Σήμερα η Δ2 τάξη μετατράπηκε σε ένα μικρό εργαστήριο ανακύκλωσης χαρτιού, προσφέροντας στους μαθητές μια μοναδική βιωματική εμπειρία μάθησης. Μέσα από τη διαδικασία της ανακύκλωσης, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν στην πράξη πώς το χρησιμοποιημένο χαρτί μπορεί να αποκτήσει νέα ζωή. Δούλεψαν με ενθουσιασμό, συνεργάστηκαν, πειραματίστηκαν και δημιούργησαν το δικό τους ανακυκλωμένο χαρτί, […]
Πρόσφατα σχόλια