Συμβαίνει, κάποιες φορές, να μας πληροφορούν, σε μια τηλεδιάσκεψη, ότι δεν ακουγόμαστε καλά (μας ακούν με διακοπές, παραμόρφωση ή επιτάχυνση ήχου).
Σ’ αυτές τις περιπτώσεις και όταν η σύνδεσή μας γίνεται με σταθερό ή φορητό υπολογιστή (laptop), ακολουθούμε τα επόμενα βήματα (τα σημαντικά σημεία είναι κυκλωμένα με πορτοκαλί γραμμή ή και δείχνονται με πορτοκαλί βελάκι).
1. Στη σελίδα της τηλεδιάσκεψης, στο κάτω μέρος, βρίσκεται το εικονίδιο του μικροφώνου μας, δίπλα του η λέξη “Mute” και ακόμα πιο δίπλα ένα βελάκι, στραμμένο προς τα κάτω, το οποίο και πατάμε:
2. Από το μενού, που θα μας βγάλει, επιλέγουμε “Settings” (δίπλα από ένα εικονίδιο γραναζιού):
3. Στο κάτω μέρος του παραθύρου διαλόγου που θα εμφανιστεί, έχει κάποια τετραγωνάκια, με αντίστοιχες φράσεις δεξιά τους:
4. Αν κάποια απ’ αυτά τα τετραγωνάκια είναι επιλεγμένο (γαλάζιο), πατάμε επάνω του για να πάψει να είναι (το αποεπιλέγουμε), κλείνουμε το παράθυρο διαλόγου και -το πιθανότερο- ο ήχος μας θα ακούγεται από τους άλλους μια χαρά!