Το δικαίωμα να είσαι παιδί

Τη σχολική χρονιά 2015-16 οι μαθητές της Γ΄ τάξης συμμετείχαν στο καινοτόμο πρόγραμμα: «Το δικαίωμα να είσαι παιδί». Στις παρακάτω παρουσιάσεις μπορείτε να δείτε κάποιες από τις δραστηριότητες των μαθητών. …

Το δικαίωμα να είσαι παιδί Διάβασε περισσότερα