Για άλλη μια φορά, όπως και στις Απόκριες, αδράξαμε την ευκαιρία να χαρούμε χορεύοντας. Αφού χορέψαμε λίγο στον αύλειο χώρο, η πολλή ζέστη να μας ανάγκασε να συγκεντρωθήκαμε στο φουαγιέ του σχολείου μας. Πότε ανά τμήμα και πότε όλο το σχολείο μαζί παρουσιάσαμε κάποιους από τους πολλούς παραδοσιακούς χορούς που από την αρχή της χρονιάς μαθαίνουμε υπό την καθοδήγηση του δασκάλου Φυσικής Αγωγής, κ. Παναγιώτη Καραχάλιου.
Παραδοσιακοί χοροί
Εικαστικά έργα των μαθητών/τριών
Επίσκεψη της συγγραφέως Ελένης Πριοβόλου
Το σχολείο μας είχε τη μεγάλη τιμή να φιλοξενήσει τη συγγραφέα Ελένη Πριοβόλου. Οι μαθήτριες και οι μαθήτριες της Α’, Β’ και Γ’ τάξης συζήτησαν με τη συγγραφέα σχετικά με τα βιβλία “Ο Παλιάτσος και η Ανεμώνη” και “Ο Τρυφεράκανθος” ενώ οι μαθητές/τριες της Δ’, Ε’ και Στ’ τάξης για το “Καπετάν Ζωή” και “Μαζί”. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τα παιδιά είχε να μάθουν πώς εμπνεύστηκε η συγγραφέας τις ιστορίες και τους ήρωες των βιβλίων και κατά πόσο υπήρχαν στοιχεία σε αυτά που η ίδια είχε ζήσει. Στο τέλος της συζήτησης η συγγραφέας με μεγάλη χαρά υπέγραψε τα βιβλία όλων των παιδιών, αφήνοντάς τους με ένα μεγάλο χαμόγελο!
Πρόγραμμα Διατροφής στην Α’ τάξη
Τι είναι τα τρόφιμα και γιατί να τρώμε ισορροπημένα; Ποιες είναι οι ομάδες τροφίμων (φρούτα, λαχανικά, όσπρια, κρέας, ψάρι) και σε τι συμβάλει η κάθε ομάδα στον οργανισμό μας; Ποια είναι τα φρούτα και τα λαχανικά ανά εποχή; Τι είναι η μέθοδος του πιάτου; Πόσο σημαντικό είναι το πρωινό και το κολατσιό στην ανάπτυξη και στην υγεία ενός παιδιού; Ποια σνακ είναι υγιεινά και ποια να αποφεύγουμε;
Σε αυτά και άλλα πολλά μας εκπαίδευσε η σχολική μας νοσηλεύτρια, κ. Μαρία Καραχρήστου, μέσα από μια πληθώρα διασκεδαστικών δραστηριοτήτων. Στο τέλος του προγράμματος, οργανώσαμε και ένα υγιεινό και απολαυστικό πρωινό στο σχολείο 😝!
Ρομποτική στη Β’ Δημοτικού
Η εκπαιδευτική ρομποτική είναι μια συναρπαστική δραστηριότητα για τους μικρούς μαθητές της Β τάξης. Υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό τα ρομποτικά οχήματα και με τη βοήθεια της δασκάλας τους, Γιώτας Τραγοτσάλου, κάνουν τα πρώτα τους βήματα στον προγραμματισμό. Αλληλεπιδρούν, συνεργάζονται, αναπτύσσουν δημιουργικό τρόπο σκέψης και αποκτούν δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, καθώς καλούνται να προγραμματίσουν τόσο απλές κινήσεις όσο και κινήσεις με την αξιοποίηση αισθητήρων.
Διαδικασία εισαγωγής μαθητών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025
Για την εισαγωγή μαθητών στα Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2024-2025, οι γονείς/κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών από τις 13 Μαΐου έως τις 31 Μαΐου 2024 και ώρα 14:00 υποβάλλουν από κοινού ηλεκτρονικά ή με οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο τρόπο αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής όπου κατοικεί ο/η υποψήφιος/α.
Οι γονείς/κηδεμόνες των υποψηφίων μαθητών/τριών των Μουσικών Σχολείων Αττικής μαζί με την αίτηση στο Μουσικό Σχολείο οφείλουν να αποστείλουν λογαριασμό κοινής ωφέλειας (ύδρευσης ή ρεύματος ή τηλεφώνου) ή άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο από το οποίο να αποδεικνύεται ρητώς η διεύθυνση της μονίμου κατοικίας του υποψηφίου.https://blogs.sch.gr/3dimymit/files/2024/04/44215_ΕΙΣΑΓΩΓΗ_ΜΑΘΗΤΩΝ_Α_ΤΑΞΗ_ΜΣ_2024_25_62Α946ΝΚΠΔ-Μ6Μ.pdf
ΔΡΑΣΕΙΣ