Αρχεία ανά ημέρα: 19 Φεβρουαρίου 2026
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ορυκτολογίας στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος ΕΚΠΑ στις 18-2-2026
Στις 18-2-2026 οι μαθητές της Β΄ Γυμνασίου επισκέφθηκαν το Μουσείο Ορυκτολογίας του Τμήματος Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος του ΕΚΠΑ, όπου ξεναγήθηκαν και ενημερώθηκαν για τα ορυκτά και τα πετρώματα στον Ελλαδικό χώρο, καθώς και για μία συλλογή διεθνούς εμβέλειας, αφού σε … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά προγράμματα
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Ορυκτολογίας στο Τμήμα Γεωλογίας και Γεωπεριβάλλοντος ΕΚΠΑ στις 18-2-2026
Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελληνικό Κοινοβούλιο 12-2-2026
Την Πέμπτη 12/2/2026 το σχολείο μας πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελληνικό Κοινοβούλιο. Οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ΄ τάξης ενημερώθηκαν για τον θεσμό του κοινοβουλευτισμού και την λειτουργία της Βουλής, ξεναγήθηκαν στην έκθεση για τα 50 χρόνια του Συντάγματος … Συνέχεια
Δημοσιεύθηκε στη Εκπαιδευτικά προγράμματα
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Ελληνικό Κοινοβούλιο 12-2-2026








