Δράση μετάβασης από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
Την Δευτέρα, 22-4-2024, στο πλαίσιο των δράσεων της ομαλής μετάβασης των μαθητών από το δημοτικό στο γυμνάσιο, μας επισκέφθηκε μετά από πρόσκληση της διευθύντριας του 3ου Γυμνασίου η ΣΤ τάξη του όμορου 10ου δημοτικού σχολείου Κατερίνης, συνοδευόμενη από δασκάλες της τάξης και τον διευθυντή του σχολείου, κο Τσικούρα Κωνσταντίνο. Η υποδοχή των μαθητών έγινε από […]
Διαβάστε περισσότερα