Μαθητικό συνέδριο στο Ζωγράφειο
Το 3ο Γυμνάσιο Κατερίνης, σαν μέλος του δικτύου περιβαλλοντικών ομάδων «Κωνσταντινούπολη- Θεσσαλονίκη, μια Εκπαιδευτική Συνύπαρξη – Πολίτες της Πόλης, Έλληνες της Οικουμένης», πήρε μέρος με 2 εκπαιδευτικούς, τους κυρίους Βογιατζή και Τερζόπουλο, στο 1ο μαθητικό περιβαλλοντικό συνέδριο που έλαβε χώρα στις 6 Απριλίου 2024 στο Ζωγράφειο Λύκειο στην Κωνσταντινούπολη, υπό την αιγίδα του Οικουμενικού Πατριάρχη […]
Διαβάστε περισσότερα