Στα πλαίσια του προγράμματος «Υιοθετώντας ένα Πρωτάκι», οι μαθητές της Α’ και της ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας έζησαν μια μοναδική εμπειρία συνεργασίας και χαράς, μέσα από δραστηριότητες κίνησης που σχεδιάστηκαν ειδικά για να καλλιεργήσουν την εμπιστοσύνη, τη συνεργασία και τη σύνδεση μεταξύ μικρών και μεγάλων. Με την καθοδήγηση της γυμνάστριας του σχολείου, κας Σερμπέζη, και τη συμμετοχή της κας Τολιοπούλου (υπεύθυνης εκπαιδευτικού της ΣΤ’) και της κας Παυλίδου (υπεύθυνης εκπαιδευτικού της Α’), τα παιδιά δημιούργησαν ζευγάρια που γρήγορα μετατράπηκαν σε μικρές ομάδες υποστήριξης και παιχνιδιού.
Οι δραστηριότητες ξεκίνησαν με τη δράση «Μικρός–Μεγάλος Ανακαλύπτει την Κίνηση», όπου κάθε πρωτάκι συνεργάστηκε με έναν μαθητή της ΣΤ’ τάξης. Οι μεγαλύτεροι έδειχναν απλές κινήσεις—βήματα, μικρά άλματα, σχηματισμούς—και τα πρωτάκια τους μιμούνταν με ενθουσιασμό, γεμίζοντας τον χώρο με εικόνες χαράς και δημιουργικότητας. Στη συνέχεια, πραγματοποιήθηκε μια σύντομη παιχνιδιάρικη χορογραφία: οι μεγάλοι κινούνταν ρυθμικά, τα μικρά αντέγραφαν, και στο τέλος οι ομάδες της ΣΤ’ πρόσθεσαν τις δικές τους δύο απλές κινήσεις, σχεδιασμένες ώστε να μπορούν τα πρωτάκια να τις εκτελέσουν εύκολα.
Ακολούθησαν δοκιμασίες κίνησης σε απλές διαδρομές με κώνους, στεφάνια και σχοινιά. Τα ζευγάρια Α’–ΣΤ’ βάδιζαν χέρι–χέρι, έκαναν άλματα μέσα κι έξω από στεφάνια και ένιωθαν πως η συνεργασία κάνει κάθε πρόκληση πιο διασκεδαστική. Ήταν ιδιαίτερα συγκινητικό να βλέπει κανείς πόσο προστατευτικά λειτουργούσαν τα μεγαλύτερα παιδιά και πόσο εμπιστεύονταν τα μικρά τους «υιοθετημένα» πρωτάκια.
Η ημέρα ολοκληρώθηκε με γέλια, ενθουσιασμό και μια όμορφη αίσθηση ενότητας. Τα παιδιά της Α’ ένιωσαν ασφάλεια και χαρά μέσα από την καθοδήγηση των μεγαλύτερων συμμαθητών τους, ενώ οι μαθητές της ΣΤ’ ανακάλυψαν τη δύναμη της υπευθυνότητας, της υπομονής και της ενσυναίσθησης.
Ήταν μια δράση που μας θύμησε πως το σχολείο δεν είναι μόνο μάθημα· είναι κοινότητα.
Και όταν οι μεγαλύτεροι στηρίζουν τους μικρούς, δημιουργείται ένα σχολικό περιβάλλον όπου η εμπιστοσύνη ανθίζει και η κίνηση γίνεται γέφυρα επικοινωνίας.

