Τη Δευτέρα 15-12-2025 πραγματοποιήθηκε το Χριστουγεννιάτικο Bazaar στο χώρο του σχολείου μας με διάφορα χριστουγεννιάτικα αντικείμενα και βιβλία που πρόσφεραν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί του σχολείου μας με σκοπό τη συγκέντρωση χρημάτων για φιλανθρωπικούς σκοπούς, όπως για την πραγματοποίηση ευχών του Make a Wish, τη φιλανθρωπική συνδρομή σε φιλοζωικά σωματεία και σε κοινωνικές ομάδες που έχουν ανάγκη.
Μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Μοσχάτου – Ταύρου κ. Ανδρέας Ευθυμίου, οι αντιδήμαρχοι κ. Κατερίνα Καρύδη, κ. Γεώργιος Φελλάς και κ. Σπύρος Αγγελόπουλος, η Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου μας κ. Μαρία Μιχάλη και οι γονείς, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στην Υποδιευθύντρια κ. Παντουβάκη που είχε τη γενική επιμέλεια της όμορφης αυτής διοργάνωσης.
Ακολουθούν εικόνες από την εκδήλωση.
































































