33οι Θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες

Με αφορμή την διοργάνωση των 33ων θερινών Ολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι (Jeux de la XXXIIIe Olympiade Paris 2024), οι μαθητές Γαλλικών των Ε και Στ τάξεων του σχολείου μας-αφού ενημερώθηκαν για την διοργάνωση των Ολυμπιακών αγώνων τον Ιούλιο 2024 στο Παρίσι και αφού γνώρισαν τις mascotte των αγώνων Phryges (Φρυγικά καπέλα)- συνεργάστηκαν και δημιούργησαν τη δική τους ομαδική αφίσα.

αφισα ομαδικη Παρισι 2024

Τα δικαιώματα των παιδιών

Οι μαθητές της Α΄ τάξης  παρακολούθησαν βίντεο, διάβασαν παραμύθια, άκουσαν τραγούδια, ζωγράφισαν, συζήτησαν για τα δικαιώματα των παιδιών και την καταπάτησή τους. Ενδιαφέρθηκαν, ευαισθητοποιήθηκαν, μπήκαν στη θέση των παιδιών των οποίων καταπατούνται τα διακαιώματά τους. Έφτιαξαν και το Αλφαβητάρι των Δικαιωμάτων για να θυμούνται πάντα ότι “Έχουν και τα παιδιά δικαιώματα”!

 

1 4

Η αξία της Ανακύκλωσης

Οι μαθητές της Α΄ τάξης του σχολείου μας έχοντας ενημερωθεί και συζητήσει για την ανακύκλωση, τα διάφορα υλικά που μπορούν να ανακυκλωθούν και την αξία της ανακύκλωσης για τη σωτηρία του πλανήτη, δημιούργησαν πίνακες αναφοράς για τα ανακυκλώσιμα υλικά αλλά και για τη συμπεριφορά που οφείλουμε να έχουμε ώστε να σώσουμε τον πλανήτη.

2 2

Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού. Ο σχολικός εκφοβισμός είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας που εμφανίζεται σε πολλές χώρες του κόσμου.

Οι μαθητές της Α΄ τάξης άκουσαν με προσοχή τη διήγηση μιας ιστορίας για ένα παιδί που δεχόταν εκφοβισμό καθώς και τα λόγια που το πλήγωναν καθημερινά. Η εκπαιδευτικός κρατούσε μια χάρτινη καρδιά και κάθε φορά  που το παιδί της ιστορίας εκφοβιζόταν τσαλάκωνε και λίγο την καρδιά. Στο τέλος η καρδιά του ήρωα είχε γίνει μια τσαλακωμένη μπάλα. Την ανοίξαμε και είδαμε ότι τσαλακώθηκε τόσο πολύ που δεν έμοιαζε με την αρχική. Όσο και να προσπαθήσαμε δεν καταφέραμε να την κάνουμε όπως πριν. Οι λέξεις και οι πράξεις την είχαν πληγώσει, είχαν αφήσει τα σημάδια τους. Ένας πληγωμένος λοιπόν χρειάζεται φάρμακα και τσιρότα ! Έτσι κολλήσαμε πάνω στην καρδούλα ‘’τσιρότα-γλυκές και ευγενικές λεξούλες’’. Στη συνέχεια συζητήσαμε πώς μια καρδιά τσαλακώνεται όταν δέχεται άσχημα λόγια ή επιθετική συμπεριφορά και προβληματιστήκαμε για το αν έχουμε και εμείς τσαλακώσει κάποια καρδούλα και τι πρέπει να κάνουμε γι’ αυτό.  Έτσι διαπιστώσαμε  πως οι λέξεις δεν γυρνάνε πίσω γι΄ αυτό πρέπει να είμαστε πολύ προσεκτικοί με αυτές.

1 2

Η πυραμίδα της διατροφής

Τι σημαίνει όμως «τρώω υγιεινά»; Στην Α΄ τάξη το μάθαμε βιωματικά! Συζητήσαμε για τις υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές, διαβάσαμε το παραμύθι της κυρίας Διατροφής και μάθαμε το τραγούδι της, γνωρίσαμε την πυραμίδα της διατροφής μέσα από εικόνες και βίντεο κι έπειτα χωρισμένοι σε ομάδες φτιάξαμε τη δική μας πυραμίδα!

Καταγραφή