Αγαπητές/οί γονείς,
Θα θέλαμε, σε συνέχεια της προφορικής σας ενημέρωσης την πρώτη μέρα του σχολείου, να σας ενημερώσουμε ότι φέτος στο σχολείο μας λειτουργεί Ε.Δ.Υ. (Επιτροπή Διεπιστημονικής Υποστήριξης). Η ΕΔΥ είναι μια πενταμελής ομάδα που στελεχώνεται από τη Διευθύντρια, την εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής του Τμήματος Ένταξης, την ψυχολόγο, την κοινωνική λειτουργό και έναν/μία εκπαιδευτικό γενικής αγωγής του σχολείου μας.
Ο ρόλος της ΕΔΥ περιλαμβάνει την υποστήριξη του συνόλου της σχολικής κοινότητας (μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, εκπαιδευτικοί) για ζητήματα εκπαιδευτικού και ψυχοκοινωνικού χαρακτήρα. Ενδεικτικά, αυτά τα ζητήματα μπορεί να σχετίζονται με σχολική απόδοση, οργάνωση της μελέτης, κοινωνικές σχέσεις, συναισθηματικές δυσκολίες, συμπεριφορικές εκδηλώσεις, διαχείριση καταστάσεων – γεγονότων προς όφελος του/της μαθητή/μαθήτριας.
Η ψυχολόγος μας κα Φεβρωνία Αδαμοπούλου και η κοινωνική μας λειτουργός κα Τζένη Κούκουρα παρευρίσκονται στο χώρο του σχολείου μας κάθε Πέμπτη κατά το πρωινό σχολικό ωράριο. Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω της Διεύθυνσης για τον προγραμματισμό ραντεβού.
Ο Διευθύντρια του Σχολείου

