“Ο ιπποπόταμος και η γάτα” από τους μαθητές του Α1

Οι μαθητές του Α1 με τη βοήθεια της δασκάλας τους, κ. Στέλλας Μπουρλετίδου, εργάστηκαν ομαδικά και δημιούργησαν την πρώτη τους ιστοριούλα!!! Με αφορμή μία εργασία του βιβλίου τους, οι μικροί …

“Ο ιπποπόταμος και η γάτα” από τους μαθητές του Α1 Διάβασε περισσότερα