«Η ατυχία του γέρου»

Με αφορμή το παραμύθι «Το πιο γλυκό ψωμί» οι μαθητές του Γ2΄ συνεργάστηκαν και δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι με τίτλο «Η ατυχία του γέρου». Η δασκάλα της τάξης Ρεβέκκα …

«Η ατυχία του γέρου» Διάβασε περισσότερα