«Διάχυση Αποτελεσμάτων Προγράμματος Erasmus+»
Την Τετάρτη 30-10-2024, ώρα 11:00 π.μ., στην αίθουσα
πολλαπλών χρήσεων του 1 ου και 3 ου Γυμνασίου Ελευσίνας, πραγματοποιήθηκε ημερίδα της ΔΕΔΑ, με θέμα
«Διάχυση Αποτελεσμάτων Προγράμματος Erasmus+»
Στόχο είχε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του προγράμματος ERASMUS ΚΑ122
– SCHFE72961D, με τίτλο "School open to all: contemporary pedagogies of inclusion-
«Σχολείο ανοικτό για όλες και για όλους: σύγχρονες παιδαγωγικές συμπερίληψης” που υλοποιήθηκε κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Στην ημερίδα παρουσιάστηκαν :
Τα κύρια αποτελέσματα του προγράμματος Erasmus+ και τα οφέλη για τους
συμμετέχοντες
Οι καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος
Στρατηγικές για τη διάχυση των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα
Προοπτικές για μελλοντικές ευρωπαϊκές συνεργασίες μέσω Erasmus.
Μεγάλη τιμή αποτέλεσε όταν το βήμα δόθηκε στην Διευθύντρια του σχολείου μας , κα Ζαφείρη Λύδα , η οποία έκανε την παρουσίαση του σχολείου μας, ως σχολείο που έκανε δράσεις συμπερίληψης κατά το σχολικό έτος 2023-24 όπως : επίσκεψη στον καταυλισμό, επίσκεψη ιατρικής σχολής για εξετάσεις μαθητών για πρόληψη και έκδοση πιστοποιητικού ΑΔΥΜ, προώθηση μαθητών για κεδασυ και συμπλήρωση εντύπων των γονέων που αδυνατούσαν οι ίδιοι , φροντίδα μαθητών για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις (οφθαλμίατρο, γυαλιά) επίσκεψη εκπροσώπων της unicef στο σχολείο , επίσκεψη του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών στο σχολείο και Παγκόσμια μέρα Ρομά. Οι δράσεις αυτές ήταν ένα μέρος των δράσεων και αποτέλεσαν δράσεις συμπερίληψης.
Το σχολείο μας είναι ανοιχτό προς όλους.
Προκήρυξη εκδήλωσης ενδιαφέροντος για σχολικό περίπατο
25 Οκτωβρίου: Παγκόσμια Ημέρα κατά του Καρκίνου του Μαστού
Σήμερα, Πέμπτη 24 Οκτωβρίου, με πρωτοβουλία της Διευθύντριάς μας, κας Ζαφείρη Λύδας, γιορτάστηκε στο σχολείο μας ο μήνας Οκτώβριος, ο οποίος είναι αφιερωμένος στην ευαισθητοποίηση κατά του καρκίνου του μαστού. Την ομιλία παρουσίασε ο γιατρός και καθηγητής πληροφορικής του σχολείου μας, κος Παπαμαργαρίτης Απόστολος. Στην εκδήλωση μας τίμησαν με την παρουσία τους ο Σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης, κος Κωσταρίδης Παναγιώτης, και ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, κος Σπυρόπουλος Αναστάσιος, ο οποίος πρόσφερε μπλουζάκια με το σήμα κατά του καρκίνου του μαστού. Μοιράστηκαν ροζ μπαλόνια και όλοι, καθηγητές και μαθητές, φόρεσαν τη χαρακτηριστική ροζ καρφίτσα – σύμβολο κατά του καρκίνου του μαστού. Τα παιδιά παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον την ομιλία και το βίντεο, και έκαναν ερωτήσεις. Η δράση πραγματοποιήθηκε με σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων για αυτό το σημαντικό θέμα.

Ανακοίνωση για Αγιασμό
Καλωσήρθατε!

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.
Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.







