ΟΤΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΜΠΝΕΟΥΝ…

Ραψωδία ε

“…Εκείνος άρχισε να κόβει τους κορμούς […]

270 και τους πελέκησε με τον χαλκό τους κλώνους,
τους έξυσε μετά και τους εστάθμισε, για να ’ναι ίσοι.
[…]
280
 Τότε και το κατάρτι το έμπηξε στη μέση μ’  αντένα ταιριασμένη,
και το τιμόνι το μαστόρεψε, να ‘ναι ο κυβερνήτης του.
Ύστερα τη σχεδία περίφραξε, στο κύμα για ν’ αντέχει,
με κλωνάρια ιτιάς, ρίχνοντας από πάνω φύλλα.
Και ξαναφτάνει η Καλυψώ θεόμορφη με το λινό για τα πανιά·
285
 καλά κι αυτά τα μαστορεύει.
Τα ξάρτια  και τα κάτω καραβόσχοινα  της έδεσε
και με φαλάγγια τη σχεδία τη σέρνει και τη ρίχνει
στο θείο κύμα της θαλάσσης.[…]
 έβαλε μέσα κι ένα ασκί, μαύρο κρασί γιομάτο·
και δεύτερο, ακόμη πιο μεγάλο, με νερό· κι ένα δισάκι 
295
 με τα τρόφιμα και τα προσφάγια…”

Μαθητές της Α΄ τάξης εμπνεύστηκαν από το μάθημα της Οδύσσειας και  … “ζωντάνεψαν” τη σχεδία του Οδυσσέα.

Οι καθηγήτριες

Μ. Μάρκου

Δ. Παπαδοπούλου

IMG aa2a536362dcca1b8620e3a925be3504 V IMG bcbaaed29f5d26ee3796d4a5f161369d V 1
20240226 083432

 

 

IMG 3de1b6551683e4f6651e844a6de73a5b V
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση