Σχετικά άρθρα
Η Στ΄τάξη “υιοθετεί” την Α΄ τάξη ή Πώς τα Πρωτάκια γίνονται φίλοι με τα Εκτάκια
Στο σχολείο μας φέτος εφαρμόζεται ο θεσμό της "Υιοθεσίας" των μαθητών της Α΄τάξης από τους μαθητές της Στ΄ τάξης. Πρόκειται...
Διαβάστε περισσότερα
Ένα ταξίδι… στο διάστημα
Την Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου επισκέφτηκε το σχολείο μας ο κος Λέων Παπασωτηρίου από τον Σύλλογο Αστρονομίας Λέσβου "ο Δελφίν". Κατά...
Διαβάστε περισσότερα