Εγκύκλιος 117162_ΕΓΓΡΑΦΕΣ_ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ Ν4800
ΣΥΝ 50019_ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ _2026_27
Αγαπητοί γονείς,
σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 το σχολείο μας προγραμματίζει ολοήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μεσολόγγι για όλες τις τάξεις, με αφορμή τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την Ηρωική Έξοδο (1826–2026) και στο πλαίσιο του σχετικού καλέσματος του Υπουργείου Παιδείας για εκπαιδευτικές επισκέψεις στην Ιερή Πόλη.
Οι μαθητές/τριες, με τη συνοδεία ξεναγού και των εκπαιδευτικών τους, θα επισκεφθούν τον Κήπο των Ηρώων, το Μουσείο Ιστορίας και Τέχνης (Δημοτική Πινακοθήκη) και το Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο, όπου φέτος, λόγω του εορτασμού των 200 χρόνων από την Έξοδο του Μεσολογγίου, φιλοξενεί τον αυθεντικό, εμβληματικό πίνακα του Ευγένιου Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου» από το Μουσείο Καλών Τεχνών του Μπορντώ. Η επίσκεψη στοχεύει στην προσέγγιση της Ιστορίας ως ζωντανή εμπειρία, στη σύνδεση τη γνώσης με τον τόπο και την τέχνη και στην καλλιέργεια αξιών όπως η ελευθερία, η συλλογικότητα και η ευθύνη, αποτελώντας για όλα τα παιδιά μια ιδιαίτερα σημαντική μαθησιακή εμπειρία.
Μετά τις ξεναγήσεις, τα παιδιά θα γευματίσουν και θα ξεκουραστούν στον εξωτερικό χώρο του Ράδιο-Μεγάρου Μεσολογγίου. Συνιστάται να φορούν άνετα ρούχα και καπέλο και να έχουν μαζί τους νερό και δεκατιανό. Για το μεσημεριανό, μπορείτε είτε να εφοδιάσετε το παιδί σας από το σπίτι είτε να επιλέξετε το προσφερόμενο παιδικό γεύμα από το εστιατόριο Ράδιο Μέγαρο (6 €: 2 σουβλάκια, ψωμί, πατάτες, χυμός). Παρακαλούμε να δηλώσετε παρακάτω την επιλογή σας.
Ώρα αναχώρησης: 07:30
Ώρα επιστροφής: 19:00
Για την έγκαιρη οργάνωση, παρακαλούμε να επιστρέψετε έως την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 τη συμπληρωμένη δήλωση στους/στις Υπεύθυνους/ες Εκπαιδευτικούς τους μαζί με το αντίτιμο της μεταφοράς με λεωφορείο (μέσω της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου) και το κόστος των ξεναγήσεων που ανέρχονται συνολικά 23 €. Όσοι επιλέξετε το γεύμα του εστιατορίου, παρακαλούμε να καταθέσετε επιπλέον 6 €.
Υπεύθυνη Δήλωση
Ο/Η …………………………………………, κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας ……………………………………… της … τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου, δηλώνω ότι επιτρέπω στο παιδί μου να συμμετάσχει στην ολοήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη του σχολείου του στο Μεσολόγγι, την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026.
Υπογραφή κηδεμόνα: ………………………………….
Μεσημεριανό γεύμα (επιλογή)
| Επιλογή | Τιμή | Σημειώστε Χ |
| Παιδικό γεύμα από το εστιατόριο Ράδιο Μέγαρο (2 σουβλάκια, ψωμί, πατάτες, χυμός) | 6 € | ☐ |
| Το παιδί θα φέρει δικό του γεύμα | – | ☐ |
Αγαπητοί γονείς, σας ενημερώνουμε ότι την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 το σχολείο μας έχει προγραμματίσει για την Στ΄1 τάξη δίωρο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον Πευκιά Ξυλοκάστρου με τίτλο «Παίζω – Συνεργάζομαι – Τα καταφέρνω» σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού Εκπαίδευσης και Νεολαίας «ΟΡΦΕΑΣ». Οι μαθητές θα δοκιμάσουν με διασκεδαστικές προκλήσεις τις ικανότητές τους στη συνεργασία, την αντίδραση και τη συγκέντρωση.
Οι μαθητές πρέπει να έχουν μαζί τους κολατσιό και νερό και να φορούν καπέλο και άνετα παπούτσια. Η μετακίνηση στο δάσος θα γίνει με τα πόδια. Η δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί εντός του ωρολογίου προγράμματος.
Για την έγκαιρη οργάνωση της επίσκεψης παρακαλούμε να φέρετε τη δήλωση στην Υπεύθυνη Εκπαιδευτικό του τμήματος ως τη Δευτέρα 27 Απριλίου 2026.
…………………………………………………………………………………………
Υπεύθυνη Δήλωση
Ο/Η ………………………………………. κηδεμόνας του/της μαθητή/τριας …………………….. …………………… της Στ΄1 τάξης του 3ου Δημοτικού Σχολείου Ξυλοκάστρου δηλώνω ότι επιτρέπω στο παιδί μου να συμμετάσχει στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που οργάνωσε το σχολείο του, την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026 στον Πευκιά Ξυλοκάστρου.
ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΗΔΕΜΟΝΑ
Αγαπητοί γονείς της Στ΄ τάξης, σας ενημερώνουμε πως, στην περίπτωση που έχετε λόγους να επιλέξετε στο Γυμνάσιο που θα φοιτήσουν τα παιδιά σας κατά το σχολικό έτος 2026-27 διαφορετική 2η ξένη γλώσσα από αυτή που διδάχτηκαν στο Δημοτικό, κατ’ εξαίρεση, δύνασθε να υποβάλετε στη Διευθύντρια του σχολείου αιτιολογημένη γραπτή αίτηση, που μπορείτε να ζητήσετε από το σχολείο, μέχρι την 5η Ιουνίου 2026.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Αγαπητοί γονείς των μαθητών/τριών της Δ΄ τάξης, παρακαλούμε να συμπληρώσετε και να υπογράψετε την έντυπη δήλωση που δόθηκε σήμερα στα παιδιά σας για τη γλώσσα προτίμησής τους (Γαλλική ή Γερμανική), την οποία θα διδαχθούν ως Β΄ ξένη γλώσσα στην Ε΄ τάξη κατά το σχολικό έτος 2026-27, καθώς και να την καταθέσετε, μέσω των παιδιών σας, στον Υπεύθυνη Εκπαιδευτικό του τμήματος έως την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026.
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Αγαπητοί γονείς, με τις πασχαλινές χειροτεχνίες των παιδιών μας στις τάξεις, σας στέλνουμε τις πιο εγκάρδιες ευχές μας.
Είθε το ανέσπερο φως της Ανάστασης να πλημμυρίσει τις οικογένειές σας με γαλήνη, υγεία και αληθινή χαρά. Καλό Πάσχα!
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
Με ιδιαίτερη χαρά ολοκληρώθηκε σήμερα, η ενημερωτική δράση του σχολείου μας για την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμότερες ευχαριστίες μας στην κ. Μαίρη Μαυρέλου και την κ. Νατάσα Χαβέλη, εκπροσώπους του Συλλόγου Αγάπης για τα Ζώα «Βλάσσης», οι οποίες με τον λόγο τους και την παρουσία του εκπαιδευμένου σκύλου τους, μάγεψαν τους μαθητές και τις μαθήτριές μας. Μέσα από τη συζήτηση, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με τις αξίες του σεβασμού, της υπεύθυνης κηδεμονίας και της έμπρακτης φροντίδας προς τα ζώα.
Επίσης στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας, για την εξαιρετική πρόταση αυτής της δράσης και για την ευγενική χειρονομία να προσφέρει σε όλους τους μαθητές συσκευασμένη τροφή για ζώα, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μετατρέψουν τη θεωρία σε πράξη και να βοηθήσουν τα αδέσποτα της περιοχής μας.
Ευχαριστούμε, τέλος, τη μητέρα του σχολείου μας, κ. Κατερίνα Βογιατζή, η οποία προσέφερε πολύτιμη βοήθεια στον Σύλλογο Γονέων για τη συσκευασία των ζωοτροφών, συμβάλλοντας ενεργά στην επιτυχία της πρωτοβουλίας.
Τέτοιες πρωτοβουλίες ενισχύουν την ενσυναίσθηση των παιδιών και αποδεικνύουν ότι το σχολείο δεν είναι μόνο χώρος γνώσης, αλλά και πηγή αξιών και πολιτισμού.
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια του Σχολείου
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά τη διακοσμήτρια και μητέρα του σχολείου μας, κ. Μαίρη Τσίγκου, για την υπέροχη βιωματική δράση που πραγματοποίησε χθες 31/3/2026 στο τμήμα Στ1. Με την καθοδήγησή της, οι μαθητές και οι μαθήτριες δημιούργησαν τις δικές τους πασχαλινές λαμπάδες, ανακαλύπτοντας τη χαρά της δημιουργίας. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την κ. Τσίγκου τόσο για τον χρόνο της όσο και για την ευγενική προσφορά όλων των υλικών του εργαστηρίου. Είναι πάντα χαρά μας να φιλοξενούμε δράσεις που συνδέουν το σχολείο με τους γονείς και αναδεικνύουν το ταλέντο και τη δημιουργικότητα των παιδιών μας!
Η Διευθύντρια του Σχολείου