Υλικό για το μάθημα της Μουσικής.

 

Υλικό για τις Α και Β τάξεις του σχολείου μας, από τη μουσικό Φιλιώ Στορισμένου. To email της κυρίας Φιλιώς είναι: filstori@otenet.gr

Χειροτεχνία με μακαρόνια (1)

 

Υλικό για τη Θεατρική Αγωγή

[Από την καθηγήτρια της Θεατρικής Αγωγής Κρικελίκου Κόμνω: Αγαπημένα μου παιδιά εύχομαι να είστε όλοι καλά με τις οικογένειές σας. Αργήσαμε (αχ! αυτή η τεχνολογία) αλλά μπαίνουμε δυναμικά στο Θέατρο στο Σπίτι. Με την βοήθεια των γονιών σας δείτε στο αρχείο αυτό κάποιες ιδέες για παιχνίδι στο σπίτι. Θα επικοινωνούμε μαζί μέσα από το ιστολόγιο του σχολείου προς το παρόν. Θα στέλνω υλικό για όλες τις τάξεις που έχουν θεατρική αγωγή κάθε Τρίτη ή Τεταρτη, ξεκινώντας από  την επόμενη εβδομάδα. Όποιος απο εσάς θέλει να με ρωτήσει κάτι ή αργότερα να μου στείλει κάποια εργασία όταν χρειαστεί, μπορεί να το κάνει στο προσωπικό μου email που είναι komnokrikelikou@yahoo.com. Απαραιτήτως να γράφεται το όνομα του παιδιου, τάξη και τμήμα.

Σας φιλώ γλυκά, η κυρία Κόμνω]

ΜΙΚΡΟΙ ΘΕΑΤΡΙΝΟΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ -ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ!

Κυρία Γκαφατζού

2 ΑΠΡΙΛΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου. Καθιερώθηκε από την Ι.Β.Β.Υ., τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, ημέρα των γενεθλίων του γνωστού Δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Ο σκοπός της είναι να ενισχύει την αγάπη των παιδιών προς τα βιβλία. Το 2020 υπεύθυνο για το υλικό του εορτασμού είναι το Τμήμα της Σλοβενίας (Slovenská sekcia IBBY). Το φετινό μήνυμα γράφτηκε από τον Σλοβένο συγγραφέα Peter Svetina*, μεταφράστηκε στα ελληνικά, όπως κάθε χρόνο, από τη συγγραφέα Λότη Πέτροβιτς ενώ η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από τον Σλοβένο εικονογράφο Damijan Stepančič**. Ο Peter Svetina είναι αναπληρωτής καθηγητής στη Σλαβική λογοτεχνία και γράφει βιβλία για παιδιά και νέους. Ο Damijan Stepančič  αποφοίτησε από την Ακαδημία Καλών Τεχνών και το δημιουργικό του έργο εστιάζεται στην απεικόνιση παιδικών βιβλίων και περιοδικών.

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε διαδικτυακά

Εδώ μπορείτε να διαβάσετε διαδικτυακά!!

Έλληνες και ξένοι συγγραφείς διαβάζουν για τα παιδιά.

Η αφίσα και το μήνυμα της IBBY για την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2020

“Εκεί που μένω, οι θάμνοι πρασινίζουν αργά τον Απρίλη ή νωρίς τον Μάη και σύντομα γεμίζουν με κουκούλια από πεταλούδες. Αυτά τα κουκούλια μοιάζουν με μπαλίτσες από βαμβάκι ή με κουφέτα και οι νύμφες τους καταβροχθίζουν φύλλο το φύλλο μέχρι που οι θάμνοι απογυμνώνονται. Όταν όμως οι νύμφες γίνουν πεταλούδες και πετάξουν, οι θάμνοι δεν είναι κατεστραμμένοι. Καθώς πλησιάζει το καλοκαίρι, ξαναγίνονται πράσινοι πάλι και πάλι.

Έτσι μοιάζει ο συγγραφέας, έτσι μοιάζει ο ποιητής. Κατασπαράζονται, μένουν κατάστεγνοι από ιστορίες και ποιήματα, που, όταν ολοκληρωθούν, πετούν μακριά, μπαίνουν μέσα σε βιβλία και βρίσκουν τους αναγνώστες τους. Αυτό γίνεται πάλι και πάλι.

Και τι συμβαίνει μ΄εκείνα τα ποιήματα και τις ιστορίες;

Ξέρω ένα αγόρι που έπρεπε να κάνει κάποια εγχείρηση στο μάτι του. Για δύο εβδομάδες μετά την εγχείρηση, έπρεπε να ξαπλώνει μόνο από τη δεξιά πλευρά και μετά δεν έπρεπε να διαβάζει τίποτα για έναν μήνα. Όταν γενικά ξαναπήρε στα χέρια του ένα βιβλίο έπειτα από ενάμιση μήνα, ένιωσε σαν να κατάπινε λέξεις μ’ ένα κουτάλι από μια γαβάθα. Σαν να τις έτρωγε. Πραγματικά τις έτρωγε.

Ξέρω κι ένα κορίτσι που, όταν μεγάλωσε, έγινε δασκάλα. Μου είπε: “Τα παιδιά που οι γονείς τους δεν τους διάβασαν παραμύθια έχουν στερηθεί κάτι σημαντικό”.

Οι λέξεις στα ποιήματα και στις ιστορίες είναι τροφή. Όχι τροφή για το σώμα, όχι τροφή που μπορεί να γεμίσει το στομάχι σου. Τροφή όμως για το πνεύμα και τροφή για την ψυχή.

Όταν πεινάει κάποιος ή διψάει, το στομάχι του γουργουρίζει και το στόμα του στεγνώνει. Οι πεινασμένοι γυρεύουν να φάνε κάτι, ένα κομμάτι ψωμί, ένα πιάτο ρύζι ή δημητριακά, λίγο ψάρι ή μια μπανάνα. Όσο περισσότερο πεινούν, τόσο στενεύει ο οπτικός τους ορίζοντας, ώσπου παύουν να βλέπουν ό,τι δεν είναι τροφή για να τους χορτάσει.

Η πείνα για λέξεις εκδηλώνεται διαφορετικά. Μοιάζει με θλίψη, με λήθη, με αυθάδεια. Οι άνθρωποι που υποφέρουν από τέτοιου είδους πείνα δε νιώθουν πως η ψυχή τους τρέμει από το κρύο κι ότι προσπερνούν τους εαυτούς τους χωρίς να το προσέχουν. Ένα μέρος του κόσμου τους εξαφανίζεται χωρίς να το γνωρίζουν.

Αυτού του είδους η πείνα χορταίνεται με ποίηση και ιστορίες.

Υπάρχει όμως ελπίδα για όσους δεν έχουν ποτέ αφεθεί ν’ απολαύσουν τις λέξεις, για να χορτάσουν αυτή την πείνα;

Υπάρχει! Το αγόρι που είπαμε διαβάζει κάθε μέρα. Το κορίτσι έγινε δασκάλα και διαβάζει στους μαθητές της. Κάθε Παρασκευή. Κάθε βδομάδα. Αν κάποια φορά το ξεχάσει, της το θυμίζουν τα παιδιά.

Και τι γίνεται με τον συγγραφέα και τον ποιητή; Καθώς έρχεται το καλοκαίρι, θα πρασινίσουν πάλι. Και πάλι θα στεγνώσουν από ιστορίες και ποιήματα, που θα πετάξουν μακριά προς κάθε κατεύθυνση. Πάλι και πάλι.”

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΓΟΝΕΙΣ

ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ , ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Το πρόγραμμα των πρώτων ημερών του τηλεοπτικού σχολείου της ΕΡΤ2  έχει ως εξής:

Δευτέρα 30 Μαρτίου, 10 π.μ.

1.      Επαναληπτικό μάθημα στη Γλώσσα Δ’, Ε’ και ΣΤ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

2.      Ιστορία Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Δάβος

3.      Φυσική Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Ουρανία Γκικοπούλου

Τρίτη 31 Μαρτίου, 10 π.μ.

1.      Μαθηματικά, Γ’ & Δ’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Μίνα Τόδωρη

2.      Μαθηματικά, Δ’ & Ε’ τάξης

Εκπαιδευτικός: Γιώργος Ανδρίκος

3.      Φυσική Ε’ & ΣΤ’ τάξης

Πρόγραμμα Τετάρτης 01/04/2020
-Φυσική Ε’ – ΣΤ’ «Θερμοκρασία – Θερμότητα»
-Φυσική Ε’ «Ηλεκτρικό κύκλωμα / Αγωγοί – Μονωτές»
-Γλώσσα Ε’ «Εγκλίσεις των ρημάτων»

Πρόγραμμα Πέμπτης 02/04/2020
-Μαθηματικά Β’ – ΣΤ’ «Νοερές πράξεις (Πρόσθεση – Αφαίρεση) – Α΄ Μέρος»
-Μαθηματικά Δ’ – ΣΤ’ «Νοερές πράξεις (Πρόσθεση – Αφαίρεση) – Β΄ Μέρος»
-Γλώσσα Β’ «Παραγωγή γραπτού λόγου: Περιγραφικός Λόγος»

Πρόγραμμα Παρασκευής 03/04/2020
-Γλώσσας Γ’ «Παραγωγή γραπτού λόγου: Αφηγηματικός Λόγος»
-Φυσική Ε’ – ΣΤ’ «Ιδιότητες του Φωτός»
-Γλώσσα ΣΤ’ «Μεταβατικά, αμετάβατα, συνδετικά ρήματα»

Διαβάστε περισσότερα: Το πρόγραμμα της Εκπαιδευτικής Τηλεόρασης για την εβδομάδα – iPaidia.gr

Σύνδεση Μαθητών στην e-class (ηλεκτρονική τάξη)

Αγαπητοί γονείς από Δευτέρα ξεκινάμε την ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο σχολείο μας. Σας παραθέτουμε δύο συνδέσμους με οδηγίες για τον τρόπο εγγραφής σας στην ηλεκτρονική πλατφόρμα με τους κωδικούς μαθητή που έχετε λάβει από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Ήδη σας έχει σταλεί ένα ενημερωτικό email.

ΠΡΟΣΟΧΗ

Τα μαθήματα των εκπαιδευτικών είναι κλειστά. Σε αυτήν την περίπτωση κάνουμε αίτημα και περιμένουμε ο εκπαιδευτικός να μας δεχτεί. Στο αίτημα γράφουμε ότι ζητάμε την είσοδο στο μάθημα. Από την Κυριακή το βράδυ τα αιτήματά σας θα γίνονται δεκτά. Ο κάθε εκπαιδευτικός θα ενημερώνει είτε μέσω email είτε μέσω της πλατφόρμας τι θα ζητάει από τους μαθητές για την επόμενη ημέρα προκειμένου να μπαίνουν στα μαθήματά τους και να κάνουν τις εργασίες τους. Επίσης στο Blog του σχολείου θα ανεβαίνει και επιπλέον υλικό από κάποιες ειδικότητες όπως (Mουσική, θεατρική αγωγή, κτλ)

Το email της κυρίας Μαρίνας των Αγγλικών για οποιαδήποτε απορία είναι: markypraiou1@gmail.com

Το email της κυρία Ελένης των Γαλλικών είναι: elenitsofa@gmail.com

Καλή δύναμή και καλή μας αρχή!

εγγραφή μαθητών στην E class

εγγραφή μαθητών στην e class (κοιτάξτε μετά το 2ο λεπτό)

 

Εγγραφή Μαθητή/τριας στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

Αγαπητοί γονείς σας έχει έρθει ένα email στον λογαριασμό σας με σκοπό να μπείτε στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και να κάνετε εγγραφή του παιδιού σας έτσι ώστε να δημιουργηθεί η ψηφιακή τάξη και να ξεκινήσει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω πλατφόρμας του Υπουργείου.

https://register.sch.gr/students/

Για όλους τους μαθητές/μαθήτριες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης λειτουργεί
μία νέα αυτοματοποιημένη διαδικασία δημιουργίας μαθητικών λογαριασμών ΠΣΔ με ευθύνη του
κηδεμόνα, η οποία υλοποιείται με τα παρακάτω βήματα:
1. Η εγγραφή γίνεται από τον κηδεμόνα κάθε μαθητή/μαθήτριας μέσω της εφαρμογής εγγραφής
που βρίσκεται στη διεύθυνση https://register.sch.gr/students/.
2. Για την εγγραφή απαιτείται από τον κηδεμόνα: (α) η χρήση ηλεκτρονικής συσκευής με
πρόσβαση στο Διαδίκτυο και (β) να διαθέτει κινητό τηλέφωνο και προσωπική ηλεκτρονική διεύθυνση
αλληλογραφίας (email).
3. Η εφαρμογή εγγραφής αρχικά εμφανίζει εισαγωγική σελίδα, με χρήσιμες πληροφορίες για τον
μαθητή και τον κηδεμόνα του.
4. Ο κηδεμόνας εφόσον το επιθυμεί μπορεί να συνεχίσει με την εγγραφή με το κατάλληλο
πλήκτρο που υπάρχει στο τέλος της σελίδας και το οποίο οδηγεί στη φόρμα εγγραφής.
5. Στη φόρμα εγγραφής θα πρέπει:
i. Όλα τα πεδία να συμπληρωθούν ακριβώς όπως αναγράφονται σε έλεγχο προόδου του/της
μαθητή/μαθήτριας που έχει λάβει πρόσφατα από το σχολείο.
ii. Η συμπλήρωση όλων των πεδίων είναι υποχρεωτική.
iii. Τα πεδία email κηδεμόνα και κινητό τηλέφωνο κηδεμόνα συμπληρώνονται με σκοπό την
εύκολη ανάκτηση των στοιχείων του λογαριασμού (όνομα χρήστη και κωδικός πρόσβασης) από τον
κάτοχό του.
6. Αφού ο κηδεμόνας διαβάσει τους Όρους Χρήσης και τη Δήλωση Εχεμύθειας μπορεί να
προχωρήσει στην υποβολή της φόρμας για τη δημιουργία του μαθητικού λογαριασμού.
7. Η ορθότητα των στοιχείων μαθητή/μαθήτριας επιβεβαιώνεται από το σύστημα mySchool και
δημιουργείται ο λογαριασμός.
8. Με τη δημιουργία του λογαριασμού εμφανίζονται τα στοιχεία πρόσβασης, όνομα χρήστη
(username), κωδικός πρόσβασης (password) και e-mail, τα οποία και πρέπει να διατηρήσει ο κηδεμόνας
για την πρόσβαση του μαθητή στις υπηρεσίες του ΠΣΔ.
9. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται ηλεκτρονικό μήνυμα στην e-mail διεύθυνση του κηδεμόνα με το
όνομα χρήστη και χρήσιμες οδηγίες για την ανάκτηση του κωδικού πρόσβασης σε περίπτωση που
ξεχαστεί.
10. Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η επιβεβαίωση της ορθότητας των στοιχείων (βήμα 7)
και η δημιουργία του λογαριασμού, ο κηδεμόνας μπορεί να επικοινωνήσει με το σχολείο ώστε να
διασταυρώσει την ορθότητα των στοιχείων του/της μαθητή/μαθήτριας. Εναλλακτικά, μπορεί να υποβάλει
αίτημα υποστήριξης προς το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο από τη σχετική επιλογή που υπάρχει στην οθόνη
της εφαρμογής.
Για την προστασία της ιδιωτικότητας του μαθητή/μαθήτριας το όνομα χρήστη (username) που
παράγεται δεν έχει σχέση με τα προσωπικά στοιχεία του μαθητή/μαθήτριας.

Σημείωση: Να μπαίνετε για εγγραφή πολύ πρωινές και βραδινές ώρες για αποφυγή του συνωστισμού. Επίσης θα σας ζητηθεί το μητρώο του παιδιού σας. Υπάρχει στον έλεγχο προόδου. Το μητρώο στις μικρές τάξεις Α’ και Β’ θα το δώσουν οι εκπαιδευτικοί των τμημάτων.

Ευχαριστούμε πολύ.

Μένουμε στο σπίτι με την Πληροφορική.

Η κυρία Κατερίνα της πληροφορικής έχει ετοιμάσει για τους μαθητές του σχολείου μας  επαναληπτικές ασκήσεις για το μάθημα της πληροφορικής. Ξεκινάμε με τους μαθητές της Δ, Ε, Στ τάξης και έπεται και συνέχεια!

Μπείτε στον παρακάτω σύνδεσμο και ξεκινήστε!!

https://sites.google.com/s/18FMAeTcSJqNF3dcWa6iSMUQReMN7ulo3/p/1nJX9gaWI-SgEdB3qLPtuVyvYgpU2aJlA/edit

 

Αναβολή Μαθητικών Διαγωνισμών

 

Αναβολή του 14ου μαθητικού διαγωνισμού Μαθηματικών ( παιχνίδι και Μαθηματικά) για την Παρασκευή 15 Μαϊου τις δύο πρώτες ώρες. (Αφορά τους μαθητές της Ε΄ και Στ΄ τάξης)

Σας ενημερώνουμε ότι η νέα προθεσμία υποβολής του φυλλαδίου δράσεων για την 9η Βιβλιο-τρεχάλα Φιλαναγνωσίας λόγω των έκτακτων μέτρων κλεισίματος των σχολείων είναι η Κυριακή 3 Μαΐου.(αφορά μαθητές του Ε΄1 και Στ΄)

Για οποιαδήποτε αλλαγή θα υπάρξει σχετική ενημέρωση.

Οδηγίες για την παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι.

Διαβίβαση οδηγιών από το Υπουργείο Παιδείας σε όλα τα σχολεία για την ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας, των μαθητών και των γονέων με σκοπό την αποφυγή εξάπλωσης του νέου Κορωνοϊού.