τη βοήθεια των εθελοντών γονέων και εκπαιδευτικών.  Πολύ σπουδαία ήταν και η συμμετοχή παλαιών μας μαθητριών!! Ευχαριστούμε για τα συγκεκριμένα χρώματα τον Δήμο Αγίων Αναργύρων- Καματερού.🙏ETHELONTES 22ETHELONTES 23

Ο σύλλογος γονέων εξόπλισε το Νηπιαγωγείο με μια σκηνή και ένα σπιτάκι κήπου!!ETHELONTES 24ETHELONTES 21ETHELONTES 20ETHELONTES 19ETHELONTES 17

Βάφτηκαν όλες οι κερκίδες. ETHELONTES 15ETHELONTES 13ETHELONTES 12

Βάφτηκε και όλη η μάντρα του κήπου!!  Τώρα είναι πανέτοιμη για νέες τοιχογραφίες!!!ETHELONTES 11ETHELONTES 9ETHELONTES 8

Ενας παππούς μαθητή μας έφτιαξε ένα μικρό “σαλονάκι ” για τον κήπο από ξύλινα  ρολά. 

1743501058633

Δυο σκηνές δορίστηκαν από δύο οικογένειες!1743501058596

Και πάλι ο σύλλογος γονέων αγόρασε τρία  παιχνίδια για τις γωνίες κήπου- υπαίθριων τάξεων , που λειτουργούμε στο σχολείο μας.  174350105855717435010585161743501058473

Με τη βοήθεια των μπαμπάδων συναρμολογήθηκαν!!

1743450526863

 

Φρεσκαρίστηκαν και όλα τα σιδερένια παιχνίδια μας. IMG 20250516 194833

Ολη η μάντρα έτοιμη! Ευχαριστούμε για τα χρώματα τον φίλο του σχολείου μας που θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του!!🙏IMG 20250516 194553IMG 20250516 194549

 

Ηδη δύο τοιχογραφίες κοσμούν την αυλή μας!!!

IMG 20250601 192111IMG 20250601 191632

Τελευταία εργασία έξω από το σχολείο μας από τον Δήμο και εταιρεία με την οποία συνεργάζεται … Νέα διάβαση!!!

1750966202635

Τον Σεπτέμβριο συνεχίζουμε με νέα σχέδια !

Βραβείο Οικολογικών Σχολείων

IMG 20260410 114608 1

     Έπειτα από τρία χρόνια συνεχών και στοχευμένων δράσεων καταφέραμε να λάβουμε το βραβείο των Οικολογικών Σχολείων και να αποκτήσουμε και εμείς την πράσινη σημαία ως ένδειξη των υπέροχων προσπαθειών που κατέβαλαν και συνεχίζουν να καταβάλουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς.

 Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα στην Τεχνόπολη στο Γκάζι στις 3 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς κα Σκιαδά, κα Αλπογιάννη και κα Ζαφειροπούλου καθώς και από τους μικρούς μας μαθητές Κωνσταντίνο και Μάριο.IMG 7fdc7deceb8ccf495a7dd67e35e331b5 V

Όλοι μαζί παρέλαβαν το βραβείο μας και την πράσινη σημαία και την μετέφεραν στην αγκαλιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίων Αναργύρων!! 

IMG 20260419 130359 192

Η σημαία κοσμεί πια σημείο της αυλής μας αποδεικνύοντας περίτρανα οτι όταν υπάρχει όραμα και θέληση όλα γίνονται!!!

IMG 20260422 143545

 

Και εις ανώτερα!!!

 

 κείμενο : Αικατερίνη Τσιριγώτη