Παρουσίαση της Λέσχης Ανάγνωσης ‘LogoMatheMania’ σε Συζήτηση-Μελέτη-Έρευνα για τη Διά Βίου Μάθηση στις Τοπικές Κοινότητες [“Study Visit n Greece: Debating the Learning Success Stories of Cities and Regions”].
Την Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022 στον χώρο της Βιβλιοθήκης του Noesis, η Λέσχη Ανάγνωσης ‘LogoMatheMania’ κλήθηκε να παρουσιάσει ως ‘καλή εκπαιδευτική πρακτική’ τη σχέση της με την Τοπική Κοινωνία (Δήμο Θέρμης, Αντιδημαρχία Παιδείας, Δ.Ε.Π.Π.Α.Θ., Δημοτική Βιβλιοθήκη Θέρμης) στο πλαίσιο των Πόλεων που μαθαίνουν (Learning Cities) καθώς επίσης και τις δράσεις της που προωθούν τη Διά Βίου Μάθηση [Presentation of activities that are implemented within the concept of the Learning City at the Municipality of Thermi].
Τη ’Logomathemania’ εκπροσώπησαν οι καθηγήτριες: Δρ. Μουρουζίδου Όλγα, Παπασπανού Άννα, Βαρδαλή Χρυσούλα (συνταξιούχος)
Η ‘Logomathemania πραγματοποίησε την εισήγησή της στα αγγλικά [“‘WHERE EVERYTHING STARTED’ a successful school project in cooperation with the municipality of Thermi“παρουσία:
- της κας Χρ.Κλειματσούδα [Αντιδημαρχία Παιδείας Θέρμης]
- αντιπροσώπων της Έρευνας Regale
- αντιπροσώπων της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων (Ε.Ε.Ε.Ε.) και του Ανοικτού Πανεπιστημίου [Δρ. Γ.Κουλαουζίδης και κα. Κατερίνα Παλαιολόγου]
- αντιπροσώπων από το Συμβούλιο Νέων Δήμου Θέρμης
______________________________________
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ RegALE
RegALE: Regional capacity for Adult Learning and Education
Δείτε εδώ σχετικά: https://regalenetwork.eu/ / https://eaea.org/our-work/projects3/regale/
Το πρόγραμμα RegALE έχει ως στόχο να ενισχύσει τα δίκτυα των οργανισμών εκπαίδευσης ενηλίκων και να δημιουργήσει συνεργασίες με περιφερειακές και τοπικές αρχές, αυξάνοντας τον αντίκτυπο και τη βιωσιμότητα των εκπαιδευτικών τους δράσεων.
Λίγα λόγια για την Έρευνα/Project του RegALE
https://hellenicadulteduc.gr/2021/06/22/regale/
Η κοινοπραξία RegALE διεξάγει έρευνα με αντικείμενο τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες στην εκπαίδευση ενηλίκων σε περιφερειακό και τοπικό επίπεδο. Η έρευνα επιδιώκει επίσης να εντοπίσει τις ανάγκες και τις ελλείψεις των δικτύων εκπαίδευσης ενηλίκων.
Το σημαντικότερο αποτέλεσμα του συγκεκριμένου προγράμματος θα είναι η ενίσχυση της ικανότητας των συμμετεχόντων φορέων να ανταποκρίνονται στις προκλήσεις, να δημιουργούν συνεργατικές δομές και να προωθούν τη φιλοσοφία της εκπαίδευσης ενηλίκων οριζόντια σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.
________________________________________
Δείτε εδώ την εισήγηση της ‘LogoMatheMania’ «‘WHERE EVERYTHING STARTED’ a successful school project in cooperation with the municipality of Thermi»: https://blogs.sch.gr/3gymtherm/files/2022/10/REGALE-Noesis-29.09.2022_READING-CLUB-LOGOMATHEMANIA-final.pdf
Περιεχόμενα:
- Ερμηνεία τίτλου εισήγησης: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ «ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΛΑ».
- ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΣΧΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ‘LOGOMATHEMANIA’
- ΣΧΕΣΗ της ‘LOGOMATHEMANIA’ με την ΘΕΡΜΗ: ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ (LEARNING CITY) : με τον ΔΗΜΟ ΘΕΡΜΗΣ, την ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, τη Δ.Ε.Π.Π.Α.Θ. – τη ΔΗΜΟΤΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΘΕΡΜΗΣ και γενικά την ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ)
- ΠΟΙΑ Η ΣΧΕΣΗ της ‘LOGOMATHEMANIA’ με τη ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ
- Παράδειγμα μίας καλής πρακτικής της ‘LOGOMATHEMANIA’: «Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΤΙΚΗ»
- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
_________________________________________
Λέσχη Ανάγνωσης – Συγγραφικό Εργαστήρι – ‘LogoMatheMania’
Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Βαρδαλή Χρυσούλα, Ιγγλέση Ευαγγελία, Κορλού Αργυρώ, Μουρουζίδου Όλγα, Παπασπανού Άννα
Ιστολόγιο: https://blogs.sch.gr/3gymtherm
Ηλεκτρονική διεύθυνση: readingclub3gymtherm@gmail.com
Θα μας βρείτε και στην ιστοσελίδα του σχολείου: http://3gym-therm.thess.sch.gr/
Τηλέφωνο 3ου Γυμνασίου Θέρμης: 2310 473421