Βραβείο Οικολογικών Σχολείων

IMG 20260410 114608 1

     Έπειτα από τρία χρόνια συνεχών και στοχευμένων δράσεων καταφέραμε να λάβουμε το βραβείο των Οικολογικών Σχολείων και να αποκτήσουμε και εμείς την πράσινη σημαία ως ένδειξη των υπέροχων προσπαθειών που κατέβαλαν και συνεχίζουν να καταβάλουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς.

 Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα στην Τεχνόπολη στο Γκάζι στις 3 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς κα Σκιαδά, κα Αλπογιάννη και κα Ζαφειροπούλου καθώς και από τους μικρούς μας μαθητές Κωνσταντίνο και Μάριο.IMG 7fdc7deceb8ccf495a7dd67e35e331b5 V

Όλοι μαζί παρέλαβαν το βραβείο μας και την πράσινη σημαία και την μετέφεραν στην αγκαλιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίων Αναργύρων!! 

IMG 20260419 130359 192

Η σημαία κοσμεί πια σημείο της αυλής μας αποδεικνύοντας περίτρανα οτι όταν υπάρχει όραμα και θέληση όλα γίνονται!!!

IMG 20260422 143545

 

Και εις ανώτερα!!!

 

 κείμενο : Αικατερίνη Τσιριγώτη