Έκθεση στο μάθημα της Τεχνολογίας

Έκθεση και παρουσιάσεις των δημιουργημάτων των μαθητών Α΄ και Β΄ Γυμνασίου στο μάθημα  ΤεχνολογP1010853ίας στις 15 Μαϊου στο χώρο του σχολείου μαςP1010854P1010857

 

P1010858P1010852

Ευχαριστήριο μήνυμα

ΟΣΤΡΑΚΑ

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος των Καθηγητών του 3ου Γυμνάσιου Σαλαμίνας  θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κ. Βλαχόπουλο ποτ πρόσφετε και τοποθέτησε μεγάλη ποικιλία οστράκων στη βιτρίνα του Σχολείου μας.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση