Σήμερα η Δ2 τάξη μετατράπηκε σε ένα μικρό εργαστήριο ανακύκλωσης χαρτιού, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική βιωματική εμπειρία μάθησης.
Μέσα από τη διαδικασία της ανακύκλωσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν στην πράξη πώς το χρησιμοποιημένο χαρτί μπορεί να αποκτήσει νέα ζωή. Δούλεψαν με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και δημιούργησαν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί, κατανοώντας τη σημασία της προστασίας του περιβάλλοντος.
Η δράση ήταν ανοιχτή στους υπόλοιπους μαθητές τπυ σχολείου, οι οποίοι έιχαν την ευκαιρία να επισκέφθούν το μικρό, αυτοσχέδιο εργαστήριο και να παρακολουθήσουν τη διαδικασία.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την εξαιρετική τους προσπάθεια και το οικολογικό τους μήνυμα!







Πρόσφατα σχόλια