Το σχολείο μας φόρεσε τα γιορτινά του!

Οι μαθητές της Στ΄ τάξης, με τη βοήθεια και την καθοδήγηση της δασκάλας τους, κ. Αγγελικής Μιχαηλίδου, ανέλαβαν να στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο του σχολείου μας. Οι μαθητές μας απόλαυσαν τη διαδικασία και ανυπομονούν για τα Χριστούγεννα, μια από τις πιο όμορφες γιορτές του χρόνου, που φέρνει μαζί της τη χαρά, την αγάπη και την προσμονή για νέες όμορφες στιγμές!

Ο στολισμός συμπληρώθηκε από τις καλλιτεχνικές πινελιές της κα. Στέλλας Λενακάκη, η οποία διακόσμησε τον χώρο με χριστουγεννιάτικες λεπτομέρειες. Το αποτέλεσμα ήταν μαγευτικό! Και του χρόνου!

ερ ρε τρτ τε τρτρτ

Επίσκεψη στον κινηματογράφο “Τεχνόπολις”

Σήμερα το σχολείο μας επισκέφθηκε τον κινηματογράφο “Τεχνόπολις” , όπου παρακολουθήσαμε την υπέροχη ταινία “Το Ατίθασο Ρομπότ”. Μια ταινία που βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Πίτερ Μπράουν.

images

Η ταινία ακολουθεί το ταξίδι ενός ρομπότ σειρά ROZZUM μονάδα 7134, εν συντομία Ρόζι που ναυαγεί σε ένα ακατοίκητο νησί και πρέπει να προσαρμοστεί στο αφιλόξενο περιβάλλον, ενώ σταδιακά χτίζει σχέσεις με τα ζώα στο νησί και γίνεται ο θετός γονιός ενός ορφανού χηνόπουλου. Η ταινία είναι μία δυνατή ιστορία αυτογνωσίας, μία συναρπαστική μελέτη της σχέσης ανάμεσα στην τεχνολογία και τη φύση και μία συγκινητική εξερεύνηση του τι σημαίνει να είσαι ζωντανός και συνδεδεμένος με όλα τα έμβια όντα. (πηγή : Ιστοσελίδα Τεχνόπολις)

1733414409418        1733414409447    1733414409461     1733414409475     1733414409489  1733414409505     1733414409543     1733414409515    1733414409530         0     45    100   764        1733414409434

Η ιστορία μας καθήλωσε με τις έντονες σκηνές δράσης, τις συγκινητικές στιγμές και με το καλογραμμένο χιούμορ της. Δεν ήταν απλώς διασκεδαστική! Μετέφερε εξίσου πολύτιμα μηνύματα για την ενσυναίσθηση, τη διαφορετικότητα και τη συνύπαρξη. Μέσα από τις περιπέτειες του «ατίθασου» ρομπότ, μάθαμε πώς η αποδοχή και η συνεργασία μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο. Ήταν μια εμπειρία που άγγιξε μικρούς και μεγάλους και μας άφησε ενθουσιασμένους!

Ενδοσχολική Επιμόρφωση

Σήμερα, Τετάρτη 4/12/24,  πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας η 2η ενδοσχολική επιμόρφωση, με θέμα: “Παρουσίαση και αξιοποίηση του ψηφιακού εργαλείου Padlet”, από τους εκπαιδευτικούς κ. Δανδουλάκη Αλέξανδρο και κα. Βλαδένη Άννα.

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης, ενημερωθήκαμε για:

  • Τις βασικές λειτουργίες του “Padlet”.
  • Τα οφέλη που προσφέρει στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές.
  • Τις ρυθμίσεις και τις δυνατότητες προσαρμογής του.
  • Τρόπους πρακτικής εφαρμογής του στην μαθησιακή διαδικασία.

e7aef0a0 32da 4690 8411 78c6a94157e5   84f83753 bbc1 48ef abac 4743528603de     a6c6ff22 6f19 4196 89e7 84243956125f    3e235c58 35c7 422f 9c8f 847f1dffcf38

 

Η εκπαίδευση αυτή εμπλούτισε τις γνώσεις μας για τη χρήση του ψηφιακού αυτού εργαλείου, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα της διδασκαλίας.

Ευχαριστούμε θερμά τους εισηγητές μας για τη δημιουργική και εποικοδομητική παρουσίασή τους!

Ευχαριστήριο σημείωμα

Το 3ο δημοτικό σχολείο Τυμπακίου ευχαριστεί θερμά το βιβλιοπωλείο “Harmony” και ιδιαίτερα τον κύριο Κονιωτάκη Χάρη για την ευγενική προσφορά εποπτικού υλικού στο σχολείο μας (δύο υδρόγειες σφαίρες). Η γενναιόδωρη αυτή κίνηση θα προσφέρει στους μαθητές μας τη δυνατότητα να εξερευνήσουν και να διευρύνουν τις γεωγραφικές τους γνώσεις με τρόπο δημιουργικό και διαδραστικό.

download

Ευχαριστήριο σημείωμα

Η Διεύθυνση και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου ευχαριστούν θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την πολύτιμη προσφορά αθλητικού υλικού στο σχολείο μας. Η γενναιοδωρία και η στήριξή σας συμβάλλουν ουσιαστικά στη βελτίωση των συνθηκών άθλησης των μαθητών μας, ενισχύοντας την ποιότητα της σχολικής ζωής.

0 02 05 8c6dd9b2342c718e079c627d931ed0f9ba6ea8d8e65270da4528f465c59a7a1f bf9c10b240a62c02

3η Δεκεμβρίου: Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1992, ανακήρυξε την 3η Δεκεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία, δίνοντάς μας την ευκαιρία κατανόησης σε θέματα αναπηρίας και ευαισθητοποίησης για τα δικαιώματα και τις δυνατότητες των ατόμων με αναπηρία. Είναι μια μέρα που μας υπενθυμίζει την υποχρέωση διασφάλισης της ισότιμης πρόσβασης όλων των μαθητών στην εκπαίδευση, βασιζόμενοι στις  αρχές της ενταξιακής εκπαίδευσης.

Η έννοια της ενταξιακής εκπαίδευσης αναφέρεται στη φιλοσοφία της αποδοχής και στην παροχή ενός πλαισίου, μέσα στο οποίο όλα τα παιδιά χωρίς εξαιρέσεις και αστερίσκους, μπορούν να εκτιμηθούν ισότιμα και να αντιμετωπίζονται με σεβασμό.

Στο σχολείο μας διάφορα τμήματα συμμετείχαν σε δράσεις, ώστε οι μαθητές να κατανοήσουν μέσα από το βίωμα την έννοια της αναπηρίας και την αναγκαιότητα του αλληλοσεβασμού.

Στη Γυμναστική οι μαθητές γνώρισαν το ποδόσφαιρο 5-a-side, ευρύτερα γνωστό ως ποδόσφαιρο τυφλών. Είναι μία παραλλαγή του ποδοσφαίρου που έχει σχεδιαστεί για παίκτες με απώλεια όρασης ή τυφλούς. Σήμερα οι μαθητές της Γ + Δ τάξης συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι μεταξύ τους, με την μπάλα που κουδουνίζει και τα μάτια που ακούνε.

viber image 2024 12 03 14 31 16 871viber image 2024 12 03 14 31 42 164viber image 2024 12 03 14 31 16 871

 

 

Στη Δ τάξη έγινε ενημέρωση και βιωματικές δράσεις-παιχνίδια σχετικές με τα διαφορετικά είδη αναπηρίας: αισθητηριακή, νοητική και κινητική αναπηρία.

viber image 2024 12 03 14 58 44 432

viber image 2024 12 03 14 24 33 909 viber image 2024 12 03 14 24 34 215 viber image 2024 12 03 14 26 43 512 viber image 2024 12 03 14 26 43 859

viber image 2024 12 03 14 26 44 183 Ανώνυμο σχέδιο 37 viber image 2024 12 03 14 24 34 519

Στην Ε τάξη οι μαθητές, μέσα από αγαπημένα τραγούδια, ασκήθηκαν στην Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

viber image 2024 12 03 14 55 36 021

Αθλητική Εκδρομή στο Παγκρήτιο Στάδιο Ηρακλείου

Οι μαθητές της Γ’, Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας σήμερα είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια ξεχωριστή αθλητική εκδρομή στο Παγκρήτιο Στάδιο στο Ηράκλειο. Η ημέρα ήταν γεμάτη δράση, γνώση και χαρά, καθώς τα παιδιά μας πήραν μέρος σε βιωματικά προγράμματα φυσικής δραστηριότητας με την καθοδήγηση έμπειρων καθηγητών φυσικής αγωγής.

Η επίσκεψή μας ξεκίνησε με ξενάγηση στους χώρους του σταδίου. Οι μαθητές θαύμασαν την έκθεση φωτογραφίας και ιματισμού των Ολυμπιακών Αγώνων, φωτογραφήθηκαν με τις ολυμπιακές δάδες και γνώρισαν από κοντά χώρους όπως το κολυμβητήριο, την αίθουσα κωπηλατηρίου, την κλειστή αίθουσα στίβου, το κεντρικό στάδιο, καθώς και τις αίθουσες ενόργανης γυμναστικής και πυγμαχίας.

viber image 2024 11 27 17 32 34 239  viber image 2024 11 27 17 32 34 513  viber image 2024 11 27 17 32 34 200

Στη συνέχεια, τα παιδιά συμμετείχαν βιωματικά σε διάφορα αθλήματα, όπως η κωπηλασία,

Ανώνυμο σχέδιο 34   Ανώνυμο σχέδιο 32

ο στίβος,

Ανώνυμο σχέδιο 23   Ανώνυμο σχέδιο 22   Ανώνυμο σχέδιο 36   Ανώνυμο σχέδιο 35

η ενόργανη και ρυθμική γυμναστική,

Ανώνυμο σχέδιο 33   Ανώνυμο σχέδιο 31

Ανώνυμο σχέδιο 21   Ανώνυμο σχέδιο 20

αλλά και η τοξοβολία.

viber image 2024 11 27 13 15 22 075     viber image 2024 11 27 13 16 06 666    viber image 2024 11 27 17 33 23 816

Η ενεργή συμμετοχή τους σε αυτές τις δραστηριότητες έδωσε τη δυνατότητα να βιώσουν τη χαρά του αθλητισμού, να ανακαλύψουν νέες δεξιότητες και να νιώσουν τη δύναμη της ομαδικότητας και της προσωπικής προσπάθειας.

Η ημέρα ολοκληρώθηκε με την απονομή τιμητικών διπλωμάτων σε όλους τους μαθητές για τη συμμετοχή τους στα αθλήματα, ένα αναμνηστικό που επισφράγισε τη σημαντική αυτή εμπειρία. Ο ενθουσιασμός των παιδιών ήταν έκδηλος καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής, ενώ τα χαμόγελά τους παρέμειναν φωτεινά μέχρι την επιστροφή μας.

Αυτή η εκδρομή ήταν μια υπενθύμιση της αξίας του αθλητισμού στην καλλιέργεια της ψυχικής και σωματικής υγείας, καθώς και στη διαμόρφωση ισχυρών δεσμών ανάμεσα στους μαθητές μας!

Η εκπαιδευτική σημασία της Ενσωμάτωσης Κατοικίδιων Ζώων στο Γ1

Η ένταξη κατοικίδιων ζώων στις σχολικές τάξεις έχει αναγνωριστεί ως μια καινοτόμος παιδαγωγική στρατηγική που προάγει τη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών. Στο τμήμα Γ1, η προσθήκη ενός κατοικίδιου ζώου στην τάξη, με την παρότρυνση του εκπαιδευτικού της τάξης και την υποστήριξη των γονέων, ενίσχυσε τη μαθησιακή εμπειρία των παιδιών, παρέχοντας τους μια ευκαιρία για ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα.

Σύμφωνα με έρευνες (Randler, Hummel & Prokop, 2012), η θετική στάση προς τα ζώα συμβάλλει στην κατανόηση του ρόλου τους στα οικοσυστήματα και στην προστασία του περιβάλλοντος, ενισχύοντας τη περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών. Επιπλέον, η αλληλεπίδραση με τα ζώα ενδυναμώνει την ενσυναίσθηση και την κοινωνική συναισθηματική νοημοσύνη, όπως υπογραμμίζουν οι μελέτες των Baley (1987) και Daly & Suggs (2010). Η παρουσία του ζώου στην τάξη ενισχύει τις διαπροσωπικές σχέσεις και προάγει την ανάπτυξη υπευθυνότητας.

Η υποδοχή του παπαγάλου από τους μαθητές του Γ1 ήταν γεμάτη ενθουσιασμό! Αναλαμβάνοντας με προθυμία τη φροντίδα του, τα παιδιά του έδωσαν το όνομα
«Ακροβατομπλούι», εκφράζοντας τον θαυμασμό τους για το νέο μέλος της τάξης.

Ανώνυμο σχέδιο 18  Ανώνυμο σχέδιο 19

Η εμπειρία αυτή υπερβαίνει την απλή φροντίδα ενός ζώου και λειτουργεί ως εργαλείο ενίσχυσης των συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων των μαθητών. Όπως επισημαίνει ο Zasloff (2002), τα κατοικίδια ζώα ενισχύουν τις διαπροσωπικές σχέσεις, καθώς οι μαθητές μαθαίνουν να συνεργάζονται και να μοιράζονται ευθύνες.

Συμπερασματικά, η ενσωμάτωση κατοικίδιων ζώων στην τάξη προσφέρει πολυδιάστατα εκπαιδευτικά οφέλη, ενισχύοντας τη συναισθηματική ανάπτυξη, την υπευθυνότητα και την περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών, δημιουργώντας ένα πιο ολοκληρωμένο και υπεύθυνο μαθησιακό περιβάλλον.

Baley, C. (1987). Exposure of preschool children to companion animals : impact on role-taking skills.
Daly B., Suggs S. Teachers’ experiences with humane education and animals in the elementary classroom: implications for empathy development. Journal of Moral Education. 2010.
Randler, C., Hummel, E. & Prokop, P. (2012). Practical work at school reduces disgust and fear of unpopular animals. Soc. Anim. 20, pp. 61–74.
Zasloff, R. L. (2002). Children’s Social and Emotional Development: The Importance of Pets in the Classroom . Anthrozoös , 15(2), 107 116.

Ο νεοδιαμορφωμένος χώρος της σχολικής μας βιβλιοθήκης!

Με ιδιαίτερη χαρά και ενθουσιασμό, τα παιδιά του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη νέα μας δανειστική βιβλιοθήκη και απόλαυσαν μια ξεχωριστή εμπειρία. Οι μαθητές, υπό την καθοδήγηση της υπεύθυνης βιβλιοθήκης, κας Αγγελικής Μιχαηλίδου, και των δασκάλων τους, περιηγήθηκαν στον χώρο και ανακάλυψαν τα διάφορα είδη βιβλίων που φιλοξενούνται στη βιβλιοθήκη μας.

Κάθε παιδί είχε την ευκαιρία να διαλέξει ένα βιβλίο της επιλογής του, να καθίσει στον όμορφο και ζεστό χώρο της βιβλιοθήκης και να απολαύσει τις πρώτες σελίδες του. Οι μαθητές είχαν δύο επιλογές: είτε να καθίσουν στα νέα τραπεζοκαθίσματα – μια γενναιόδωρη δωρεά του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας – είτε να χαλαρώσουν στη γωνιά ανάπαυσης, που έχει διαμορφωθεί, δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα άνεσης και ζεστασιάς.

Στο τέλος της επίσκεψης, τα παιδιά παρέλαβαν ως αναμνηστικό, έναν όμορφο σελιδοδείκτη για την πρώτη τους αυτή επίσκεψη στη βιβλιοθήκη. Έπειτα, δανείστηκαν τα βιβλία που είχαν επιλέξει, για να συνεχίσουν τη μελέτη και την απόλαυση της ανάγνωσης και στο σπίτι.

Η νέα μας βιβλιοθήκη αποτελεί έναν χώρο γνώσης, φαντασίας και έμπνευσης, και ανυπομονούμε να τη δούμε να γεμίζει καθημερινά με χαμόγελα και μικρούς βιβλιοφάγους!

0 02 05 85b053adb21f6fa78b90c41da191cc4fab4fd6a1b8f69280d121595f43cb9e15 ad82ba16d9239eac   0 02 05 853ad55ea52ef06ff97722fac10d6783afbe33baee6db55311f44a4166df5b89 1f455e013f5fd96b 1  0 02 05 5443a69d3d5dc5a78bd7a6dc9dad600af4f50fca4ca8afd1cd85acfff03b19ed e687f2be0869b396 1  0 02 05 80592cb3574a9a2c0578dac142bb2269289be5474b93f8fc955c8a47e3689ffc c97fcd567a41ea83 1 0 02 05 39655332b318156f4a5b100be202920cb175b2a783e1572b8d982fb944fdd6cd 9ef138316c71fe16 1 0 02 05 cdc2d2624f04593aacd3c6b2e3886a8908fcd1bb06628f8468425c38f79ec3dc c64d7e69b29bf931