Την Τετάρτη 25/2/26 ομάδα μαθητών και μαθητριών της Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκε την Βιβλιοθήκη της Βουλής των Ελλήνων και παρακολούθησε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: “Λέξεις που πληγώνουν , λέξεις που χαμογελούν“.
Το πρόγραμμα με θέμα: “ένας κόσμος για όλους” περιλαμβάνεται στις δράσεις:
- για την πρόληψη και την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας,
- του “ενεργού πολίτη”
- και της ενεργής πολιτειότητας.
Πρόκειται για βιωματικό εργαστήριο με θέμα τον λεκτικό εκφοβισμό στο σχολικό περιβάλλον που επιχειρεί να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές και τις μαθήτριες σε θέματα που σχετίζονται με τη λεκτική βία, τις διακρίσεις και τη διαφορετικότητα μέσα από ομαδοσυνεργατικές δραστηριότητες.
Επίσης, ο όμιλος βιβλιοθήκης του σχολείου μας παρακολούθησε στη Βιβλιοθήκη της Βουλής το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Στα βιβλία λέμε … Ναι”









































