27 Απριλίου 2026

Έπειτα από τρία χρόνια συνεχών και στοχευμένων δράσεων καταφέραμε να λάβουμε το βραβείο των Οικολογικών Σχολείων και να αποκτήσουμε και εμείς την πράσινη σημαία ως ένδειξη των υπέροχων προσπαθειών που κατέβαλαν και συνεχίζουν να καταβάλουν εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε σε μια κατάμεστη αίθουσα στην Τεχνόπολη στο Γκάζι στις 3 Απριλίου 2026. Το σχολείο μας εκπροσωπήθηκε από τις εκπαιδευτικούς κα Σκιαδά, κα Αλπογιάννη και κα Ζαφειροπούλου καθώς και από τους μικρούς μας μαθητές Κωνσταντίνο και Μάριο.
Όλοι μαζί παρέλαβαν το βραβείο μας και την πράσινη σημαία και την μετέφεραν στην αγκαλιά του 3ου Νηπιαγωγείου Αγίων Αναργύρων!!

Η σημαία κοσμεί πια σημείο της αυλής μας αποδεικνύοντας περίτρανα οτι όταν υπάρχει όραμα και θέληση όλα γίνονται!!!

Και εις ανώτερα!!!
κείμενο : Αικατερίνη Τσιριγώτη